අර අවරුදු කුමාරි කව්ද කොම්ලෝ?

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
     

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,674
    10,267
    113
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
    Apo ape ekekuth open minded kello hoyanna gihin ohoma kunu godakata karagahanna gihin nuulen beruna!
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
    Lol mu okkoma dannawane boru kelinna epa yako :lol:. Naki hutta stories liyanawa mano paara gagaha:lol:.
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    boru kiuwa kiyala ubala mata monawada denne???
    saren sare account maru karan ena adu wayase ponnayo ganan ganne naha
    මානසික ලෙඩක් උබට. වැල කතා ලියලා දාපන් උයිට හොදයි.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,897
    23,578
    113
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
    වෙන්න ඇති. SLIIT එකේ අමුතු cult එකක් හැදීගෙන එන සිද්දියක් මටත් තේරුනා ඒකෙ ඉන්න උන් කියන ඒවයෙන්.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මානසික ලෙඩක් උබට. වැල කතා ලියලා දාපන් උයිට හොදයි.

    samaja ashrayak nethi ubala wage adu wayese ponnayo owa danne naha, gedarin dena deyak kala paduwe hitapan

    වෙන්න ඇති. SLIIT එකේ අමුතු cult එකක් හැදීගෙන එන සිද්දියක් මටත් තේරුනා ඒකෙ ඉන්න උන් කියන ඒවයෙන්.

    oka mama danna eka seen ekak witharai, thawa kochchara athida,
    thawa FB eketh thibba, apoo SLIIT kello kasada badinne hoda naha kiyala
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 12:54 AM
     
    • Dislike
    Reactions: J Starlin

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    ලස්සන කෙල්ලො දැක්කම පපුව නවතිනව වගේ එකක් වෙන්නෙ ඇයි බන්😭
    මේ දවස් වල ලස්සන කෙල්ලො දකිනව වැඩියි
    ප්‍රජනනය කරන්න මොලය දැඩි උත්සාහයක නිරත වෙනවා. එදිනෙදා වැඩ කටයුතු ගොඩක් බාදා කරයි සිතට ඕනි විදියට. අහු වෙන්න එපා වහලෙක් වෙලා.
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    ප්‍රජනනය කරන්න මොලය දැඩි උත්සාහයක නිරත වෙනවා. එදිනෙදා වැඩ කටයුතු ගොඩක් බාදා කරයි සිතට ඕනි විදියට. අහු වෙන්න එපා වහලෙක් වෙලා.

    Watinama Comment eka, :love: :love: :love: :love:

    Hitha control karanna puluwan nam goda yana eka gemak neme.
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    Watinama Comment eka, :love: :love: :love: :love:

    Hitha control karanna puluwan nam goda yana eka gemak neme.
    ඔව් අපිට තියෙන්නේ වදුරු හිතක් හැම වෙලාවෙම බලන්නෙ comfort zone එකේ නිකං ඉන්න. සිත වහලෙක් කරගන්න. Emotional decisions පුලුවන් තරමක් අඩු කරලා කාලය උපරිම පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපිට මොනවා හම්බකරන්න පුලුවන් වුනත් කාලය හම්බ කරන්න බෑ. Social media, mainstream media වලට රැවටෙන්න එපා ඔක්කොම manipulation.

    "When you focus on being the best person you can be, you draw the best possible life, love, and opportunities to you."
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    මානසික ලෙඩක් උබට. වැල කතා ලියලා දාපන් උයිට හොදයි.
    වැඩිය ඕනේ නෑ මම කීප සැරයක් කිව්වා ඒ ළමයාට මට whatsapp call ගනින් කියලා.. මොකාද මේ රගන්නේ කියලා බලාගන්න... ඌ තාමත් හානවා මේ පොස්ට් එක.. @SLK_sri ඇත්ත කියහන් දැන්වත් උබ අවජාතකයෙක් නේ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤏 🖕 🤌

    https://elakiri.com/threads/අපට-කුණුහරපෙන්-බැන-බැන-ජාතික-වීරයෝ-කරගත්තේ-සමහරු-🤦‍♀️🤭😂.2150614/page-3#post-29723456
     
    • Haha
    Reactions: J Starlin