අර අවරුදු කුමාරි කව්ද කොම්ලෝ?

Tharaka25

Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
    Ithin uba gahuve nadda? try ekakvath dunne nadda?

    වෙන්න ඇති. SLIIT එකේ අමුතු cult එකක් හැදීගෙන එන සිද්දියක් මටත් තේරුනා ඒකෙ ඉන්න උන් කියන ඒවයෙන්.
    ow ban. samahara un kiyana ewa ahuvama matath siit yanna hithai
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 8:11 PM
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    ඔව් අපිට තියෙන්නේ වදුරු හිතක් හැම වෙලාවෙම බලන්නෙ comfort zone එකේ නිකං ඉන්න. සිත වහලෙක් කරගන්න. Emotional decisions පුලුවන් තරමක් අඩු කරලා කාලය උපරිම පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපිට මොනවා හම්බකරන්න පුලුවන් වුනත් කාලය හම්බ කරන්න බෑ. Social media, mainstream media වලට රැවටෙන්න එපා ඔක්කොම manipulation.

    "When you focus on being the best person you can be, you draw the best possible life, love, and opportunities to you."

    social media nam sahenna control wela inne,
    dan issara wage elakiri wath enne na,
    ekko gedara wadak nathnam self development wedak.

    game,film,tv series walata addict wena ekath oya wage thama,
     
    • Like
    Reactions: iworld and lankalk

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
    දැන් හැදෙන කෙල්ලෝ අන්තිමයි බන් university of peradeniya යන කෙල්ලෝ දෙන්නෙකුත් මූත් එක්ක threesome එකක් දැම්මා කිව්වා @tilvin-silva .
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,014
    10,307
    113
    ඔව් අපිට තියෙන්නේ වදුරු හිතක් හැම වෙලාවෙම බලන්නෙ comfort zone එකේ නිකං ඉන්න. සිත වහලෙක් කරගන්න. Emotional decisions පුලුවන් තරමක් අඩු කරලා කාලය උපරිම පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපිට මොනවා හම්බකරන්න පුලුවන් වුනත් කාලය හම්බ කරන්න බෑ. Social media, mainstream media වලට රැවටෙන්න එපා ඔක්කොම manipulation.

    "When you focus on being the best person you can be, you draw the best possible life, love, and opportunities to you."
    Love both of your comments.