අනුර කුමාර හරි සජියා හරි හිටියනම්

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    @Bizzare_Art උබ හිතනවද නන්දසෙනට මේ අනුරය කියනව වගේ රටේ දෙයක් ගැන අදහසක් වත් කියන්න තරම් දැනුමක් තියනව කියලා ?? ඕකට රට ගැනවත් , රටක් පාලනය, නිතිය ගැනවත් , මොනවද කරන්න පුලුවන් දේවල් ගැනවත් කිසි අදහසක් නැති අයියා නිසා නිකන් පිම්බුන පුස් මිනිහෙක් නේ බන්. දැන් එකනේ අඩන්නේ මට අත්දැකීම් නෑ කියලා. පුටින් , ලික්වන් යූ පෙන්න පෙන්න චන්දේ ඉල්ලලා පොළොන්නරුවේ ඩඩ්ලිගෙනුත් නොන්ඩි උනාම දැන් "සජිය හිටියනම්" කියා කියා එන්නේ ඇයි ??
    උබල නිකන් වත් පුටින් , මහ්ද්මාගදී, ලික්වන්යු, කැස්ත්‍රෝ වගේ චන්දෙ කාලේ පාවිච්චි කරපු සෙට් එකත් එක්ක නන්දසේන ව ස්න්ස්න්දය කරනවද දැන් ???

    Gota ta technology oracle DB wage geek stuff gana awabodayak tiyanawa anith politician lata wada even than AKD. Ekai Trace expert city wage dewal walata support eka dunne. Habai AKD ta tiyana overall knowledge eka gota ta thiya anduwe 2/3ma ekathu unath naha kiyala hithenawa.

    2019 gota chande dapu samaharu oka danawa, eth godak ewunta tibbe puthano parada karanna oni uwamanawa. eken meken anuraya 3% bassa

    ape ratata kela wechcha dawasaka ape lamai me video pennala apita baniy thopita mechchara pahadiliwa parlimenthuwe TV eke awith kiyana manussayawa 3% karala enawa methana apita lankawe inna kiyanna, e nisa api yanawa rata :D

    ubalata eken berenawanam ekko AKD ta chande danna, nattam lesima option eka IELTS karala rata paninna.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,706
    87,086
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඉතින් යකෝ ලෝක වෙලද පොලේ බොරතෙල් මිල අඩු උනාම රටේ තෙල් මිල අඩු කරන්නේ නැතුව මොකද්ද ගිණුමකට දානව කියලා බන්දුලය කිව්වා නේද ? කෝ ඒ ගිණුම ??? 🤭

    ගිණුම ඇහුවා විතරයි ඇරෝපාන් ආගිය අතක් නෑ. 🤭🤭🤭🤣🤣🤣

    @erozan කෝ මේ ඇරෝපාන්.. 🤭
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    2015 දාපූ තර්ක එපා බන්..මට කියපන් සජියායි අනුරයි හිටියනම් මේවා වැඩි වෙන්න දෙන්නේ නෑ නේද? ලෝකේ වැඩිවුනත් ලංකාවේ වැඩි වෙන්නේ නෑ නේ? ඊලග පාර ජන්දෙ දෙන්න බැලුවෙ මුන් දෙන්නගෙන් එකෙක්ට..ඒකයි අහන්නේ.. මොකද කාලා ඉන්න එපැයි මොනවා වුනත්..🙁🙁🙁🙁
    දැන් පහුගිය කාලෙ ලෝකෙ අඩුඋනා කියල මෙහෙ අඩු උනාද? නෑනෙ නේද @erozan . ගූ ඇම් පිය හිටපු කාලෙ මිල සූත්‍රයක් දාල කීයක් අරි අඩුවට දුන්න :lol:

    ඉහ්හි... ඉහි.... ඉහි..... නැන්දලා මාමලා අරයල මෙයාලා. .. ඉහිම්...ඉහි...😂😂😂🤣🤣🤣
    View attachment 147291
    අර අයිතිකාරයෙක් නැති ගේ මීට වඩා ගනන් අඩු එකක්ද :confused:
    ------ Post added on Oct 11, 2021 at 12:37 PM

    69 හරක් පට්ටියටම කියාපු පාලකයෝ සෙට් එක.
    වැඩේ කියන්නේ අපිත් විදවන්න එපෑයි
    බයියන්ගෙයි තම්බින්ගෙයි වෙනසක් නෑ. උන්ගේ සිතුම් පැතුම් පවා සමානයි. උන්ගෙ ගහනය වැඩි වෙන්න වෙන්න රටේ ප්‍රශ්ණ වැඩී. සමූල ගාතනේ කොරල ඇරෙන්න උන්ගෙන් රට බේරගන්න විදියක් ඇත්තෙත් නෑ
    ------ Post added on Oct 11, 2021 at 12:41 PM
     

    Kumshi

    Active member
  • Jun 20, 2016
    166
    37
    28
    ඒ කාලෙ ලෝක වෙළදපොලේ ගෑස් මිලයි දැන් මිලයි බලාපියකො , මෝඩ කතා කියවන් නැතුව, නිකන් බබාල වගේ කමෙන්ට් දාන්නෙ වේස මායම තමයි ඉතින්..
    when crude oil price going down, we are/will getting Tin fish and dhal ? am i ??????
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් පහුගිය කාලෙ ලෝකෙ අඩුඋනා කියල මෙහෙ අඩු උනාද? නෑනෙ නේද @erozan . ගූ ඇම් පිය හිටපු කාලෙ මිල සූත්‍රයක් දාල කීයක් අරි අඩුවට දුන්න :lol:

    මිල සුත්තරේ දාල උබට නම් අඩුවට දෙන්ඩ ඇති අපිට නම් හම්බුනේ නැ,🤭🤭🤭

    අර අයිතිකාරයෙක් නැති ගේ මීට වඩා ගනන් අඩු එකක්ද :confused:
    ------ Post added on Oct 11, 2021 at 12:37 PM

    ගේ අයිතිකාරය හොයා ගන්ඩවට බැරි උනා නේද අවුරුදු 5ක් බලේ ඉදලත්, ඔව් ඉතින් කොල්ලො ගගහ උන්න ඇරෙන්ඩ වෙන දෙයක් කරේ නැනෙ උබල..🤣🤣
    බයියන්ගෙයි තම්බින්ගෙයි වෙනසක් නෑ. උන්ගේ සිතුම් පැතුම් පවා සමානයි. උන්ගෙ ගහනය වැඩි වෙන්න වෙන්න රටේ ප්‍රශ්ණ වැඩී. සමූල ගාතනේ කොරල ඇරෙන්න උන්ගෙන් රට බේරගන්න විදියක් ඇත්තෙත් නෑ
    ------ Post added on Oct 11, 2021 at 12:41 PM
    ඒකනෙ උබල ටයර් සැයවල් හදල පනපිටින් ගිනි තිබ්බෙ නේද , සජිය අවානම් අනුර ආවනම් ආයෙත් ටයර් සෑවවල් සිහලුන්ට ඕන්න ඕකයි සිහලුනි තත්වෙ..
     
    • Like
    Reactions: JBLs

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,706
    87,086
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    meka 2020 November parliamenthu kathawak regarding fertilizers



    10:40 idan balanna pora suggest karanne soil test karanna, e results uda kabanika or rasayanika pohora dana sanyuthiya hadanna kiyala

    10:40 kalin pora suggest karanawa pohora walin kela wela tiyenne habai eka thanahanam karanna kiyanne naha, kiyanne control karanna formula eka test karal decide karanna kiyala


    bump
     
    • Haha
    Reactions: weer 11

    luckgrlS

    Well-known member
  • Jul 30, 2018
    4,754
    1
    9,785
    113
    USA
    මෙහෙම ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්න ඉන්න එකක් නැතිවෙයි
    😎😎😎
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මිල සුත්තරේ දාල උබට නම් අඩුවට දෙන්ඩ ඇති අපිට නම් හම්බුනේ නැ,🤭🤭🤭



    ගේ අයිතිකාරය හොයා ගන්ඩවට බැරි උනා නේද අවුරුදු 5ක් බලේ ඉදලත්, ඔව් ඉතින් කොල්ලො ගගහ උන්න ඇරෙන්ඩ වෙන දෙයක් කරේ නැනෙ උබල..🤣🤣

    ඒකනෙ උබල ටයර් සැයවල් හදල පනපිටින් ගිනි තිබ්බෙ නේද , සජිය අවානම් අනුර ආවනම් ආයෙත් ටයර් සෑවවල් සිහලුන්ට ඕන්න ඕකයි සිහලුනි තත්වෙ..







    පවු බං උඹලත් රැවටිලනෙ. ඒ කාලෙ හැටියට බඩුමිල ගනන් අඩුකරන්නයි හොරු අල්ලන්නයි තමයි උඹල චන්දෙ දීල තියෙන්නෙ @erozan
     
    • Haha
    Reactions: Maui_15

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    කෝ උබ අර දරාස් එකේ ක්ලයන්ට් ගෑණි බබාගෙන් රේප් සීන් එක අහගන්න ගියාද? උබේ මාම උබේ වයිෆ්ට තාම අනිනවද බං?
     
    • Haha
    Reactions: Dexter011

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    එකේ mcc ඩොලර් බිලියනයක්වත් නැනෙ, තේරුමක් නැ..lrt එකෙත් සල්ලි එන්නෙ නැ එක පාරට, මේ කොරෝන එක්ක කවුරු උනනත් මේ ටිකම තමයි..

    imf ‍යනව කියන්නෙ බකොලොත් කියල පිලිගන්ඩ කියන එක, හර්ශය උනත් කියන්නෙ ඒක උබ හරි උබල බකොලොත් කියල පිලිගනි , රටට හෙන ගැහුනත් උබලට ගනක් නැනෙ..

    ------ Post added on Oct 11, 2021 at 12:10 PM

    වැඩ බැරි පොන්ස්ලා පුකට ගිනිගත්ත වගේ ට්‍රිලියන ගනන් රුපියල් අච්චු ගහලා දැන් අනුරයි සජියයි තමා පලි :lol: @erozan
     
    • Haha
    Reactions: topkollek

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,650
    125,239
    113
    දෙහිවල
    vladimir putin russia GIF


    :lol::lol::lol::lol:
     

    rockmon

    Well-known member
  • Jul 31, 2017
    3,548
    3,993
    113
    එදා :

    qcCEFar.png


    අද:

    "අනුරයා හරි සජියා හරි හිටියනම්............"
    putin katin

    දේශපාලන ත්‍රෙඩ් ඵපා දේශපාලනය වැඩක් නෑ කියපු බයියා නේද මේ..😂😂
    owunta thama heen nul bayiyo kiyanne
    ------ Post added on Oct 11, 2021 at 2:29 PM
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    අනුර හරි සජියා හරි හිටියොත් පඹයට අන්තයි කියන උන් පෝලිමට ඇවිල්ල මට හෙට වෙන දේවල් ගැන සාස්තරයක් කියලා ඒක එහෙමයි කියල ඔප්පු කරපන්

    @weer 11 @erozan

    මොකද උඹලා පට්ට වැඩ්ඩෙක්, පුටින් වගේ, මහතීර් මොහොමඩ් වගේ, ලී ක්වාන් යූ වගේ කියල ගොං හරකෙක් ගෙනාපු නිසා උඹලගේ මේ කතාවත් වරදින්න සෑහෙන්න ඉඩක් තියනව
     

    kvu

    Well-known member
  • Dec 15, 2009
    920
    911
    93
    Homagama
    උන් කවුරුහරි ආපු නැති එක හොඳයි
    නැත්තම් කට්ටිය හිතන් ඉන්නෙ ගෝඨාභය කියන්නෙ සැරමම වැඩ්ඩෙක් කියලනෙ 🙂✌🏼
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,414
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    2015 දාපූ තර්ක එපා බන්..මට කියපන් සජියායි අනුරයි හිටියනම් මේවා වැඩි වෙන්න දෙන්නේ නෑ නේද? ලෝකේ වැඩිවුනත් ලංකාවේ වැඩි වෙන්නේ නෑ නේ? ඊලග පාර ජන්දෙ දෙන්න බැලුවෙ මුන් දෙන්නගෙන් එකෙක්ට..ඒකයි අහන්නේ.. මොකද කාලා ඉන්න එපැයි මොනවා වුනත්..🙁🙁🙁🙁
    චන්දෙ ඉල්ලුවෙ කොහොම කරනව කියලද?
     

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    ඔය එකෙක්වත් කරනවට වඩා හොදට කරන්නනේ බන් මේ යකා ගෙනාවේ......රටේමොන තත්වයක් තිබුණත් ජනතාව වෙනුවෙන් කරන්න තියෙන අවම දේ වත් නොකරරන බවක් පේන්න තියෙන්නේ..... ඒ එක්කම අමන වැඩ වලින් මිනිස්සු කබලෙන් ලිපට දාලා....
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    Inflation kiyla ekak thiye Sinhalen ekata uddamanaya kiyala kiynne eka gana poddak hoyla balapn eka kalamanakaranaya krnna oni government eken foreign reserves (widesha sanchitha) ewat hriyata manage krnna oni Oya wage dewal baiyanta terum ganna amarui unta terenne Anurage lape gana witarai eka nisa me post eka dapu ekata mewa pahadili krla wadak na baiyanta arthika widyawa terum karanawata wada lesi harakekuta awakalanaya kiyala dena eka :yes::yes::yes::rolleyes:
     
    • Haha
    Reactions: u_make_me_sick_