අඩෝ මූ කිරියෙ ඉන්නවද 😂

Naughtykolla48

Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,701
    11,508
    113
    හඳට කිට්ටුව
    උඹලා ජීවිතේට පුකක් ලෙව කාලා නෑ... අනේ දෙයියනේ...පැඩපන් මං කියන්නේ ගෑනි මූණට.....පොඩි කක්කි කෑල්ලකුත් එක්කම...කටටම වැටියන්... අම්මපා ....දෙයියම්පා....පුහ් පූහ්...

    Hukanna kalin ganita time aran wash ekak ehema daala enna kiyapan ban,

    ethakota katha nathuwa pukata diwa daanna puluwan..
     

    Bumbzy

    Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,796
    2,003
    113
    Galle
    Hukanna kalin ganita time aran wash ekak ehema daala enna kiyapan ban,

    ethakota katha nathuwa pukata diwa daanna puluwan..
    අනේ හුත්ත තමයි... යකෝ සමහර ගෑනු ඉන්නවා ආතල් වැඩි උනාම පොඩ්ඩක් තටමන....ඒ වගේ එකකට පඩයක් ගියාම තමයි ආතල් එක සෙට් වෙන්නේ... ඉතින් ආයේ කලින් දවසේ කාපු ඒවයි සුවඳ යනවා අපෙන්කොල බොක්කට යනකම්...විඳලා බලපන්කෝ
     
    • Haha
    Reactions: Naughtykolla48

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,701
    11,508
    113
    හඳට කිට්ටුව
    අනේ හුත්ත තමයි... යකෝ සමහර ගෑනු ඉන්නවා ආතල් වැඩි උනාම පොඩ්ඩක් තටමන....ඒ වගේ එකකට පඩයක් ගියාම තමයි ආතල් එක සෙට් වෙන්නේ... ඉතින් ආයේ කලින් දවසේ කාපු ඒවයි සුවඳ යනවා අපෙන්කොල බොක්කට යනකම්...විඳලා බලපන්කෝ
    ai yako ithin hema gaanigema puka diwa daanna yanne..
    thamange gaanige pukata witharak dammama athine...
     
    • Haha
    Reactions: Bumbzy