කටේ සද්දේ විතරයි unshapeFavourite figure. Face ahape body shape. Lip shape
කටේ සද්දේ විතරයි unshapeFavourite figure. Face ahape body shape. Lip shape
ඔව් සුදු හමක් තියෙන්නේ, සුදටත් වඩා ලා කහපාටක් තියෙනවා. outgoing personality එකට අකමැති වෙන්න හේතුව මට යාළුවො වැඩියි, සෙල්ලක්කාරයි, කෙල්ලෝ යාලුවෝ වැඩියි වගේ දේවල්. නෑදෑයොන්ට මොකක්ද තියෙන ප්රශ්නේ? අපේ නෑදෑයොන්ටනම් මොකා බැන්දත් ප්රශ්න තියෙනවා. උන් අපිට ආදරේට කියනවා නෙවෙයි. මොකක් හරි දේකින් අපිව පහත් කරගන්න හදනවා.සුදු හම ක් ද තියන්නේ..
Outgoing personalty එකක් තියන කෙනෙක්ට අකමැති වෙන්න හේතුව මොකක්ද?
මේකට example එකක් මටත් තියනවා.. නැදැයෝන්ට තමයි ප්රශ්න
උඹව බලෙන්ම reject කරන කෙල්ලෙක්ට මේක හරියන්නේ නෑ.මිනිස්සු සාමන්යෙන් කැමති දේවල් consistant වෙනවට. උඹ හැමදාම ගන්නේ bic razor නම් උඹ අනිත් brands මොන රෙද්දක් කොහොම ආවත් උඹ ඒවා consider කරන්නේ නෑ. මම කොහොමත් කෙල්ල එක්ක දවස් 3ක් විතර චැට් කරලා තිබුන නිසා මම කරේ දිගටම කෙල්ල එක්ක මුකුත් නෑ වගේ chat කරගෙන ගියා. එකම වෙනස අහපු වෙලාවේ ඉඳන් මම කෙල්ලගේ කොල්ලා වගේ හැසිරුනා. නිකන් කොල්ලෙක් විතරක් කෙල්ලගෙන් අහන සාමාන්ය දේවල් අහන එක. ඒකි ගැන care කරන එක, වෙන කොල්ලොන්ගෙන් protect කරගන්න හදන එක වගේ දේවල්. දවස් 2ක් යද්දි කෙල්ලට මනසින් extra effort එකක් දාන්න ඕනේ මම කොල්ලා නෙවෙයි කියලා හිතන්න. ගොඩක් කෙල්ලෝ ඒක කරන්නේ නෑ අර consistancy තියාගන්න නිකන්ම උඹව කොල්ලා කරගන්න එක ලේසියි උඹට ඒකිගේ කොල්ලා නෙවෙයි කියලා මතක් කරලා දෙනවට වඩා. ඉතින් කෙල්ල කැමති උනා... මේක හරියන්නේ ඉතින් වැට උඩ වගේ ඉන්න කෙල්ලෙක්ට. උඹව බලෙන්ම reject කරන කෙල්ලෙක්ට මේක හරියන්නේ නෑ.
හෑ! යකෝ මෙතනින් අනුදි නම්කි සින්ගල්ද දල්ලේ ලෑ ලේද, අපේ හාන්දුරුවනේ?https://www.instagram.com/sajani_keerthisinghe/
https://www.instagram.com/anudiii_07/
https://www.instagram.com/darnialweera/
https://www.instagram.com/dilshara_sathsarani/
https://www.instagram.com/piyumali_thilinika/
https://web.facebook.com/piumi.nisansala.9619
මට නිකන් මතක් වෙච්ච ටිකක් sri lankan airlines පැත්තේ ගියා නම් ඉන්නවා සෙට් එකක්ම
ඕව මොනාද බං? සීයට සීයක් perfect එවුන් නැහැනේ!කටේ සද්දේ විතරයි unshape
She's with a boyහෑ! යකෝ මෙතනින් අනුදි නම්කි සින්ගල්ද දල්ලේ ලෑ ලේද, අපේ හාන්දුරුවනේ?
@olu bakka උඹත් එයා ගැන අහන්නේ උඹෙත් හිත ගියාද?
Mt lavinia to panadura is the best
ගාල්ලෙත් හොදයි ඉතින්, කට වහන් ඉන්නකන් අව්ලක් නැ ඉතින්..
Ow ape iskole bn, podi apita wada, un iskole kale nm echchara notice na, praveena th ape iskole, thawa innwa bn mathaka na ithinඅනුදි අනුරාදපුරේද?
na ekita kollek innwaහෑ! යකෝ මෙතනින් අනුදි නම්කි සින්ගල්ද දල්ලේ ලෑ ලේද, අපේ හාන්දුරුවනේ?
@olu bakka උඹත් එයා ගැන අහන්නේ උඹෙත් හිත ගියාද?
ඕව මොනාද බං? සීයට සීයක් perfect එවුන් නැහැනේ!
------ Post added on Aug 3, 2022 at 10:54 PM
https://web.facebook.com/dresshub.lkඊය හුත්තෝ අනුරාධපුරෙන් ඇදුමක් වත් ගන්න හොඳ නැහැ.පට්ට ගොඩේ
දැන් ටීචර් කෙනෙක්ද? විද්යා පිඨද?මේකි ගල්ගමුවේ ටීචර් කෙනෙක් නේද? අපේ ඉස්කොලේ
ammata siri uba dannwada?දැන් ටීචර් කෙනෙක්ද? විද්යා පිඨද?
Ade sirawata? Ekige English ehema hdine.Ow ape iskole bn, podi apita wada, un iskole kale nm echchara notice na, praveena th ape iskole, thawa innwa bn mathaka na ithin
Kochchara lassana wunath modern local bitches are always bitches tamaiලංකාවෙ හැමතැනම ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නව
හැමතැනම කැත කෙල්ලොත් ඉන්නවා
අරහෙ උන් ලස්සනයි මෙහෙ උන් ලස්සනයි ගගා වැලලෙන්න හදන්න එපා

ai uba hithuwada pure ewunge kadda awl kiyala, ae issara malliAde sirawata? Ekige English ehema hdine.
ශ්රී පුර තමා හොඳම.ai uba hithuwada pure ewunge kadda awl kiyala, ae issara malli(ae unata mage adatath writing pddak awl podi kaale idan purudu wechcha awl tyenwa) ekiwa mata note eki kandy british council exam waladi set wela tyenwa, KET,PET,FCE,CAE mama kara eki PET krnna awa api dennama ekama class eken ewwe (Supiri sir kenek hitya pure eya nathi una
pora thamai cambridge exams meheta genaweth mulinma, naththan api british council kiyla huththak ahalawath tbbe na). mage pddak oya exam athara gap eka wadi salli prashna hinda ithin ae dawas wala

Podi kalema English walata expose wena Colombo ungeyi anit ungeyi kadde lku wenasak thiyenw. Eka passe igena gattata en na bn mata therena widihata. Rata gihin awat ara gathiya ganna ba. (Math colombo neme matath lokuwata english ba). Ubalat e kalema BC ehema giya hinda shape aulk natuwa ati.ai uba hithuwada pure ewunge kadda awl kiyala, ae issara malli(ae unata mage adatath writing pddak awl podi kaale idan purudu wechcha awl tyenwa) ekiwa mata note eki kandy british council exam waladi set wela tyenwa, KET,PET,FCE,CAE mama kara eki PET krnna awa api dennama ekama class eken ewwe (Supiri sir kenek hitya pure eya nathi una
pora thamai cambridge exams meheta genaweth mulinma, naththan api british council kiyla huththak ahalawath tbbe na). mage pddak oya exam athara gap eka wadi salli prashna hinda ithin ae dawas wala
මෙහෙ කුරුණෑගලත් ගමට වෙන්න කෙල්ලො සහ වැඩිහිටි කාන්තාවෝ discovery 125,135, pulsar 135,150 පදිනවා බන් සෑහෙන්න. වැඩිහිටි ගැණු අය ගවුමුත් ඇදගන 150ඒවා පදගන ඩබල් දාල යන්නේ. පොලට ගිහින් බඩුමල්ල තෙල් ටැංකිය උඩ තියන් යනවා ගැණු අය සමහරු. මොකද ඉස්සර(ස්කුටි එන්න කලින්) ගෙවල්වල කොල්ලන්ගේ ලොකු බයික්නේ තිබ්බේ. ඕව ඉතින් උන්ට හුරුවෙන්න වෙනවනේ මොකෙක්වත් නැතිදාට ගෙදර වැඩ කරගන්න.ape batch1 kellekge gedara giya api set1k 2016 wage.
kella awa kiyahanko ct100ka widagena..unta bike nothing
Best Answer,ලංකාවෙ හැමතැනම ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නව
හැමතැනම කැත කෙල්ලොත් ඉන්නවා
අරහෙ උන් ලස්සනයි මෙහෙ උන් ලස්සනයි ගගා වැලලෙන්න හදන්න එපා