අඩුකුලේ ඉතියෝපියන් ගෑනියෙක් ලංකාවේ නම කයි!

EnIgma001

Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,993
    18,663
    113
    34
    Hell
    Sign Up කියල නෑනේ. කෙලින්ම Login තියෙන්නේ. phone number එක දුන්නම code sending fail ලු..

    Gmail sign up



    ඒකත් ඉවරයි


    LGBTQ promotion banned. ඒ උනාට china ඕනි තරම් ඉන්නවා Gay lesbian Furry එවුන්. Promt තහනම් එච්චරයි

    Un next level 😁


    ------ Post added on Jan 17, 2025 at 9:24 PM

     
    Last edited:

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,391
    1
    101,278
    113
    34
    Kalutara
    Gmail sign up



    LGBTQ promotion banned. ඒ උනාට china ඕනි තරම් ඉන්නවා Gay lesbian Furry එවුන්. Promt තහනම් එච්චරයි

    Un next level 😁


    ------ Post added on Jan 17, 2025 at 9:24 PM


    ෆෝන් ඇප් එකෙන් ගන්නේ නෑ බන් gmail එක. මැසිමෙන් ගියාම ෆෝන් නම්බර් එක දෙන්න බෑ. කන්ට්‍රි කෝඩ් එක වෙනස් කරන්න දෙන්නේ නෑ.
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    african එවුන් ආවොත් ඔයවගේ ජරා වැඩක් කරලයි යන්නෙ
    මතකද කලින් mr bmg කියල එකෙක් ඇවිල්ල මෙහේ කෙල්ලො උස්සගෙන යන්න හැදුව :baffled:
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    african එවුන් ආවොත් ඔයවගේ ජරා වැඩක් කරලයි යන්නෙ
    මතකද කලින් mr bmg කියල එකෙක් ඇවිල්ල මෙහේ කෙල්ලො උස්සගෙන යන්න හැදුව :baffled:
    ko video dapn
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    krisco

    Well-known member
  • May 28, 2022
    691
    758
    93
    මොනවද බං ඔය බලන්නේ 💩
    Xiaohongshu (Rednote) app download kra ganin. අපි රටක් විදිහට ලිදේ ඉන්නේ
    Oke meke unta pennala lankwe adu kule un oka assata gennanna epa bn ... oken wenne oya Chinese ewa ine wela lankawe magul tiktok wage ewama udata ena eka ...

    okun awoth e lassana platform ekatath kelaweno ..
     
    • Dislike
    Reactions: Bitter Truth

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,993
    18,663
    113
    34
    Hell
    Oke meke unta pennala lankwe adu kule un oka assata gennanna epa bn ... oken wenne oya Chinese ewa ine wela lankawe magul tiktok wage ewama udata ena eka ...

    okun awoth e lassana platform ekatath kelaweno ..

    They don't send codes now . SL is safe
     
    • Love
    Reactions: krisco