අම්මල නැති කාලෙක මට මැරෙන්න තමා වෙන්නෙ නේද බං?

LovtusgeAmmageJangiya

Junior member
  • Aug 23, 2024
    38
    20
    8
    මටත් පෙත්තක් ට්රයි කරල බලන්න ආසයි
    අතල් ලු බන්,අනුරදය මේකේ එකෙක්ට සෙට් කරලා දීලා,අනුරදයව සම්බන්ද කරගන්න විදිහක් නැද්ද?උට pm දන්නා බැ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඌට ඒ target එකට යන path එක කියල දීපන්. මට තේරෙන විදියට අනූ අපරාධ කාරයෙක් නෙමෙයි . ඔක්කොම උට බැනල විතරක් වැඩක් නෑ. මිනිස්සු මානසිකව වැටුනම දැනුම් තේරුම් නැති වෙනව.

    oka මානසිකව watila naha, oka nisa kawada hari apiwa මානසිකව watenawa.
     
    • Sad
    Reactions: garfieldzz

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • thota cockold karanda puluwan

    ඊය මං ඕවට නෑ

    උපන්නොත් යම් කෙනෙක් මෙලොවේ
    මරණයක් කොටා ඇත නලලේ
    මං මේ වෙලාවකට හිනා වෙලා කරල ආතල් එකේ හිටියට

    දවසක මට මැරෙන්න වෙනව

    මට මැරෙන්න බය නෑ

    මැරෙන්න විදියක් තමා හොයාගන්න ඕනෙ

    මේ ලෙඩ සරිරෙන් මිදිල යන ලෝකෙක යන්න තමා මම කැමති
     
    Last edited:

    gannicuz

    Well-known member
  • Aug 8, 2024
    1,208
    1,598
    113
    අතල් ලු බන්,අනුරදය මේකේ එකෙක්ට සෙට් කරලා දීලා,අනුරදයව සම්බන්ද කරගන්න විදිහක් නැද්ද?උට pm දන්නා බැ

    Uge gedara location ekanam thiyenawa:
    https://www.google.com/maps/place/7...2!3d7.212115!4d79.860901?authuser=0&entry=ttu

    Mama giya, uge nagigwa set kala mata

    1726490606040.png

    ------ Post added on Sep 16, 2024 at 6:13 PM
     
    • Dislike
    Reactions: AnuradhaRa

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    අම්මලත් මැරෙනවා උඹත් මැරෙනවා අපිත් මැරෙනවා.
    ඉන්නකන් ගේමක් ගහන්න බලපන් මැරෙනකං බලන් ඉන්නේ නැතුව..
    උබට මොනවා නැති වෙන්නද? ලැබෙන්න විතරයි දේවල් තියෙන්නේ..
    කම්ෆර්ට් සෝන් එකෙන් එලියට බැහැලා මැරෙන්න හරි කියලා ගේමක් ගහපන්..
    එතකොට මැරුණත් ආඩම්බරයි..
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,624
    113
    Galaha
    ප්‍රශ්න ආව කියල මිනිස්සු බැරෙන්නෙ නෑ බං. මට කාත් කවුරුවත් නැති උනේ වයස 20න් කෝ දැන් මට 35යි මම මැරිල නෑනේ. :yes:

     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    Ane ban me ponnayata kisi deyak කරලා දෙන්න එපා.
    අම්මලා නැති වෙනකං ඉඳපන් මූ ලස්සනට job එකක් කරලා හොඳට indiyi.