නිකං බෙල්ලේවැල දාගන්න එපා පොලිසියේ එකෙක්ට පාට් එකක් දාපන්. මෙතන ලොකුවට සාධාරණය ගැන කතා කරන්නේ , කෙලින්ම පොලිසියේ එකෙගෙන් අහපන් .ane manada ban, mata kawada hari pissu hadila belle wela daganne ubage thread nisai
adu kule police ponnayo ekka katha karanne naha, wedi hariyak inne amu sakkili, nugath harakනිකං බෙල්ලේවැල දාගන්න එපා පොලිසියේ එකෙක්ට පාට් එකක් දාපන්. මෙතන ලොකුවට සාධාරණය ගැන කතා කරන්නේ , කෙලින්ම පොලිසියේ එකෙගෙන් අහපන් .
හා හා සෑර් කලබල වෙන්න එපා. ටයර් එකේ යවන්න තරං දෙයක් නෙමේ. සෑර් පැකට් එකක් ගහලා නිදා ගන්න.එහෙම කිව්වා එකා කව්ද බන්? උ කෙහෙ එකෙක්ද?
බය පේනවා, අන්න ඒ බය ගෞරවය තියාගනින් .adu kule police ponnayo ekka katha karanne naha, wedi hariyak inne amu sakkili, nugath harak
පටලවා ගන්න එපා බන් මගේ සැලරි එක තමයි රු 25000 වගේ වෙන්නේ , Hosting එකට අපි රු 25000 ට වඩා ලොකු ගානක් වියදම් කරනවා.Even if you spend the whole 25K/month on servers they can't claim those are business expenses - I mean people spend more than that on betting sites daily with their personal cards let alone monthly - just use your personal card, you'll be fine
පටලවා ගන්න එපා බන් මගේ සැලරි එක තමයි රු 25000 වගේ වෙන්නේ , Hosting එකට අපි රු 25000 ට වඩා ලොකු ගානක් වියදම් කරනවා.

mamas boy bn. බදින ගෑනුන්ට දෙවි පිහිටයි"අනික මට ජොබ් කරන්න බෑ ජොබ් වලට යන්න දෙන්නේ නැහැ"
Reason?
Noted with thanksපටලවා ගන්න එපා බන් මගේ සැලරි එක තමයි රු 25000 වගේ වෙන්නේ , Hosting එකට අපි රු 25000 ට වඩා ලොකු ගානක් වියදම් කරනවා.
හරි Bro thank you,There are likely thousands of Sri Lankans who spend more than you in forex with their personal debit cards on ecommerce sites monthly - there is absolutely no reason to prosecute you in particular![]()
බැංකු දෙන්නේ නැහැනේ කොපරේට් කාඩ්.හරි Bro thank you,
Karma stops Himකවුද යන්න දෙන්නේ නැත්තේ
අම්මා බන් කෙලින්ම යන්න එපා කියලා කියනවා නමේ බන්කවුද යන්න දෙන්නේ නැත්තේ
මම Job කරන්නේ නැහැ බන් , Hosting ම තමාuba job ekakuth karanawada hosting amatharawa
------ Post added on Nov 5, 2024 at 12:23 PM
Karma stops Him
------ Post added on Nov 5, 2024 at 11:22 AM
Hosting එකක් බන් IT Company එකක් විදියට Reg කරලා තියෙන්නේ Hosting වලට වඩා දේවල් කරනවාBusiness eka mkdda
Konda kelin tiyan job ekak karapan...අම්මා බන් කෙලින්ම යන්න එපා කියලා කියනවා නමේ බන්
මම Job කරන්නේ නැහැ බන් , Hosting ම තමා
------ Post added on Nov 5, 2024 at 12:23 PM
Same story with her. Her husband doesn't allow her to work at a company.
