අනුර දිනනවා කියලා ඔච්චර ශුවර් කොහොමද බං. දැන් 39% නෙ

icewiz

Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    race fail GIF
     

    kamatha

    Well-known member
  • Dec 22, 2008
    1,839
    948
    113
    jvp kara yo thama inne heena loke mama hithanne

    Nikamata hari un paradunoth rata ginithiyanawa meka kumanthranyak kiyala
    ------ Post added on Sep 22, 2024 at 11:59 AM
     
    • Like
    Reactions: icewiz

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,180
    1,416
    113
    2nd vote eken loku deyak wenne nathi nisa dinala kiyala assumption ekakata gihin wish karanne mama hithanne..kohomath dinnana eka sure..but 2nd round ekath calculate karanna wewi mata hithenne. 40%--> 50% karaganna num dan ihiri hama ekenma wage 60% witahra ganna ona.ehema bari wewine