ela ela..mamanam owa hi kara kara inne ne...
warranty ekak athuwa lapak ussan enawa makka hari unoth aran yannath beriye...
warranty ekak athuwa lapak ussan enawa makka hari unoth aran yannath beriye...
අපෝ Bio Star නම් කිසි වැඩක් නැහැ,
මගේ Bio Star G31 Board එක Use කරෙත් මාස 6 යි OS එක බූට් වෙන්නේ නැතුව ගීයා, කෝ ඉතින් corrosion තිබුන නිසා warranty ගන්න බැරි වුනා..
Bio Star නම් වැරදිලාවත් ගන්න එපා............


Mama MSI G41 ekath fatta board eka.. same chip set eka.. performance hondai..

Asus tama bn Supiri...P5G41TM-LX3 mam adan 3 years wenawa usa karanna aran..kisima awulak na
