44000 for grocery?? tho lewakanawada?
wahana walata 60000k/ yako kala beela jeewath weyan.
wahana walata 60000k/ yako kala beela jeewath weyan.
Last edited:
good ideaඅපරාදෙ ඔහොම දැන්මම අලුතෙන් දාපු ටයර් එක ඉක්මනට ගෙවෙන්නෙ චාන්ස් එක වැඩී නේද ? මොකද දෙපැත්ත ස්ටේබල් නැති නිසා. දානවනම් ඉස්සරහ හෝ පිටිපස්ස දෙපැත්තම දාන එක තමයි රෙකම්න්ඩ් කරන්නෙ.ඉක්මනට අනිත් එකත් දාගන්න.
yako.. udata roti, handawata elawalu bath, raata idiappa.. puluwan yako44000 for grocery?? tho lewakanawada?
Youtube පාරක් වත් දාපන් side income එකකට..
ටයර් එක ගෙවුන හැටි, දාපු හැටි
පොඩි එකා daycare එක්කන් යන හැටි
දානේ දීපු හැටි..
විහිළු නෙමේ, යාලුවෙක් ගේ ගෑනියෙක් ඉන්නවා හැම මගුලම yt දානවා..මාසෙට $200-300 එනවලු.. shape නේ බං
Thanks machan.Money Manager
https://www.realbyteapps.com/
View attachment 245899
Mn use karanne free version eka, okkoma features tika tiyenwa. Ad ekak yanwa open kalama. Echcharai case eka.
what is the app you use?
what is the app?
------ Post added on Jan 30, 2025 at 11:27 AM
අඩෝ මේ මාසේ වියදම 120,241 බන් .. මෙන්න මේ මාසේ ලිස්ට් එක
Tyre එකට 23400
Daycare 17500
Petrol 24680
දානයකට 5000 දුන්න
5250 For outing
44000 for grocery
මෙතන variable තියෙන්නේ 23400 , සහ 5000 විතරයි . අනිත් එව්වා fixed.
උබ තවම බැදලා නෑ නේද ? බැදලා අවුරුදු 2 විතර පස්සේ ආයෙත් දාපන්කෝ ලිස්ට් එකbadala dan awrudu 5.. pako day care.. ubada ethakotaඋබ තවම බැදලා නෑ නේද ? බැදලා අවුරුදු 2 විතර පස්සේ ආයෙත් දාපන්කෝ ලිස්ට් එක
ඇයි ලයිට් බිල්, වතුර බිල්, ටෙලිපොන් බිල්, ඉන්ටර්නෙට් බිල් ගෙවන්නේ නැද්ද ?අඩෝ මේ මාසේ වියදම 120,241 බන් .. මෙන්න මේ මාසේ ලිස්ට් එක
Tyre එකට 23400
Daycare 17500
Petrol 24680
දානයකට 5000 දුන්න
5250 For outing
44000 for grocery
මෙතන variable තියෙන්නේ 23400 , සහ 5000 විතරයි . අනිත් එව්වා fixed.
Mu mehema dammata pol. Haal mitis gambiris .... Wathhe athi ban. Malu mas walata thamayi yanne. Colombo walata wada gam wala ganan mara adui biththra 22 idan thiyenawaa thoga gannawa nam 20 wunth ganna puliwan gam wala. Wathura liden. Fan light dance Naha. Lesiyen awshya Naha. Dara uyanna..... Godak salli ithuru karaganna puluwan..Apita kaama walata witarak 1k witara yanawa lol..
ubala nasthi karata 44k hodatama athi 2kta.44000 for grocery
කනවද ලෙව කනවද ?![]()