amma kenek nedaMe umba gahapu ekak nemai ban eki gahala ewapu ekak gahanawanam mehema gahapan photo ekak?
View attachment 254327
සුපිරිNathuwa
මෙච්චර රෝස පාට කෙල්ලෙක් කාලෙකින් දැක්කෙ.මම ලංකාවේ වැඩ කරන කාලේ ( අවුරුදු 10 කට කලින් ) අපේ ඔෆිස් එකේ ඇඩ්මින්. ඒ දවස් වල පට්ටම පට්ට සොලිඩ් කෑල්ලක්. බොසාගේ ඉඳලා හැමෝම ලයින් දානවා. එච්චරට ලස්සනයි. ඔෆිස් එනකොට කොටට ඇඳලා ඔෆිස් එන්නේ . ඔෆිස් ඇඩ්මින් කෙනෙක්. මම මේ දවස්වල ලංකාවේ ඉන්න නිසා ටෝක් කළා. දැනටත් ඉස්සර වගේම සොලිඩ්. ගිණි කිකිළි වගේ. වයස 35 දැන් නම්. ඒත් ගලෙවුවට පස්සේ නම් එපාම උනා ඔයි. මම දත කට මැදගෙන ආවේ දෙන්නම් ජම්බු කියලා. වැඩක් නැහැ බන් පිට ඔපේ විතරයි. ඔහේ කොටන්නන් වාලේ කොටලා අවා. මෙලෝ රහක් නැහැ. අපෝ අපහු නම් යන්නේ නැහැ. ලංකාවේ ගැනුන්ගේ පිට ඔපේ විතරයි.
අර ඉන්දරේ කියන කතාවනම් 100 % හරි. කෙට්ටු ඒවා පිටින් ඔපේ නැති උනාට ඇතුල පට්ට. මින් පස්සේ නම් පිට්ටුව වගේ පිටට ඔපේට ඉන්න ඒවා ලයින් කරන්නේ නැහැ කියලා හිතා ගත්තා.
ෆොටෝ එක පහල.
![]()

කෝ ෆොටෝ එකඋබ හිතුවද මං ෆොටෝ ශුට් එකක් කළා කියලා. ඔය ෆොටෝ එක විතරයි ගත්තේ.
Ow amma kenek 38 yearsamma kenek neda
miniha wena gaanu passe yanawa hithapan itin miss world unath minihata epa wenawa kalayak yanakota. Meki miniha ekka kelath maath ekka kiyanawa kerepuwaසුපිරිමෙච්චර රෝස පාට කෙල්ලෙක් කාලෙකින් දැක්කෙ.
Kakule podi kellangeth tiyanawastretch marks walin kiyanna puuwan
Supiri yako.Kakule podi kellangeth tiyanawa
Badenam tiyanawaView attachment 254361
Ona taram ganu innawa sex love ona, hoyala balahan set kereganna puluwanSupiri yako.
Uba nam mara lucky.