ලන්කා බෙල් වැහුව නිසා ලැන්ඩ්පෝන් එක වැඩැක්නෑ දැන්
අලුත් Fixed phoneඑකක් ගන්න පුලුවන් Dialog,mobitel or telecom කොයිකෙන්ද??
අලුත් Fixed phoneඑකක් ගන්න පුලුවන් Dialog,mobitel or telecom කොයිකෙන්ද??
Bell phone tiyena ayata telecom eken mokut naddatelecom එකට ගියාම ලංකාබෙල් අයට රවුටරේ ෆ්රී හම්බ වෙනවලු
Mews koheda ganna thiyenne?
එහෙම එකක් නම් නැහැ නේද. අපේ අක්කලාගේ ගෙදර තියෙන්නේ ලංකාබෙල් 4G එකක්. එයාලට ඇවිල්ලා SMS එකක් ටෙලිකොම් එකෙන් නොමිලේ රවුටරයක් දෙනවා කියලා. තවම ගිහින් නැහැ හැබැයි ගන්නBell phone tiyena ayata telecom eken mokut nadda
Kageda bn low cost thiyenne?dan lankawe cdma dena un naneda? slt, dialog la nam 4g land phones denawa mama hithanne. but no cdma
cost analysis ekak nam karala na bn mama. poddak requirements anuwa unge plans check karala balanna.Kageda bn low cost thiyenne?
Mangawa 925 dialog router tiyenawa. Kohomada phone gahanne??Phone Gahanna puluwan 4g router ekak aran(Huawei 925 wage) 2500/=
Phone eka daraz eken wage ganna 2500/= wage.
Mews koheda ganna thiyenne?
Dialog mobile SIM da danne
ඕනම Sim එකක් දාන්න පුලුවන්. Handphone එක වගේම තමයි.Hamma mehema any sim puluwanda.
By the way, Arun Bell phone customers lage Deposit payment refund nokara company wahuwe kohomada?? Landphones tika minissu gawane tawamath
SLT Package padui ithin Bell 4G ekka baladdi nmඑහෙම එකක් නම් නැහැ නේද. අපේ අක්කලාගේ ගෙදර තියෙන්නේ ලංකාබෙල් 4G එකක්. එයාලට ඇවිල්ලා SMS එකක් ටෙලිකොම් එකෙන් නොමිලේ රවුටරයක් දෙනවා කියලා. තවම ගිහින් නැහැ හැබැයි ගන්න
land phone ekak aran routere port eka thiyenawa ekata gahanna. mama alcatel T06 gatta daraz eken 2000/- wage giye ekale. ekata wenama power oneth ne. size ekath podi. ekama aula ring wena sadde adui eke.Mangawa 925 dialog router tiyenawa. Kohomada phone gahanne??
ඒකනම් සහතික ඇත්ත මචන්. ලංකාබෙල් එවුන් මොන බුල කෙලියත් උන්ගේ ඩේටා පට්ටම ලාබයිSLT Package padui ithin Bell 4G ekka baladdi nm
Bill ekath oneh da ?telecom එකට ගියාම ලංකාබෙල් අයට රවුටරේ ෆ්රී හම්බ වෙනවලු