අපි හිතනතරම් ලේසිද කොළ බිස්නස්

alpha-echo

Active member
  • May 3, 2010
    153
    52
    28
    Aththa machan. Shop ekak karana nisa dannawa. Aluth un kiyak nam enawada badu aran. ganne ne. mokada godak un patan aran tika dawasak gihin ath arinawa. gaththath ganne nayata.


    ඒක හරි. රෝලක් ගහන්නේ. කාට හරි පුළුවන් නම් රෙදි මහන්න, A4 කොළ නිෂ්පාදනය කරන්න. නියම ලාභයක් ගන්න පුළුවන්.
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    මමත් A4 බිස්නස් එක ගැන කියෙව්වා එකේ මුකුත් නොඉය හිටියට මේකේ ලියන්න හිතුණා
    මම අවුරුදු 4 hardware ඒකක් සිදේ බිස්නස් එකක් විදිහට කරා. චෙක් වල රගේ දන්නේ එතකොට. මේකේ ඉන්න එවුන් තාම BR එකෙක් කියන්නේ මොකක්ද කියලවත් දන්නේ නැති උන්.
    creed ගේ සත්ව කරුණාවේ රහස තියෙන්නේ උඩ රතුපාටින් පට කැටල තියෙන කොටසේ

    බිස්නස් කරල ගොඩ යාමක් නෑ කියල තේරුනාම සිරිකොතේ ෆුල් ටයිම් ජොබ් එකකට සෙට් උනා නේද? :P:P
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,476
    113
    බිස්නස් කරල ගොඩ යාමක් නෑ කියල තේරුනාම සිරිකොතේ ෆුල් ටයිම් ජොබ් එකකට සෙට් උනා නේද? :P:P

    සිරිකොතේ ෆුල් ටයිම් ජොබ් හොදයි ගෙවන්නේ ඩොලර් කුට්ටි
     

    damith sa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    Math group ekata add wela ain una.eke inna un ahana prashna dakkama wade epa una.basic knowledge ekakawath nathi un inne.pahath karanawa nemei.eth ekawath hyanna bari ekekta custom ekka ottu wenna supplier ekka ottu wenna bari wei kiyalai mata hithenne.anika suppliersla ekekwath trusted na.samahara scam list walath innawa dakka
     

    shilran

    Active member
  • Aug 25, 2007
    547
    118
    43
    41
    panadura
    පතල් සහ කැණීම් අංශයේ ලියාපදිංචි වෙන්න ඔනේ. නැතුව හොරෙන් දාන්න බැහැ.

    එතකොට වැලි ගොඩ ගන්න ගඟක තැනක් හොයාගන්නේ කොහොමද ?
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    බිස්නස් කරල ගොඩ යාමක් නෑ කියල තේරුනාම සිරිකොතේ ෆුල් ටයිම් ජොබ් එකකට සෙට් උනා නේද? :P:P


    වැදගත් දෙයක් කතාකරනකොටත් මේ වගේ මෝඩ ජෝක් දාන යාලුවෙක් අපි හැමෝටම ඉන්නව :P:P:P
     

    SSandaruwan

    Active member
  • Nov 9, 2013
    516
    76
    28
    Math group ekata add wela ain una.eke inna un ahana prashna dakkama wade epa una.basic knowledge ekakawath nathi un inne.pahath karanawa nemei.eth ekawath hyanna bari ekekta custom ekka ottu wenna supplier ekka ottu wenna bari wei kiyalai mata hithenne.anika suppliersla ekekwath trusted na.samahara scam list walath innawa dakka

    Mokada bn group eka
     

    Sudeepa Dhananjaya

    Junior member
  • Jun 10, 2016
    98
    15
    18
    මචං මගෙ එදහසක් තියෙනව නෙක්කැෆේ මැශින් එකක් ගෙනල්ල රෙන්ට් කරන්න දානෙ ගෙවල් මල ගෙවල් වලට වගෙ.
    අයිඩියා එකක් තියෙනවද?
    මැශින් ගන්න තැන් එහෙම?
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,599
    8,851
    113
    මචං මගෙ එදහසක් තියෙනව නෙක්කැෆේ මැශින් එකක් ගෙනල්ල රෙන්ට් කරන්න දානෙ ගෙවල් මල ගෙවල් වලට වගෙ.
    අයිඩියා එකක් තියෙනවද?
    මැශින් ගන්න තැන් එහෙම?


    good luck mcn
     

    shilran

    Active member
  • Aug 25, 2007
    547
    118
    43
    41
    panadura
    ඒක හරි. රෝලක් ගහන්නේ. කාට හරි පුළුවන් නම් රෙදි මහන්න, A4 කොළ නිෂ්පාදනය කරන්න. නියම ලාභයක් ගන්න පුළුවන්.


    A4 කොළ නිෂ්පාදනය කරන machine patta ganan ban. podiyata karanna puluwan machine thiyeda danne naha,
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,476
    113
    ලංකාවේ cheque සිස්ටම් එක තියෙනකන් ගොඩ යන්න හරිම අමාරුයි,
    cheque කරන්නත් බෑ
     

    creed1

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka
    උබ කියන කතාව ඇත්ත එත් මම සුප්ලයර්ස් ලාගෙන් කොමිස් එක ගන්න විදිය හිතුවේ නෑ :baffled:

    මමත් පොඩි දෙයක් කියන්නම් .. එක්කෝ වැඩක් නැහැ . :nerd:

    උබ කියලා තියෙන දේයින් ඉගෙන ගන්න ගොඩක් දේවල් තියෙනවා මට නෙවි බිස්නස් එකට එන්ටර් උන අයට