nibm nan mchn certificate eka denne next year apo epa wenawa....anika dip patta amarui...1 year hariyata iwara karanawa but certificate and convocation tiyanna hena kal yanawa....3 month course ekak karath 1 year wage end ekedi tamai certificate hambenne...




New Zealand try කොරහන්කෝ බන් .

මචන් මට Australia යන්න Full Time student කෙනෙක් වෙන්න ඔනෙ වෙලා තියෙනවා..ම
මෙහෙ අමාරුයි හොඳේ 
electrical engineering ද??මෙහෙ අමාරුයි හොඳේ
![]()


ACBT eke tiyenawa. Engineering course man danna ekkenek ta A/L maths Karala F3i eth ACBT eke course eka awuruddak withara mehe karala ee degree course eke ithiri tika karanna Australia giya dan Australia wala inne. Apo baya wenna epa yanna puluwan.

anyway Pm'ed 