අන්තිමට බැලුව හොදම Movie එකයි TV Series එකයි දාගෙන යන්න - 02

garfieldzz

Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර

    sami_boy

    Well-known member
  • Oct 7, 2020
    638
    1,056
    93
    United Kingdom
    මම අවසානයට බැලුව හොදයි කියන්න පුළුවන් ෆිල්ම් එක සහ TV Series එක :

    7500 (2019) (Movie)

    Special Ops: Lioness (2023) (Tv Series) මේක Homeland වගේ:yes:

    https:// elakiri.com/threads/අන්තිමට-බැලුව-හොදම-movie-එකයි-tv-series-එකයි-දාගෙන-යන්න-01
    Ado Homeland langinwath thiyanna puluwanda oka :P
    Homeland is one of the best!
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,043
    15,551
    113
    New Zealand
    MV5BODFjYmY2MjctMDBjMy00Y2MwLTljMzYtZjBjZjJjMTMzZTMxXkEyXkFqcGdeQXVyNTI5NjIyMw@@._V1_.jpg


    ළගදි අහම්බෙන් සෙට් වෙලාබලපු එකක්. ඉංග්‍රිසි සබ්ටයිටල් එක්ක තියන ලින්ක් තියනවා. කැමති නම් බලපන්. වෙන්සකටත් එක්කහොදයි. හැබැයි 18+.