අද රෙඩ්බුල් Red Bull X-Fighter Jams බලන්න ගියේ කවුද?

Dinuka44

Well-known member
  • Apr 8, 2008
    1,141
    47
    48


    :rolleyes::rolleyes:





    Lagata Kittu wennawath ba machan senaga, hena aatha idan gatte man,, kohamada munge weda,, :P
     

    jkadithya

    Member
    Mar 22, 2007
    14,811
    1,473
    0
    ~ElaKiri Traveler~
    ඉතින් කඩිත්තයෝ දානවකෝ අපිටත් බලන්න
    අපරාදේ gt අඉයත් සෙට් කරගෙන එලකිරි සෙට් එකත් යන්න තිබුනේ

    man wena gamank gihin ena gaman machan hadissiye e pathata oluwa daala awe...ade senaga kiyanne machan pattama senagak..

    e wage crowd ekak num man dakala na machan galleface eke di...wada tikath maxxaaa..

    mage 4n eken wade karaganna bari una banz..:(

    VIP pass tiyana patten giya num ganna tibba..mokada maath hena geemak deela assakin oluwa daagena show 1 baluwe..
     

    navodth

    Member
    Nov 29, 2006
    2,860
    103
    0
    36
    Negombo
    අනිවා මචං
    ඊයේ news වලට දැක්කම මටත් ආසා හිතුනා
    නුවර ඉන්න අපිට ඉතිං ඕවා බලන්න වෙන්නේ news වලින් විතරයි:(:(

    dnt worry macho 12 wenida 9.00 PM roopavahini hari eye eke hari meka denawa

    eka athakata awa nathi ekath honda puttama senagak 50k-80k wage hitiya godak unge pocket walata widala

    habai jack wal kootiyai :P
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    man yanna hitiye
    mama giye vede parakku vuna
    petteh valin relese vena 6yi
    monava karannadakiyala apahu ava
     

    navodth

    Member
    Nov 29, 2006
    2,860
    103
    0
    36
    Negombo
    අනිවා මචං
    ඊයේ news වලට දැක්කම මටත් ආසා හිතුනා
    නුවර ඉන්න අපිට ඉතිං ඕවා බලන්න වෙන්නේ news වලින් විතරයි:(:(

    එකෙක් වැටුනද බන්...?

    ow bun but ekata gaanakwath naha aye nagitala wena ekekge bike eheka ellila pissu natuwa putta wada kaarayo tika
     

    navodth

    Member
    Nov 29, 2006
    2,860
    103
    0
    36
    Negombo
    pora e unath macahn ,maxxa wada tiakak danma neda?

    ara anthimata macahn eka digata kastiyama wada daana eka patta neda?

    uba anthimata daakada ara kello 2nat huu kiyapu siddiya?:P

    ow bun iwara wenakamma hitiya....... ara kello tikanam choppa wuna......:P