අනුරාධපුර_ත්‍රිකුණාමලය_පොලොන්නරුව__trip

gayan8677

Active member
  • Mar 5, 2009
    253
    45
    28
    40
    Trincomalee
    අප්පා එහෙමද මම map එක බලාගෙන යන්න හැදුවේ:baffled: ට්‍රිප් එක යන්න කලින් දැන්ස්ට්‍රෙස් වගේ .

    දන්නවා නම් හොද හොටෙල් එකක් සජෙස් කරන්නකෝ (සිනමන් එකේ ඔෆ්ෆර් එකක් දැක්කා එකට යන්න බැලුවේ හැබැයි අපි තරු පන්තියේ ඉදලා නැහැ පොඩ්ඩක් චකිතයක් තියෙනවා )

    ටිකක් සප්‍රයිස් කරලා හොද වයිබ් එකක් ගන්න පුළුවන් තැනක් fbයන්න බැලුවේ මැක්ස් 22000වගේ
    අප්පා ඒ පාරේ නම් යන්න හිතන්නවත් එපා...

    සිනමන් හොටෙල් එක මරු.. ඔෆර් එකක් තියෙනවනම් එතන ඹ්කේ.. තව පිජන් අයිලන්ඩි රිසෝට් එකත් මරු.. හැබැයි රේටි ටිකක් වැඩි.
     
    • Like
    Reactions: Captain Underpants

    MAHESH80

    Well-known member
  • Nov 23, 2018
    919
    1,842
    113
    Day 1 අනුරාධපුරය

    කොලබින් 5 am පිටත් වෙනවා

    කෙලින්ම අනුරාධපුරය යනවා පලවෙනි දවසේ අනුරාධපුරයේ අටමස්ථාන වන්දනා මාන කරලා අනුරාධපුරයෙන්ම නවතිනවා

    කෑම ඇඹුල අනුරාධපුර කන්න හිතන් ඉන්නේ


    යාපනේ පාරේ ඇවිල්ල
    කැකිරාවෙන් කළා වැවට දාන්න,විජිත පුර පන්සලටත් ගොඩවෙලා කළා වැවත් බලාගෙන අවුකන එන්න.අවුකන වැන්දට පස්සේ වෙලා තියනවා නම් රැස් වෙහෙරත් වදින්න.කෙලින්ම ඇඳගලින් නල්ලමුදාව හරහා 7 ඇලෙන් උඩමළුවට ලඟයි.
     
    • Like
    Reactions: Captain Underpants

    bandarawithana

    Well-known member
  • Oct 2, 2015
    691
    511
    93
    පස්සේ හතර වෙනි දවසේ 10ට විතර චෙකවුට්සේ වෙලා සේරුවිල සෝමාවතිය දිබුලාගල වැදාලා කොලබ එනවා
    (මේ තුන යන්නම ඕනේ බන් අපි ගිහින් නැහැ මෙහෙට )
    මචං උඹට තේරෙන භාශාවෙන් කියන්නද? උඹ කරන්න හදන්නෙ, 10ට විතර පිටත් වෙලා දෙහිවල zoo එක බලල, කැළනියෙ water world එකත් බලල, අලුත්ගම කන්දෙ විහාරෙත් වැඳල රෑ දහයට කලින් නුවර යන්න හදනව වගේ වැඩක්. ඔය 3ම එක දවසෙ යන්න බැරි කමක් නෑ. ඒත් එච්චර දුකක් විඳින්නෙ මොකටද ට්‍රිප් එකක් ගිහින්?
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,580
    6,899
    113
    Gedara
    මචන් මාත් උබ ඔය කියන රූට් එකේ සෑහෙන ට්‍රැවල් කරලා තියෙනවා ට්‍රිප්. මගේ එක්ස්පීරියන්ස් ටිකක් කියන්නම්

    1. දෙසැම්බර් ඔය දිස්ත්‍රික්ක 3ටම සැරටම වහිනවා. වැස්සට අවුලක් නෑ පලාත් 3ටම යන්න පුලුවන්. ඒත් වැහැලා නම් සේරැවිල සෝමාවතිය යන්න එපා සෝමාවතිය පන්සල සම්පූර්ණයෙන්ම යට වෙනවා.අනුරාදපුරෙත් මල්වතු ඔය පිටාර ගිහින් අටමස්තානෙ සමහර පාරවල් යට වෙනවා

    2 පලවෙනි දව්සෙ පානදරම යන්න අනුරදපුරේ, අටමස්තානෙ උදේ පුලුවන් ටික වැදලා දවල්ට නාලා ඇබුලෙන් කන්න. ඒකේ කෑම සුපිරි බුෆේ එකක් තියෙන්නෙ. අව්ව බැහැගෙන එනකොට අනිත් තැන් වැදලා රෑට අනුරාදපුරේ නවතින්න. ඇබුල, මැන්ගො මැන්ගෝ , සීදේවි ඔය හැම එකේම කෑම මරැ.

    2. උදේම ට්‍රින්කො යන්න පිටත් වෙන්න. පැය දෙකෙන් යන්න පුලුවන්. ටවුන් එකේ කෝනේශ්වරන් වැදලා තව බලන තැන් බලලා හවස් වෙද්දි නාන්න නිලාවේලි යන්න. එහෙදි නාලා බීච් එකට ලග තැනකදි නවතින්න.සුපිරි කෑම කඩයක් තිබ්බ ගෝමස් පැස්ටා රෙස්ටෝරන්ට් කියලා ඒක තියෙනවද දන්නෙ නෑ තාම. තිබ්නොත් ඒකෙන් කන්න.

    3. උදේම නීලාවේලී බීච් එකට ගිහින් පරෙවි දූපතට යන්න බෝට්ටුවක් ගන්න වරැවක් එතනට යනවා. හැබැයි දෙසැම්බර් වලට වැස්ස සහ සුලග වැඩි නිසා බෝට්ටු වලට යන්න අවසර දෙන්නෙ නෑ වන ජීවි එකෙන් ඒකත් පොඩ්ඩක් බලන්න. ඊටපස්සෙ රෑට නවතින්න බලාගෙන සෝමාවතියෙ යන්න. අඩුම හවස 4 වෙනකොටවත් සෝමාවතියෙ පන්සලේ ඉන්න බලාගෙන යන්න. නැත්තම් පාරෙ අලි ඉන්නවා. යන්න කලින් කාමර තියෙනවා පන්සලේ බුක් කරල යන්න. හැබැයි වැස්ස නැති උනොත් විතරක් යන්න.

    4. හතර වෙනි දවසෙ උදේ පොලොන්නරුට ඇවිත් ඒ ටික වැදගෙන ගෙදර එන්න පිටත් වෙන්න.

    සේරැවිල සහ දිබුලාගල යන්න දාගතොත් ට්‍රිප් එක තව දවසක් දික් කරන්න ඕනෙ
     

    Captain Underpants

    Well-known member
  • Dec 7, 2018
    661
    362
    63
    අප්පා ඒ පාරේ නම් යන්න හිතන්නවත් එපා...

    සිනමන් හොටෙල් එක මරු.. ඔෆර් එකක් තියෙනවනම් එතන ඹ්කේ.. තව පිජන් අයිලන්ඩි රිසෝට් එකත් මරු.. හැබැයි රේටි ටිකක් වැඩි.
    තැන්ක්ස් මචන් මම චෙක් කරලා බලන්නම් :love: :love:
    Day 1 අනුරාධපුරය

    කොලබින් 5 am පිටත් වෙනවා

    කෙලින්ම අනුරාධපුරය යනවා පලවෙනි දවසේ අනුරාධපුරයේ අටමස්ථාන වන්දනා මාන කරලා අනුරාධපුරයෙන්ම නවතිනවා

    කෑම ඇඹුල අනුරාධපුර කන්න හිතන් ඉන්නේ


    යාපනේ පාරේ ඇවිල්ල
    කැකිරාවෙන් කළා වැවට දාන්න,විජිත පුර පන්සලටත් ගොඩවෙලා කළා වැවත් බලාගෙන අවුකන එන්න.අවුකන වැන්දට පස්සේ වෙලා තියනවා නම් රැස් වෙහෙරත් වදින්න.කෙලින්ම ඇඳගලින් නල්ලමුදාව හරහා 7 ඇලෙන් උඩමළුවට ලඟයි.
    එලස් තැන්ක්ස් මචාන්
    මචං උඹට තේරෙන භාශාවෙන් කියන්නද? උඹ කරන්න හදන්නෙ, 10ට විතර පිටත් වෙලා දෙහිවල zoo එක බලල, කැළනියෙ water world එකත් බලල, අලුත්ගම කන්දෙ විහාරෙත් වැඳල රෑ දහයට කලින් නුවර යන්න හදනව වගේ වැඩක්. ඔය 3ම එක දවසෙ යන්න බැරි කමක් නෑ. ඒත් එච්චර දුකක් විඳින්නෙ මොකටද ට්‍රිප් එකක් ගිහින්?
    අම්මෝ දැන් තේරුනා :rofl::rofl::D
    මචන් මාත් උබ ඔය කියන රූට් එකේ සෑහෙන ට්‍රැවල් කරලා තියෙනවා ට්‍රිප්. මගේ එක්ස්පීරියන්ස් ටිකක් කියන්නම්

    1. දෙසැම්බර් ඔය දිස්ත්‍රික්ක 3ටම සැරටම වහිනවා. වැස්සට අවුලක් නෑ පලාත් 3ටම යන්න පුලුවන්. ඒත් වැහැලා නම් සේරැවිල සෝමාවතිය යන්න එපා සෝමාවතිය පන්සල සම්පූර්ණයෙන්ම යට වෙනවා.අනුරාදපුරෙත් මල්වතු ඔය පිටාර ගිහින් අටමස්තානෙ සමහර පාරවල් යට වෙනවා

    2 පලවෙනි දව්සෙ පානදරම යන්න අනුරදපුරේ, අටමස්තානෙ උදේ පුලුවන් ටික වැදලා දවල්ට නාලා ඇබුලෙන් කන්න. ඒකේ කෑම සුපිරි බුෆේ එකක් තියෙන්නෙ. අව්ව බැහැගෙන එනකොට අනිත් තැන් වැදලා රෑට අනුරාදපුරේ නවතින්න. ඇබුල, මැන්ගො මැන්ගෝ , සීදේවි ඔය හැම එකේම කෑම මරැ.

    2. උදේම ට්‍රින්කො යන්න පිටත් වෙන්න. පැය දෙකෙන් යන්න පුලුවන්. ටවුන් එකේ කෝනේශ්වරන් වැදලා තව බලන තැන් බලලා හවස් වෙද්දි නාන්න නිලාවේලි යන්න. එහෙදි නාලා බීච් එකට ලග තැනකදි නවතින්න.සුපිරි කෑම කඩයක් තිබ්බ ගෝමස් පැස්ටා රෙස්ටෝරන්ට් කියලා ඒක තියෙනවද දන්නෙ නෑ තාම. තිබ්නොත් ඒකෙන් කන්න.

    3. උදේම නීලාවේලී බීච් එකට ගිහින් පරෙවි දූපතට යන්න බෝට්ටුවක් ගන්න වරැවක් එතනට යනවා. හැබැයි දෙසැම්බර් වලට වැස්ස සහ සුලග වැඩි නිසා බෝට්ටු වලට යන්න අවසර දෙන්නෙ නෑ වන ජීවි එකෙන් ඒකත් පොඩ්ඩක් බලන්න. ඊටපස්සෙ රෑට නවතින්න බලාගෙන සෝමාවතියෙ යන්න. අඩුම හවස 4 වෙනකොටවත් සෝමාවතියෙ පන්සලේ ඉන්න බලාගෙන යන්න. නැත්තම් පාරෙ අලි ඉන්නවා. යන්න කලින් කාමර තියෙනවා පන්සලේ බුක් කරල යන්න. හැබැයි වැස්ස නැති උනොත් විතරක් යන්න.

    4. හතර වෙනි දවසෙ උදේ පොලොන්නරුට ඇවිත් ඒ ටික වැදගෙන ගෙදර එන්න පිටත් වෙන්න.

    සේරැවිල සහ දිබුලාගල යන්න දාගතොත් ට්‍රිප් එක තව දවසක් දික් කරන්න ඕනෙ
    එලස් තැන්ක්ස් මචන් වටිනවා
     
    • Like
    Reactions: usa_nihaal

    khjinesh

    Well-known member
  • Nov 13, 2007
    3,878
    2,902
    113
    රජරට
    උබ අනුරාදපුරේ ද :(:( මොකද්ද කරන්නේ බැලුවේ
    ------ Post added on Dec 9, 2021 at 7:54 PM
    මම අනුරාධපුරේ ටවුන් එකේමයි. ආලංකුලම, ප්‍රිසන් කැන්ටින් තියෙන්නෙ අනුරාධපුරේ.
     

    vdlfernando

    Active member
  • May 24, 2009
    337
    149
    43
    relluwa.com
    Yes machan my hometown..
    මමත් ළඟදි ට්‍රින්කො පැත්තෙ යන්න කියල හිතන් හිටියේ..........දැන් බලනකොට වැස්ස හරස් වෙනවා වගේ නේද? දවස පුරාම වහිනවද ඒ පැත්තේ?
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    මේ දවස් වල ට්‍රින්කෝ සයිඩ් එකේ මෝසම් කාලේ මුද සරයි වැස්ස. පිජන් අයිලන්ඩ් යන්න බැරි වෙයි යන්න දෙන්නෙත් නෑ.
    උබට වෙදර් එක අව්ලක් නැතිනම් ට්‍රින්කෝ පලයන් නැතිනම් පොළොන්නරු ගිහිං වරෙන් ට්‍රින්කොත් ගිහිං පොළොන්නරු යනවා කියන්නේ අමාරුයි ඔය අස්සේ සෆාරි යනකොට හොඳ ගණන් බං ට්‍රිපක් දාගත්තම ඔහේ සෙනිකව ගිහිං ඔක්කොම තැන් බලං ඇවිත් වැඩක් තියේද

    ඔය සෝමාවතී වගේ යනවනම් පුළුවන් තරම් ප්‍රධාන කොමන් පාරවල් වලින් යන්න ලගයි කියල ශෝර්ට්කට් වලින් යන්න එපා නොදන්නා පලාත්වල
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    අප්පා එහෙමද මම map එක බලාගෙන යන්න හැදුවේ:baffled: ට්‍රිප් එක යන්න කලින් දැන්ස්ට්‍රෙස් වගේ .

    දන්නවා නම් හොද හොටෙල් එකක් සජෙස් කරන්නකෝ (සිනමන් එකේ ඔෆ්ෆර් එකක් දැක්කා එකට යන්න බැලුවේ හැබැයි අපි තරු පන්තියේ ඉදලා නැහැ පොඩ්ඩක් චකිතයක් තියෙනවා )

    ටිකක් සප්‍රයිස් කරලා හොද වයිබ් එකක් ගන්න පුළුවන් තැනක් fbයන්න බැලුවේ මැක්ස් 22000වගේ


    වැව අයින් කරලා අර තුන බලලා එන්න බැරිද ? පිටත් වෙනවා නම් කියට වගේ හෝටලෙන් යන්න ඕනේ

    (මම හිතුවේ උදේ බීච් /පුල් එකේ බැහැලා ටිකක් වෙලා ඉදලා එන්න කරන්න බැරි නම් උදේම පිටත් වෙනවා )
    ------ Post added on Dec 9, 2021 at 8:11 PM


    තැන්ක්ස් බ්‍රදර් :love::love::love:
    ------ Post added on Dec 9, 2021 at 8:12 PM


    මාර වැඩක් නේ බන් වෙදර් එකේ හැමතනම් වහිනවා අපි ඉදලා ඉදලා යනකොටම තමා ඕවා සෙට් වෙන්නේ
    ------ Post added on Dec 9, 2021 at 8:14 PM

    දිබුලාගල අල්ලල දාපන්. ඒක ඔය ට්‍රිප් එක අස්සට දාගන්න අමාරුයි.

    සිනමන් ට්‍රින්කො බ්ලූ සුපිරි. මේ දවස් වල ඔෆර් එකක් යනවා. පුලුවන් නම් සෙට් කරගනින්.