Ou yakoමුන් marry කරන කොල්ලොන්ට අබ සරණයි , මුන් මේ stripper dance නේ දාන්නේ![]()
Gas yatin yanna epa. Kohaalage bdu wakkerenawa udinකොහාටත් මේ සැරේ නගින සීන් එකක් තියෙන්නේ
පව්. විසේ නැති හොදට හැදිච්ච කෙල්ලෙක් වගේ.

Ithin uba gahuve nadda? try ekakvath dunne nadda?private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.
out of colombo school
mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.
AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.
passe mekita therum karala dunna,
6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,
SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
ow ban. samahara un kiyana ewa ahuvama matath siit yanna hithaiවෙන්න ඇති. SLIIT එකේ අමුතු cult එකක් හැදීගෙන එන සිද්දියක් මටත් තේරුනා ඒකෙ ඉන්න උන් කියන ඒවයෙන්.
Ithin uba gahuve nadda? try ekakvath dunne nadda?
නැටිල්ල නැති කෙල්ලෙක් වගේ

අවුරුදු කුමාරි හැට්ටේ ගලවලා විසිකරා නේද ?
ඔව් අපිට තියෙන්නේ වදුරු හිතක් හැම වෙලාවෙම බලන්නෙ comfort zone එකේ නිකං ඉන්න. සිත වහලෙක් කරගන්න. Emotional decisions පුලුවන් තරමක් අඩු කරලා කාලය උපරිම පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපිට මොනවා හම්බකරන්න පුලුවන් වුනත් කාලය හම්බ කරන්න බෑ. Social media, mainstream media වලට රැවටෙන්න එපා ඔක්කොම manipulation.
"When you focus on being the best person you can be, you draw the best possible life, love, and opportunities to you."
nedakin gear danawa wage

දැන් හැදෙන කෙල්ලෝ අන්තිමයි බන් university of peradeniya යන කෙල්ලෝ දෙන්නෙකුත් මූත් එක්ක threesome එකක් දැම්මා කිව්වා @tilvin-silva .private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.
out of colombo school
mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.
AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.
passe mekita therum karala dunna,
6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,
SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
Love both of your comments.ඔව් අපිට තියෙන්නේ වදුරු හිතක් හැම වෙලාවෙම බලන්නෙ comfort zone එකේ නිකං ඉන්න. සිත වහලෙක් කරගන්න. Emotional decisions පුලුවන් තරමක් අඩු කරලා කාලය උපරිම පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපිට මොනවා හම්බකරන්න පුලුවන් වුනත් කාලය හම්බ කරන්න බෑ. Social media, mainstream media වලට රැවටෙන්න එපා ඔක්කොම manipulation.
"When you focus on being the best person you can be, you draw the best possible life, love, and opportunities to you."