මචන් මම දැන් ගෙදර ආවේ සිද්ධිය උන තැනට ගිහිල්ලා. ඒ වත්තේ අයිති කාරයාත් එළියට ඇවිල්ලා කවුද කම්බි වැට කඩලා කියලා හොඳටම තද වෙලා.. මම කිව්වා ඊයේ හවස බයික් එකෙන් මම මෙතන වැටුනා මගෙ phone එක නැති නිසා බලන්ඩ ආවේ කියලා.
පස්සේ ඒ මිනිහත් මාත් එක්ක එකතුවෙලා අකුල් වල බැලුවා phone එක. ඌ කියනවා කවුරු හරි එකෙක් අලුතින් ගහපු කම්බි පොටවල් 02ක් හොරකම් කරගෙන ගිහිල්ලා කනුත් නමලා අන්න ඒ මිනිහා ඔයාගේ වැටිලා තිබුණ phone එකත් අහුලන් යන්න ඇති පොලිසියට කියන්ඩ මිනිහා සැක කරන එකෙක් කිව්වා.ඒක පෞද්ගලික තරහක් පිරිමහා ගන්න කියලා මට තේරුනා.මම මොකවත් දන්නේ නැති විදිහට හිටියා..
අපි පදුරු අස්සේ හොයන කොට අකුලේ තිබිලා අපිට හමු උනා භාගෙට කාලා දාපු කුකුලෙක්. පිහාටු හැම තැනම විසිරිලා තිබුනා. බෙල්ල කඩලා හොට පැත්ත තිබුනා. කුකුලගේ බඩ පැත්ත එහෙම සේරම කාලා.
අරු නම් කිව්වේ කළවැද්දෝ කාලා දාපු එකක වෙන්න ඇති කියලා. පිහාටු පිටින් තියෙන්නේ.. කුකුලගේ ලේ පාරවල් නැම් නැහැ වැස්සට හේදිලා. හැබැයි කුබි පිරිලා තිබුණා.......
අනේ මයේ පුතේ .. ඉස්සෙල්ලම කියපන් දැන් අපි බොගෙ ලටම්පහුරු අහන්න ඕනේ මොන වෙසමුණ දාගෙනද කියල ... හොල්මන් කතා ? මන්තර ගුරුකම් ? පිටසක්වල ජීවින් ? අසාමාන්ය හැකියා ? පුනර්බවය ? ගුප්ත විද්යා ? මොකද මගේ වල්ල කොන්ෆියුස් වෙලා ඉන්නේ ..මොකද තෝ කතාව වටේ දුවෝනවා ..මුලින් අමුතු කෝල් එකක් ඇවිත් .. මන් හිතුව හැකර් සීන් එකක් කියල .. ඊට පස්සේ බුවෙක් පාර පැනල කම්බි ඔතනවා .. මන් හිතුව පිටසක්වල පොරක් කියලා ..දැන් මැරිච්ච කුකුලෙක්..දැන් හිතෙනවා යන්තර මන්තර කියලා..... තෝ ඊලගට කියයිද දන්නේ නැහැ එතන වැටිලා තිබිල සුපර් මෑන්ගේ ජන්ගියත් හම්බුනා කියලා ...කොටියම කාපිය තෝව එහෙම කියුවොත් !
joke නෙවෙයි බන්.. අනික උබලට ආතල් දුන්නා කියලා මට මොනවද ලැබෙන්නේ.. මට ඉස්සර ඉඳන් ඔය වගේ වැඩ ගොඩක් වෙලා තියෙනවා. අපේ අම්මා කට්ටඩියෙක් ගාවටත් ගෙනිච්චා. ඒත් වැඩක් උනේ නැහැ.
අනික මම job එකෙන් අයින් උනෙත් ඔය වගේ සීන් එකක් වෙලා.


මෙ ගුලියො.මූට ආතල් දෙන්න එපා බන්.මූ ට එක්කො මොකක්හරි ලෙඩක් ඇති නෙ.ට්රීට්මන්ට් අරගෙනත් තියනවනෙ.අනික මොන හුයන්නකට මූ කතා ගොතල තෙපර බානවද.මූට ඇත්ත්ටම මොනහරි පේනවද කියල කවුද දන්නෙ.
අනේ මයේ පුතේ .. ඉස්සෙල්ලම කියපන් දැන් අපි බොගෙ ලටම්පහුරු අහන්න ඕනේ මොන වෙසමුණ දාගෙනද කියල ... හොල්මන් කතා ? මන්තර ගුරුකම් ? පිටසක්වල ජීවින් ? අසාමාන්ය හැකියා ? පුනර්බවය ? ගුප්ත විද්යා ? මොකද මගේ වල්ල කොන්ෆියුස් වෙලා ඉන්නේ ..මොකද තෝ කතාව වටේ දුවෝනවා ..මුලින් අමුතු කෝල් එකක් ඇවිත් .. මන් හිතුව හැකර් සීන් එකක් කියල .. ඊට පස්සේ බුවෙක් පාර පැනල කම්බි ඔතනවා .. මන් හිතුව පිටසක්වල පොරක් කියලා ..දැන් මැරිච්ච කුකුලෙක්..දැන් හිතෙනවා යන්තර මන්තර කියලා..... තෝ ඊලගට කියයිද දන්නේ නැහැ එතන වැටිලා තිබිල සුපර් මෑන්ගේ ජන්ගියත් හම්බුනා කියලා ...කොටියම කාපිය තෝව එහෙම කියුවොත් !
ජේමිස්බන්ඩා007;17330933 said:මලාට කොමෙන්ට් එකක් දාන්නෙ නැති GT අයියා පවා මුට බෙහෙත් ගන්න කියල තිබුනා...
මුට matrix ෆිල්ම් එක බලා වැඩි වෙලාද මන්දා....
අනෙ මු මෙතන කට්ටිය තම්බනව වගෙ.පැටියා හරිද ගුලියා හරිද කියල හිතාගන්න බැ
මුට නිල් පාට පෙන්නෙ නැ කියල කිවුවට දාන හැම බම්බුවම දාන්නෙ නිල් පාටින්
ජොසී;17330487 said:තෝ නං මහ ගොබ්බයෙක්! (නිල් පාටිං දැම්මෙ පේන් නැති වෙන්න)
උඹ ex-files වගේ science-fiction දේවල් බලන එක නතර කරපන් මචං. ඕවට මොලේ කුරුවල් වෙනවා.
උබව කන්ටැක්ට් කරගන්ඩ නමබරයක් දීපන්.. අපි සෙට් වෙලා හොද ස්ක්රිප්ට් එකක් ලියල හදමු හොද ටිවී සෝ එකක්..![]()






උබලට දන්නේ නැහැ.. ඒක තේරෙන්නේ ඒ කට මුහුණ දීපු එකා විතරයි.
උබ කොහෙද ඉන්නේ ?? උබට යාලුවෝ එහෙම ඉන්නවද ? මන් කියන්නේ මේ බුකියේ නෙමේ ..එවයේනම් හැම එකාටම 1000ක් විතර ඉන්නවනේ ..ඒ වුනාට සිරාවට නැහැ එක බල්ලෙක් ..ඉන්නවනම් උන් මොකද කියන්නේ ඕවා ගැන ??
මම ඉන්නේ සබරගමුවේ.. මට අද උදේ 8ක් විතර මාව බලන්න අවා. මම කිව්වේ බයික් එකෙන් වැටුනා කියලා විතරයි. ඔය බුත කතා මොකවත් කිව්වේ නැහැ. අනික තමයි මගෙ තව යාළුවෝ 02 ඉන්නවා එයාලටත් මේ වගේ අද්දැකීම් වලට ලක්වෙන අය. මටත් වඩා අදුෂ්යමාන අවස්ථාවලට ලක්වෙලා තියෙනවා එයාලා.. ඒවා මට උබලට කියලා නකම් ජෝකර් කෙනෙක් වෙන්න ඔනේ නැහැ.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1578960