අද පරණ ලංකාවේ ඔෆිස් එකේ එකක් ඇද්දා . මට අවුල් ගයා බන්.

Chickenkottu

Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    Man Lankawe innakale gahuwa ban waththa wate. E unata gahapu hama ekigema huththa mechchara kalu nam ne.

    Dan kohomath suddiyo tamai gahabne Ausi inne

    මාත් නොකිය උන්නෙ කලු වැඩී ඒක නම් skin colour එක්ක බලද්දි
    Lamai 3k hadapu amma kenek yako aurudu 38 ka. Man asa lamai inna gaanunta arinna
     

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    Meyage Husband karana Job eka mkdd bn, just curious 🙄
    Personal dewal wadak na ban man meka
    Damme godak un katin hukana ekane karanne ganiyekwath as dekata dakala na heluwen innawa. Ekai damme mehema

    Lamai hadapu unta mamath gahala tiyenawa. Meka nikan huththe polish gaala wagene ban
    Ela ela
    ------ Post added on Jul 28, 2025 at 3:10 PM
     

    Beba_com

    Junior member
  • Apr 19, 2017
    40
    13
    8
    Personal dewal wadak na ban man meka
    Damme godak un katin hukana ekane karanne ganiyekwath as dekata dakala na heluwen innawa. Ekai damme mehema


    Ela ela
    ------ Post added on Jul 28, 2025 at 3:10 PM
    adoo wena photos nadda machoo

    මීන්වයිල් 32 කුත් වෙලා බබෙක් හම්බෙලා අවුරුදු 1.5 වගේ කිරිත් දීපු කටු කෑල්ලක්. ඔව් මට කුක්කු පොවපු නම්කි තමා. මම සාමාන්‍යයෙන් Strictly 2000 න් පස්සෙ වුණාට මේක නම් තාමත්.... 😍

    Screenshot-2025-07-28-04-26-42-771-com-estrongs-android-pop-pro.jpg
    wena nadda lokka
    ------ Post added on Jul 30, 2025 at 9:58 AM