අල්ලපු ඉඩමේ එකාට ගේමක් දෙන්න ඕන.

Amith0424

Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,320
    24,523
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    අල්ලපු ඉඩමේ එකා මිනුම්දොරුවා ආවම ඉඩම මනින එකට විරුද්දයි කිව්වට පස්සේ මොකද කොරන්නේ ??? :ROFLMAO:
    විරුද්ධයි කීයන්න උගෙ ඉඩම නෙමේනෙ මනින්නෙ. ඌ ටිපර් වෙන තරමට හොඳයි. වැඩේ ඉක්මන්.
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,804
    4,926
    113
    විරුද්ධයි කීයන්න උගෙ ඉඩම නෙමේනෙ මනින්නෙ. ඌ ටිපර් වෙන තරමට හොඳයි. වැඩේ ඉක්මන්.
    මචන් උබ උබ පොඩ්ඩක් මිනුම්දෝරුවෙක්ගෙන් අහල බලපන් මේවගේ කේස් එකකදී අල්ලපු ඉඩමේ එකා විරුද්දයි කිව්වොත් සුපර් මෑන් වගේ ඉඩම මැනගෙන මැනගෙන යනවද ? එහෙම නැත්නම් අකුලන් යනවද? කියල. ( සැ.යු =උසාවි නියෝගයක් තියන විටදී තත්වය මීට වෙනස්).
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,986
    113
    සේදවත්ත
    ඔය සොහොනකින් මල් වඩමක් දෙකක් අරන් පෙරේත තට්‍ටුවක් උස්සන් ඇවිල්ලා ඕකගේ ගෙදර ඉස්සරා තියලා . කුකුල් සායම් දාල බිත්තරයක් කඩලා එකට දාල එකත් කඩපු බිත්තරේ ගේ ඉස්සරා දාල පලයන් ඒ ඇති . පස්සෙ රෑට රෑට පොඩි ෆන් දෙකක් තුනක් දෙන්න ඕනේ .
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,320
    24,523
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    මචන් උබ උබ පොඩ්ඩක් මිනුම්දෝරුවෙක්ගෙන් අහල බලපන් මේවගේ කේස් එකකදී අල්ලපු ඉඩමේ එකා විරුද්දයි කිව්වොත් සුපර් මෑන් වගේ ඉඩම මැනගෙන මැනගෙන යනවද ? එහෙම නැත්නම් අකුලන් යනවද? කියල. ( සැ.යු =උසාවි නියෝගයක් තියන විටදී තත්වය මීට වෙනස්).
    එකෙක් විරුද්ද උනාට බන් අනෙක් ඉඩම් වල උන් විරුද්ද නැතිව ඇතිනෙ. පාරෙ ඉඳන් මැනගෙන එන්න බැරිද? පත්තිරු බලල.
    අනෙක අඩි තුනක් මුගෙ ඉඩමෙන් අල්ලල කියල මූ කොහොමද කියන්නෙ සාධකයක් නැතිව.
     

    thota_langa_sirikkiya

    Well-known member
  • Jan 30, 2017
    393
    350
    63
    ගෙදර
    ඔවු බං. ගාල්ලෙ සින් එකක්. මොනව හරි කරගන්න පුලුවන්ද. මු හොද එකා
    umba muwa personally dannawada? anika galle wala koheda ban, hriyatama area eka kypanko monawa hari sup ekak denna puluwanda balanna

    okata gema adinna puluwan nikamma TO set karagtta nam
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 11:27 PM
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • Happah...
    Me koheda bn ? Yanthra manthra karala wage boru drama ekak daapan.
    Ekko IGP ta liyapan. President ta liyana ekenuth wedak wenawa. Uu a adaala thenata oka yomu karanawa. Kaalayak yai habai udin pressure eka aapu gaman oka paththu wenawa. Ubata tikak kal iwasanna wenawa habai.
    උඹ කියන විදයට ගේමක් දෙන්න පුලුවන් තමයි බං. ඊට ලේසි ක්‍රමත් තියෙනවා. ඒත් හිතපංකො ඕක සංසාර ණයක් කියල. මූ අරූව බයම කෙරුව කියමුකො. උගෙ තියෙන කනෙක්ෂනුත් දාල මුගෙ හරි මුගෙ පවුලෙ කෙනෙක්ගෙ හරි කකුලක් උඩින් වගේ වාහනයක් යැව්ව. නැත්තං පිහි පාරක් ඇරිය. හිතපංකො කෂේරුකාවට ඩැමේජ් කරවල එක්තැන් කෙරෙව්ව. මොකද වෙන්නෙ? ඊට පස්සෙ නීති කතා කළාට නැගිටින්න පුලුවන් වෙනවද? යාදෙන්නෙ නැති තැන් තියෙනව ඒව තනිකරම ජෙනුයින් හූනියං. අත ඇරල යන එක සැපයි වීඩියෝ කරං කෝල් රෙකෝඩ් කරං ජීවිතේ ලස්සන දවස් වලට කෙලවගන්නවට වැඩිය

    umba muwa personally dannawada? anika galle wala koheda ban, hriyatama area eka kypanko monawa hari sup ekak denna puluwanda balanna

    okata gema adinna puluwan nikamma TO set karagtta nam
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 11:27 PM
    තව එකෙක් සෙට් කරගත්ත කියන්නෙම ණයෙක් රෙද්ද අස්සෙ දාගත්ත වගේ වැඩක් බං
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 12:04 AM
     
    • Like
    Reactions: Spiderman.Ayya

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,937
    15,365
    113
    උඹ කියන විදයට ගේමක් දෙන්න පුලුවන් තමයි බං. ඊට ලේසි ක්‍රමත් තියෙනවා. ඒත් හිතපංකො ඕක සංසාර ණයක් කියල. මූ අරූව බයම කෙරුව කියමුකො. උගෙ තියෙන කනෙක්ෂනුත් දාල මුගෙ හරි මුගෙ පවුලෙ කෙනෙක්ගෙ හරි කකුලක් උඩින් වගේ වාහනයක් යැව්ව. නැත්තං පිහි පාරක් ඇරිය. හිතපංකො කෂේරුකාවට ඩැමේජ් කරවල එක්තැන් කෙරෙව්ව. මොකද වෙන්නෙ? ඊට පස්සෙ නීති කතා කළාට නැගිටින්න පුලුවන් වෙනවද? යාදෙන්නෙ නැති තැන් තියෙනව ඒව තනිකරම ජෙනුයින් හූනියං. අත ඇරල යන එක සැපයි වීඩියෝ කරං කෝල් රෙකෝඩ් කරං ජීවිතේ ලස්සන දවස් වලට කෙලවගන්නවට වැඩිය


    තව එකෙක් සෙට් කරගත්ත කියන්නෙම ණයෙක් රෙද්ද අස්සෙ දාගත්ත වගේ වැඩක් බං
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 12:04 AM
    Oya atha arala daana wade kiyanawa wage lesi naha karanna giyama.
    Uba kawadda kiyapanko wate un charter nisa ube wedak atha arala damme ?
    Practice what you preach.

    Prashne ube nowenakal uththare darshanikai.