දැන් මොකුත් කරන්න බෑ ඡන්දෙ දාල ඉවරයිනේ.සජිත් දිනනව නම් තාම පුලුවන්

Gon sajiya enawata wada jeppo dinnana eka hodai. ethakota boru kaiwaru iwarai me election eken passe.jvp kara yo thama inne heena loke mama hithanne
Nikamata hari un paradunoth rata ginithiyanawa meka kumanthranyak kiyala
------ Post added on Sep 22, 2024 at 11:59 AM
hithapu taram vibe ekak naaහෑ.
දිනලද බං.
දැන් 39% ට බැහැලා නෙ