අපි movie එකක් කරා.හිනා වෙන්න එපා. තවම නමක්වත් න&amp

ukarox

Member
Mar 18, 2010
408
27
0
ade patta oi.....ation wagema kathawat gathiyata ethi kiyala hithanawa...
kawdada apita meka balannna puluwan wenne..??
 

prageeth119lk

Member
Feb 21, 2010
16,371
1,436
0
39
Galle
අඩො පට්ටා වැඩක් හොදට හිතලා බලලා මහන්සිවෙලා කරපන් :)වැඩෙ අති සාර්තක වෙන්න ඔනෙ අපි ෆිල්ම් එක එනකන් බලන් ඉන්නෙ:yes:
+++ජයවේවා
11.gif
 

Mr.chachi

Well-known member
  • Oct 7, 2011
    7,994
    903
    113
    Colombo
    pissuda ban hina yanne na... ela machan..!!! sira ela..!!!:yes::yes::yes:
    mama ubata bokkenma suba pathanawa! full version eka enakam balan innawa !
    rep ++