bump
Naughtykolla48 Well-known member Nov 13, 2017 12,701 11,508 113 හඳට කිට්ටුව Yesterday at 7:44 PM #22 Bumbzy said: උඹලා ජීවිතේට පුකක් ලෙව කාලා නෑ... අනේ දෙයියනේ...පැඩපන් මං කියන්නේ ගෑනි මූණට.....පොඩි කක්කි කෑල්ලකුත් එක්කම...කටටම වැටියන්... අම්මපා ....දෙයියම්පා....පුහ් පූහ්... Click to expand... Hukanna kalin ganita time aran wash ekak ehema daala enna kiyapan ban, ethakota katha nathuwa pukata diwa daanna puluwan..
Bumbzy said: උඹලා ජීවිතේට පුකක් ලෙව කාලා නෑ... අනේ දෙයියනේ...පැඩපන් මං කියන්නේ ගෑනි මූණට.....පොඩි කක්කි කෑල්ලකුත් එක්කම...කටටම වැටියන්... අම්මපා ....දෙයියම්පා....පුහ් පූහ්... Click to expand... Hukanna kalin ganita time aran wash ekak ehema daala enna kiyapan ban, ethakota katha nathuwa pukata diwa daanna puluwan..
Bumbzy Well-known member Jul 20, 2015 1,796 2,003 113 Galle Yesterday at 7:51 PM #23 Naughtykolla48 said: Hukanna kalin ganita time aran wash ekak ehema daala enna kiyapan ban, ethakota katha nathuwa pukata diwa daanna puluwan.. Click to expand... අනේ හුත්ත තමයි... යකෝ සමහර ගෑනු ඉන්නවා ආතල් වැඩි උනාම පොඩ්ඩක් තටමන....ඒ වගේ එකකට පඩයක් ගියාම තමයි ආතල් එක සෙට් වෙන්නේ... ඉතින් ආයේ කලින් දවසේ කාපු ඒවයි සුවඳ යනවා අපෙන්කොල බොක්කට යනකම්...විඳලා බලපන්කෝ Reactions: Naughtykolla48
Naughtykolla48 said: Hukanna kalin ganita time aran wash ekak ehema daala enna kiyapan ban, ethakota katha nathuwa pukata diwa daanna puluwan.. Click to expand... අනේ හුත්ත තමයි... යකෝ සමහර ගෑනු ඉන්නවා ආතල් වැඩි උනාම පොඩ්ඩක් තටමන....ඒ වගේ එකකට පඩයක් ගියාම තමයි ආතල් එක සෙට් වෙන්නේ... ඉතින් ආයේ කලින් දවසේ කාපු ඒවයි සුවඳ යනවා අපෙන්කොල බොක්කට යනකම්...විඳලා බලපන්කෝ
ACHIK Well-known member Jun 12, 2015 17,618 6,326 113 Yesterday at 9:18 PM #24 Mokakda Ban Chanel eka penne nene.
Naughtykolla48 Well-known member Nov 13, 2017 12,701 11,508 113 හඳට කිට්ටුව Yesterday at 9:30 PM #25 Bumbzy said: අනේ හුත්ත තමයි... යකෝ සමහර ගෑනු ඉන්නවා ආතල් වැඩි උනාම පොඩ්ඩක් තටමන....ඒ වගේ එකකට පඩයක් ගියාම තමයි ආතල් එක සෙට් වෙන්නේ... ඉතින් ආයේ කලින් දවසේ කාපු ඒවයි සුවඳ යනවා අපෙන්කොල බොක්කට යනකම්...විඳලා බලපන්කෝ Click to expand... ai yako ithin hema gaanigema puka diwa daanna yanne.. thamange gaanige pukata witharak dammama athine... Reactions: Bumbzy
Bumbzy said: අනේ හුත්ත තමයි... යකෝ සමහර ගෑනු ඉන්නවා ආතල් වැඩි උනාම පොඩ්ඩක් තටමන....ඒ වගේ එකකට පඩයක් ගියාම තමයි ආතල් එක සෙට් වෙන්නේ... ඉතින් ආයේ කලින් දවසේ කාපු ඒවයි සුවඳ යනවා අපෙන්කොල බොක්කට යනකම්...විඳලා බලපන්කෝ Click to expand... ai yako ithin hema gaanigema puka diwa daanna yanne.. thamange gaanige pukata witharak dammama athine...
Bumbzy Well-known member Jul 20, 2015 1,796 2,003 113 Galle Yesterday at 9:52 PM #26 Naughtykolla48 said: ai yako ithin hema gaanigema puka diwa daanna yanne.. thamange gaanige pukata witharak dammama athine... Click to expand... ඒකතමයි බැන්දේ...... Reactions: Naughtykolla48
Naughtykolla48 said: ai yako ithin hema gaanigema puka diwa daanna yanne.. thamange gaanige pukata witharak dammama athine... Click to expand... ඒකතමයි බැන්දේ......
Naughtykolla48 Well-known member Nov 13, 2017 12,701 11,508 113 හඳට කිට්ටුව Yesterday at 10:24 PM #27 Bumbzy said: ඒකතමයි බැන්දේ...... Click to expand... ehenam awulak na, kasada gaani kawadawath katata renne na..
Bumbzy said: ඒකතමයි බැන්දේ...... Click to expand... ehenam awulak na, kasada gaani kawadawath katata renne na..