අර අවරුදු කුමාරි කව්ද කොම්ලෝ?

san2d3

Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    FB එකේ කලින් ෆුල් ෆොටෝ එක දැක්ක. වැඩිය සෙට් උනේ නැ . දැන් මුණ විටරක් crop කරපු එකක් දැක්ක මරු . තියෙන qualityම ෆොටෝ එක දාපන්කෝ තියෙනවනම්. නම ගම insta එක්ක නම් වඩාත් හොදයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    FB එකේ කලින් ෆුල් ෆොටෝ එක දැක්ක. වැඩිය සෙට් උනේ නැ . දැන් මුණ විටරක් crop කරපු එකක් දැක්ක මරු . තියෙන qualityම ෆොටෝ එක දාපන්කෝ තියෙනවනම්. නම ගම insta එක්ක නම් වඩාත් හොදයි.

    athe gahanna ai ban ochchara duk widinne
     

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,208
    113
    IMG_20240407_230815_228.jpg
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අතට සෙට් වෙන එකක් නෙමෙයි. මූන බලාගෙන මනෝපාරක් ගැහුවොත් තමයි. :sorry:


    මේ ඉන්නේ සුදු මැණික . :love2:

    gathiyak naha ban oki
     

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,208
    113
    අතට සෙට් වෙන එකක් නෙමෙයි. මූන බලාගෙන මනෝපාරක් ගැහුවොත් තමයි. :sorry:
    සිරාවට මට ලගදි ඉදන් ආයෙත් මනෝ පාරවල් වදිනව, ලස්සන කෙල්ලොත් දකිනව එදිනෙදා.අන්තිමට ඔහොම උනේ 9,10 වසරෙ ඉද්දි වගේ

    gathiyak naha ban oki
    Sexual scene ekak nwe.
    ඉස්සර school crush එක දකිනව වගේ feeling ekak
    ------ Post added on Apr 7, 2024 at 11:21 PM
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සිරාවට මට ලගදි ඉදන් ආයෙත් මනෝ පාරවල් වදිනව, ලස්සන කෙල්ලොත් දකිනව එදිනෙදා.අන්තිමට ඔහොම උනේ 9,10 වසරෙ ඉද්දි වගේ


    Sexual scene ekak nwe.
    ඉස්සර school crush එක දකිනව වගේ feeling ekak
    ------ Post added on Apr 7, 2024 at 11:21 PM

    wayasa kiyada ban ubata