ѼѼ Ek movie club 2016+Movie පිස්සෝ එකතු වෙන තැන +ѼѼ

Satan_at_Hell

Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    මට දීපල්ලා බලන්න ඩේටා කැපෙන්නේ නැතුව බාන්න පුළුවන් ෆිලුමක්.
    4979230.gif
    4979230.gif

    ube hard eke thiyena 1k balapan... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: 7778

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    හැමදාම මොනවාහරි බලන්න ඉන්නවා එත් දැන් ෆිල්ම් එකක් වත් බලන්න වෙලාවක් නැ එත් බලපු අතලොස්ස ගැන නොකියා ඉන්නත් බැ :D

    ඔන්න ඔහේ උබලට කියන්නම් මේ ටිකේ බලපු ටිකක්

    FKJdjm8.png


    හරියට නිකන් හර්කියුලිස්ගේ කතාවක් වගේ ඇනිමේෂන් නම් නියමයි පුරාණයේ හිටපු ඊජිප්තු දෙවිවරු ගැන කතාව යන්නේ

    590Y9hQ.png


    අවු 20 ක උගත් තරුණයෙක් සල්ලි , ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් id එක දෙමවිපියෝ සේරම අතහැරලා දාලා ඇලෙස්කාවට වනගත වෙන්න යන හරි අපුරු කතාවක් සත්‍ය කතාවක් ඇසුරෙන් හදුනා එකක් කියනවානේ මේක

    TDhe8X6.png


    Jil Jung Juk (2016)
    මේකේ නම් නම දාන්න වෙනවා සම්ප්‍රදායික දමිල සිනමාවෙන් බිදිලා බිහිවෙච්ච තවත් අමුතුම නිර්මාණයක් මේක Siddharth අයියාවත් මතක ඇතිනේ මිනිහා ටිකක් අමුතු ලයින් තියන ෆිල්ම් වලට ආසායි වගේ මේකෙත් ප්‍රදාන චරිතය මිනිහා 2030 තමිල්නාදුවාදී ඉන්න හොර කල්ලියකගේ ක්‍රියාකාරකමක් වටා ගෙතුණු අමුතු කතාවක් යන්නේ

    මේ ටික තමා අප්පා මේ ටික දවසට බැලුවේ බලමු ඉස්සරහට හොද ඒවා ටිකක් බලන්න චාන්ස් එකක් එයිද කියලා

    ටොරන්ට් ඕනේ අය කැටි ටොරන්ට් එකෙන් ගන්න පල්ලහ මම ලින්ක් එක දාලා තියනවා සිංහල සබී නම් බයිස්කෝප් එකේ තියනවා උන්ගේත් දැන් ලොකු ලයියින්ද මන්දා මැතක ඉදන් ටොරන්ට් එකේ ලින්ක් එකවත් දෙන්නේ නැ


    https://kat.cr/movies/
     

    kmc madushan

    Well-known member
  • Feb 20, 2011
    23,883
    2,103
    113
    LK
    සොහොන;20253025 said:
    eka saho thama original copy eka out wela na 140 miuts witara ekak out wela thiyene hari film eke 160 miuts thiyanawa

    kamthi num araganin saho :rolleyes:

    ehamath seen ekak da thawa tiken down karanawa :D thanks ban kivata :) Dialog tv eka movies yana channel eka nam yanawa eka me dawas wala ath ekata 299+ tax gewanna ona nea :baffled:
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    The Brothers Grimsby (2016)

    The Brothers Grimsby (2016) බැලුවද...ආතල් ෆිල්ම් එකක්... The Dictator ෆිල්ම් එකේ නලුවා ඉන්නේ. The Dictator තරන් හිනා යන් නැති උනත් මේකත් පට්ට...:D

    http://x265mkv.com/download-the-brothers-grimsby-2016-720p-10bit-bluray-x265-hevc/
    කොපිය 460mb විතරයි තියෙන්නෙ...;)
     

    X_tiGer_X

    Well-known member
  • Dec 25, 2009
    1,711
    101
    63
    කොහේ කොතනක හෝ
    The Brothers Grimsby (2016) බැලුවද...ආතල් ෆිල්ම් එකක්... The Dictator ෆිල්ම් එකේ නලුවා ඉන්නේ. The Dictator තරන් හිනා යන් නැති උනත් මේකත් පට්ට...:D

    http://x265mkv.com/download-the-brothers-grimsby-2016-720p-10bit-bluray-x265-hevc/
    කොපිය 460mb විතරයි තියෙන්නෙ...;)

    Machn me site ekn ganna film wala audio video equal nane bn. Btw thanks machn :)
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    Machn me site ekn ganna film wala audio video equal nane bn. Btw thanks machn :)

    මට නන් එහෙම වෙලා නෑ හැබැයි.මම km player එකේ බලන්නේ.player එක අප්ඩේට් කලේ නැද්ද... ෆිල්ම් ගොඩක් බාන්නෙ ඔය සයිට් එකෙන්...
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    The Brothers Grimsby (2016) බැලුවද...ආතල් ෆිල්ම් එකක්... The Dictator ෆිල්ම් එකේ නලුවා ඉන්නේ. The Dictator තරන් හිනා යන් නැති උනත් මේකත් පට්ට...:D

    http://x265mkv.com/download-the-brothers-grimsby-2016-720p-10bit-bluray-x265-hevc/
    කොපිය 460mb විතරයි තියෙන්නෙ...;)

    Dan baluwa Witharai. patta Arthal. Sira Film eka :D
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    Dan baluwa Witharai. patta Arthal. Sira Film eka :D

    :yes::yes::yes:
    උඹ the dictator බැලුවද මචන්... මේකට වඩා ආතල්...පට්ටම කොමඩියක්...;)
     
    Last edited: