අනාගතය වෙනුවෙන් ලොකු උදව්වක් අවශ්යයි-Engineering Australia

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0

nibm nan mchn certificate eka denne next year apo epa wenawa....anika dip patta amarui...1 year hariyata iwara karanawa but certificate and convocation tiyanna hena kal yanawa....3 month course ekak karath 1 year wage end ekedi tamai certificate hambenne...

apo ehemada machn ehenam awl... :no::no::no:
 

samitha94

Junior member
  • May 27, 2009
    418
    20
    18
    ACBT eke tiyenawa. Engineering course man danna ekkenek ta A/L maths Karala F3i eth ACBT eke course eka awuruddak withara mehe karala ee degree course eke ithiri tika karanna Australia giya dan Australia wala inne. Apo baya wenna epa yanna puluwan.
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    ACBT eke tiyenawa. Engineering course man danna ekkenek ta A/L maths Karala F3i eth ACBT eke course eka awuruddak withara mehe karala ee degree course eke ithiri tika karanna Australia giya dan Australia wala inne. Apo baya wenna epa yanna puluwan.

    Full Time cover wenne na machn eka thama awla.. :dull::dull: anyway Pm'ed :)