sahenna hodaine mge sahenna wadi loan tianawa ewath ekka baladdi single unath sahenna hodai savings
ithin ban, ekak hodatama gewilla, kambi ennama.. eka withrak damma.. danata... thawa ekak thiyenawa 2019 dapu ekak.. eka passe danawa... light bill naha solar.... wathura nam 1000 wage.... internet eka para masa 3kata aragena inneටයර් එකක් විතරක් දැම්මේ කොහොමද බං. අඩු ගානේ දානකොට දෙකක් වත් දානවනේ.
උඹ ලයිට් බිල්, වතුර බිල් ෆෝන් බිල් ගෙවන්නේ නැද්ද?
oww ban eka thmayii1.20 කියන්නේ මාසේ පඩිය නේ මගේ![]()
ටයර් දාද්දි නම් මචං ඉස්සරහටවත් එක වගේ දෙකක් දාන්න ඕනේ. එක එක ගානට ගෙවිලා තිබුනම වාහනේ අන්ස්ටේබල් වෙනවනේ. විශේෂයෙන් උඹ හයිවේ යනවා නම්.ithin ban, ekak hodatama gewilla, kambi ennama.. eka withrak damma.. danata... thawa ekak thiyenawa 2019 dapu ekak.. eka passe danawa... light bill naha solar.... wathura nam 1000 wage.... internet eka para masa 3kata aragena inne
me app eka mokada ban? mama use karanne vena ekak
ekak witharak gewenne kohomada? wahane mokaddaithin ban, ekak hodatama gewilla, kambi ennama.. eka withrak damma.. danata... thawa ekak thiyenawa 2019 dapu ekak.. eka passe danawa... light bill naha solar.... wathura nam 1000 wage.... internet eka para masa 3kata aragena inne
මේ ඇප් එක මොකද්ද බං
what is the app you use?View attachment 245887
View attachment 245891View attachment 245890View attachment 245889View attachment 245888
Mama thanikadaya , last month salary & savings walin thama me month eka duwanne
what is the app?
Ne. Matai wifetai.lamai ekaida?
me app eka mokada ban? mama use karanne vena ekak
------ Post added on Jan 30, 2025 at 10:41 AM
අපරාදෙ ඔහොම දැන්මම අලුතෙන් දාපු ටයර් එක ඉක්මනට ගෙවෙන්නෙ චාන්ස් එක වැඩී නේද ? මොකද දෙපැත්ත ස්ටේබල් නැති නිසා. දානවනම් ඉස්සරහ හෝ පිටිපස්ස දෙපැත්තම දාන එක තමයි රෙකම්න්ඩ් කරන්නෙ.ඉක්මනට අනිත් එකත් දාගන්න.ithin ban, ekak hodatama gewilla, kambi ennama.. eka withrak damma.. danata... thawa ekak thiyenawa 2019 dapu ekak.. eka passe danawa... light bill naha solar.... wathura nam 1000 wage.... internet eka para masa 3kata aragena inne
Money Managerමේ ඇප් එක මොකද්ද බං