අඩෝ මූ කිරියෙ ඉන්නවද 😂

nidarsha91

Well-known member
  • අපේ එකා වයිෆ්ව තනිකරම හදල අරගෙන තියෙනව බං ලස්සනට. උගෙ හිනාව බලපං. ඌම ලස්සනට වයිෆ්ගෙ ඇක්සන්ට් එකෙන් මාරම යුනික් වැඩක් කරනව. අනික මේ එක්ස්ප්‍රෙශන්ස් මාරම යුනික් නෙහ්. කොලිටි වැඩක් 🥳🥳🥳🥳🥳

     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,646
    75,692
    113
    අපේ එකා වයිෆ්ව තනිකරම හදල අරගෙන තියෙනව බං ලස්සනට. උගෙ හිනාව බලපං. ඌම ලස්සනට වයිෆ්ගෙ ඇක්සන්ට් එකෙන් මාරම යුනික් වැඩක් කරනව. අනික මේ එක්ස්ප්‍රෙශන්ස් මාරම යුනික් නෙහ්. කොලිටි වැඩක් 🥳🥳🥳🥳🥳


    සුපිරි බුවෙක් මචන්, කිසි ක්‍රින්ජ් ගතියක් නෑ. බෝරින් නෑ උගෙ විඩියෝ, ලොකු සීන් නෑ.:yes::yes:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,356
    1
    61,945
    113
    Mother Earth
    මටත් ඒ වගේ වයිෆ් කෙනෙක් හිටිය නම්.
    EpTf77TXcAU7RbJ.jpg
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,932
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    අපේ එකා වයිෆ්ව තනිකරම හදල අරගෙන තියෙනව බං ලස්සනට.
    තමන්ගෙ ජාතියට ගරු කරන උන් තව තව වැඩි වෙන්න ඕන. අපේ හැමිනිලාලට කොහෙද එහෙම හැඟීමක් තූ විතරක්

    :lol: :lol: :lol: :lol:

    මොනවද යකෝ මේ දිව දෙකේ කතා .
    ලංකාවේ එකෙක් වෙන රටක , ජාතියක එකෙක් බැදලා එකී ලංකාවේ වගේ හැසිරුනාම "අපේ එකා ලස්සනට ඒකිව හදල අරගෙන" . . හරිම ආඩම්බරයි ..
    සිංහල කෙල්ලෙක් මුස්ලිම් එකෙක් බැදලා මුස්ලිම් වෙලා මුස්ලිම් විදියට අදින post එකක් දැක්කම "තු විතරක්"

    🤌
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,104
    22,193
    113
    ගම මහනුවරයි
    :lol: :lol: :lol: :lol:

    මොනවද යකෝ මේ දිව දෙකේ කතා .
    ලංකාවේ එකෙක් වෙන රටක , ජාතියක එකෙක් බැදලා එකී ලංකාවේ වගේ හැසිරුනාම "අපේ එකා ලස්සනට ඒකිව හදල අරගෙන" . . හරිම ආඩම්බරයි ..
    සිංහල කෙල්ලෙක් මුස්ලිම් එකෙක් බැදලා මුස්ලිම් වෙලා මුස්ලිම් විදියට අදින post එකක් දැක්කම "තු විතරක්"

    🤌
    suddo banina kunu banum munta penne nane 😂🤣
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • සුපිරි බුවෙක් මචන්, කිසි ක්‍රින්ජ් ගතියක් නෑ. බෝරින් නෑ උගෙ විඩියෝ, ලොකු සීන් නෑ.:yes::yes:
    මටත් තේරුනේ ඒකමයි ලොක්කො

    :lol: :lol: :lol: :lol:

    මොනවද යකෝ මේ දිව දෙකේ කතා .
    ලංකාවේ එකෙක් වෙන රටක , ජාතියක එකෙක් බැදලා එකී ලංකාවේ වගේ හැසිරුනාම "අපේ එකා ලස්සනට ඒකිව හදල අරගෙන" . . හරිම ආඩම්බරයි ..
    සිංහල කෙල්ලෙක් මුස්ලිම් එකෙක් බැදලා මුස්ලිම් වෙලා මුස්ලිම් විදියට අදින post එකක් දැක්කම "තු විතරක්"

    🤌
    නැට්ට පාගගෙනනෙ මහත්තයො ඔයා. මං මෙතන කියන්නෙත් අතන කියල තියෙන්නෙත් අපේ සිංහල එවුන්ට එකට එකතු වෙලා මනුස්සකමින් ඉන්න පුලුවන් වෙන එක ගැනනෙ බං. මං මෙතන මූට බැනල තියෙනවද? අපේ එකෙක් පිට ජාතික වැදගත් කාන්තාවක් බැඳල “කොලිටි” ලයිෆ් එකක් ගෙවන එකට හොඳයි කිව්වා. ඒ වගේම මුස්ලිම් මනුස්සයො තමන්ගෙ ජාතිය ගැන හිතල වැඩ කරන එකමුතුකමට හොඳයි කිව්වා. නමට සිංහල කියාගන්න එවුන් අතරෙ මම අපේ ජාතිවෙ අඩුව කතා කළාම මං වැරදිද?
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:48 PM

    ඔය ඉස්සර Swimming Medal ගහපු Dial එක. . Heshan Unambowa
    තව හරියන්න ඕන බං උන්ට. ඌව කලින් කං දන්නෙ නෑ. ඒත් ඌ කරන දේවල් කරල තියෙන දේවල් මේන්ටේන් කරන කොලිටි එක දැක්කම තේරෙනව කොලිටි පොරක් කියල
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:51 PM

    නුවර කොල්ලෙක් 👊
    උඹත් නුවරද ලොක්ක
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:52 PM
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: tharakaf and dilann

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,932
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    අපේ එකෙක් පිට ජාතික වැදගත් කාන්තාවක් බැඳල “කොලිටි” ලයිෆ් එකක් ගෙවන එකට හොඳයි කිව්වා. ඒ වගේම මුස්ලිම් මනුස්සයො තමන්ගෙ ජාතිය ගැන හිතල වැඩ කරන එකමුතුකමට හොඳයි කිව්වා. නමට සිංහල කියාගන්න එවුන් අතරෙ මම අපේ ජාතිවෙ අඩුව කතා කළාම මං වැරදිද?
    ඉතින් උබට බැරි ඇයි ලංකාවේ කෙල්ලෙක් මුස්ලිම් එකෙක් බැදලා මුස්ලිම් විදියට ඇදුම් වෙනස් කරන එකා දිහත් ඒ විදියට බල්ලන්න ?
    උබට ඒක දැක්කම තූ නොදකින් කියවුනේ ඇයි ??? මේකට හොද කිව්වා වගේ එකටත් හොද කියපන් කෝ . :lol:
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • ඉතින් උබට බැරි ඇයි ලංකාවේ කෙල්ලෙක් මුස්ලිම් එකෙක් බැදලා මුස්ලිම් විදියට ඇදුම් වෙනස් කරන එකා දිහත් ඒ විදියට බල්ලන්න ?
    උබට ඒක දැක්කම තූ නොදකින් කියවුනේ ඇයි ??? මේකට හොද කිව්වා වගේ එකටත් හොද කියපන් කෝ . :lol:
    මහත්තයො මං ඒ සහෝදරීටයි ඒ ජාතියටමයි හොඳයි කියලනෙ කියල තියෙන්නෙ. තූ නොදකින් කියල තියෙන්නෙ අපේ කුහක ආත්මාර්ථකාමී මහ ජාතියෙ ගොන් හිපාටුවන්ට. මගෙ හිස්ට්‍රි එක අරං බලපං මං ඒ ජාතිය ගැන කතා කරල කැත කතා අහගෙන තියෙනවද කියල. මං ඒ මනුස්සයන්ගෙ තියෙන ජාතිකත්ව එකමුතුවට මාරම ආදරෙයි. කසාද බඳින්න පවා කැමැත්තෙන් උන්න මුස්ලිම් ගෑනු ලමයෙක්ව. කොහෙද අම්ම මැරෙන්න යනවනෙ අදටත් 🥺
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • හැම එකාම වැලලෙන්න හදනව බේතක් ගන්න නෑ පරිසරේ හරි නෑ කියල ඒත් නුවර නුවරඑලි ආවම දැනෙන්නෙ දිව්‍යලෝකෙ ඉන්නව වගේ. උඹල වාසනාවන්තයො 💌
     
    • Love
    Reactions: Jihadi john

    Bumbzy

    Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,796
    2,003
    113
    Galle
    පුකෙ ඉදන් යුශ මිරිකලා බොන්න තිබ්බා නේහ්?
    උඹලා ජීවිතේට පුකක් ලෙව කාලා නෑ... අනේ දෙයියනේ...පැඩපන් මං කියන්නේ ගෑනි මූණට.....පොඩි කක්කි කෑල්ලකුත් එක්කම...කටටම වැටියන්... අම්මපා ....දෙයියම්පා....පුහ් පූහ්...