බ්රක්ම ලොක වල ගැනු අය නැ කිවුවහාම අපෙ බාප්පා කෙනෙකුත් පුදුම උනා
මනුස්ස ලොක වල වගෙ පවුල් ජිවිත ගත කරන දෙවිවරු ගැන හිතන් ඉන්නෙ ඇයි කියලා ප්රශ්නයක්
මේ කතා කරන්නෙ, තාවතිස්සෙ..බ්රක්ම ලෝක නෙවේ...පටල ගන්න එපා..
උපරිම පන්ච කාමය විදින්න පුලුවන් තැනක්...
බ්රක්ම ලොක වල ගැනු අය නැ කිවුවහාම අපෙ බාප්පා කෙනෙකුත් පුදුම උනා
මනුස්ස ලොක වල වගෙ පවුල් ජිවිත ගත කරන දෙවිවරු ගැන හිතන් ඉන්නෙ ඇයි කියලා ප්රශ්නයක්
Wonder where these deva lokas situated at if can travel by physical form.Then hell also is a physical place.
මේ කතා කරන්නෙ, තාවතිස්සෙ..බ්රක්ම ලෝක නෙවේ...පටල ගන්න එපා..
උපරිම පන්ච කාමය විදින්න පුලුවන් තැනක්...
In dream tooI have seen somewhere with distances.
හරි ඔබ නොකියා කියන කාතාව ගැනත් ලොකු අදහාසක් තියෙනවා, වෙන්න පුලුවන් අබිදර්මය කිවුවෙ එ අයට වෙන්න පුලුවන්, එවගෙම දෙව ලොක විදියට එ ලොක හැදින්නුවා වෙන්නත් පුලුවන්
In dream toojust by thought
Yes that niwan dakina youtube channel hamduruwo explained how he travelled to hell.few thousand kms pass earth.If that is real shit is real
wasnt kidding. I meant I read it somewhere with distances to these planes.
------ Post added on Nov 15, 2023 at 1:20 AM
තව්තිසාවෙ කිව්ව කියලනෙ සදහන් වෙන්නෙ...තව්තිසාව කියන්නෙ..කාමලෝකයෙ තියෙන දෙව තලයක්නෙ...
Yes that niwan dakina youtube channel hamduruwo explained how he travelled to hell.few thousand kms pass earth.If that is real shit is real
But the illusion is realwell, after all hell is also upadhana lokaya..
who told me thatfor an idiot
who told me that
"මුග්ධ පුරුෂය සකුව පසෙක ලා සකාය නිරුක්තියෙන් ධර්මය තෝරා ගනුව" සකාය නිරුක්තිය .එකේ තේරුමත් හොයන්න වෙනවා පොත් පෙරල පෙරල![]()
පොඩි සැපක් වෙනුවෙන් ලොකු දුකක් විදින්න කැමති නම් කමක් නෑ.Slightly agreed. Eth Meka thamai API kage kageth life eka.
එතකොට ලැබෙන්න තියෙන පොඩි සැපවත් නෑනේ.
ඔයා ඔය පෙලීම කියලා අදහස් කරන එක නේද මේ ලෝකේ තියේද driving force එක?
මේක මගහැරලා ජීවත් උණු අය කවුද??
මේ පෙලීම නිසා නේද පවුලක් ඇතිවෙන්නෙ. ඒ නිසා නේද අපි අපි එකිනෙකාට ආදරේ කරන්නේ. ඒ නිසා නේද මිනිස්සුන්ට ජීවත් වෙන්න අභිප්රේරණය ක් ඇති වෙන්නේ?
මේ කියන පෙලීම නැති උනොත් ලෝකයක් හෝ මිනිස් වර්ගයා ඉතුරුවෙයිද?
මනුෂ්ය වර්ගයා නිර්මාණය වෙලා තියෙන්නේ ම greed එකත් එක්කම යි. එක තමයි අපි හැටි. වෙනස් ඇදුම් ඇදන් කැලෑවෙ හිටියා කියලා මිනිස්සුන්ගේ උපන් හැටි වෙනස් වෙන්නේ නෑ.
හැබැයි එකේ අඩු වැඩි කම් තියෙන්න පුළුවන්. එහෙම එකේ ඔවා over analyze කරන එක බොරු වැඩක් සහ මහන්සියක් නෙවෙයිද?
සැරියුත් මහරහතන් වහන්සේ ට මාතෘකා ටික විතරක් කිව්වා කියල තිත්තගල්ලේ හාමුදුරුවන්ගේ lessons වල කිව්වේ.Ne dan deyanta kivvanan oka minussunta kiwwe kauda deyyoda.ananda hamduruwo liwwada
මහාචාර්ය ඩේවිඩ් කලුපහන, කේ ඇන්. ජයතිලක, වයි. කරුණාදාස සහ අසංග තිලකරත්න යන අයගේ පොතපත යෝග්ය වෙයි කියලා හිතනවා. හොයාගන්නත් පහසු වෙයි.
මුල් බුදුසමය සහ පශ්චාත්කාලීන බෞද්ධ චින්තනයේ වෙනස්වීම් ගැන මහාචාර්ය ඩේවිඩ් කලුපහනගෙ A History of Buddhist Philosophy - Continuities and Discontinuities පොත යෝග්ය වෙයි. මුලධර්ම කවර් කරන පොත් නම් ඕනෙ තරම් ඇති. වල්පොල රාහුල හාමුදුරුවන්ගෙ What the Buddha Taught වල ඉඳන් Richard Gombrichගෙ What the Buddha Thought දක්වා.
Thank you@olu bakka More less the same authors I went for have been suggested here as well. I concur wholeheartedly. Kalupahana, Jayatileke, Rupert Gethin, Sangharakshitha, Richard Robinson to name favorites. Some of them write about history, some about theory.
Apart from those, Cambridge has published a great survey book, The Golden Age of Indian Buddhist Philosophy by Jan Westerhoff. Oxford's Very Short Introduction to Buddhism is a less ideal alternative if you are pressed for time.
I always recommend Walpola Rahula's book as the entry point, despite its less rigorous presentation. When you read it, you'll be filled with gratitude but it has enough voids to make you yearn for a deeper look—both of which could collectively be an immense source of motivation to pursue further.
It’s philosophy, yes, but religious philosophy nonetheless. If you’re not feeling a sense of wonder or devotion when you study it, something is wrong. As a matter of fact, I feel the same way when I read Book of Job or Proverbs. It’s supposed to stir something in you.
Thank youමහාචාර්ය ඩේවිඩ් කලුපහන, කේ ඇන්. ජයතිලක, වයි. කරුණාදාස සහ අසංග තිලකරත්න යන අයගේ පොතපත යෝග්ය වෙයි කියලා හිතනවා. හොයාගන්නත් පහසු වෙයි.
මුල් බුදුසමය සහ පශ්චාත්කාලීන බෞද්ධ චින්තනයේ වෙනස්වීම් ගැන මහාචාර්ය ඩේවිඩ් කලුපහනගෙ A History of Buddhist Philosophy - Continuities and Discontinuities පොත යෝග්ය වෙයි. මුලධර්ම කවර් කරන පොත් නම් ඕනෙ තරම් ඇති. වල්පොල රාහුල හාමුදුරුවන්ගෙ What the Buddha Taught වල ඉඳන් Richard Gombrichගෙ What the Buddha Thought දක්වා.