මගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .
Last edited: