අලුතෙන් ඇවිත් තියෙන අයිඩින්ටි කාඩ් එක

richlife

Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    ado mekai seen eka man oya form tika gatta man kiwwa grameta meka yawanna kiyala uu kiwwa ambaneka kal yayi enna eka dawasin karanna yanna kiyala baragatte na. dan seen eka thiynne tikak kal parana system ekata photo gahuwe nov kalin mase. dan aluth system eka nisa aluth photo illaida ban parana photo tike athsan hitan gahala thiynne :baffled: welawak thibbe nathi nisa yanna bari una, gramayat kiwwa kochchara kal giyat kamak na kiyala

    අලුත් ෆොටෝ එකයි පරණ ෆොටෝ එකයි වෙනස ගැන මට එච්චරම මීටර් නෑ බං. මමත් එලකිරි එකේම ත්‍රෙඩ් එකක තමයි ඔය ෆොටෝ සීන් එක ගැන දැක්කේ.. බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එක ලා නිල්පාට සීන් එකයි තව මොනවද වෙනස්කම් වගයක් තිබුණා වගේ මතකයි..:baffled: වෙලා තිබුණොතින් මම ඒ ත්‍රෙඩ් එකේ ලින්ක් එකත් හොයලා දාන්නම්..

    කල් යන සීන් එකනම් ඇත්ත වෙන්න ඇති බං.. අනික ග්‍රාම සේවක කම්මැලිකමට කිව්වද දන්නෙත් නෑ.. හදන්න තියෙන්නේ එක අයි.ඩී එකයිනම් ඔය ලට්ට ලොට්ට ටික කිහිල්ලේ ගහගෙන අයි.ඩී ඔෆිස් එකට යන්න මිනිහටත් කම්මැලි ඇතිනේ..:lol: එක දවසින් හදන අයටනම් ලියකියවිලි ටික අතට දෙනවා.. හැබැයි කල් යනවා කියලා භාර නොගෙන ඉන්න බෑ..:oo:


    machan GS gen da form eka ganna ona,
    eya fill karala denawada?
    mage ID eka clear nehe

    ඔව් මචන්..
    එයාම තමයි ඔක්කොම ෆිල් කරලා තියෙන්නේ.. උප්පැන්නෙයි, උප්පැන්න කොපියයි, ෆොටෝස් ටිකයි, බොඳ වෙච්ච අයි.ඩී එකයි අරගෙනම ගිහින් හම්බ වෙන්න.. ඉතුරු ටික ඉතින් ග්‍රාම සේවගේ අතේ තියෙන්නේ..:)
    ග්‍රාම සේවකගෙන් විස්තර අහන්න එක පාරකුයි, ෆොටෝ ටිකයි උප්පැනෙ කොපියයි අරගෙන තව පාරකුයි යන්න ඕනෙ නැති නිසයි මමත් ගෙදරට මැසේජ් දදා අපේ අම්මගෙන් විස්තර අහ අහ මෙතන දැම්මේ..:lol:

     
    • Like
    Reactions: Radical78

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........

    ඔව් මචන්..
    එයාම තමයි ඔක්කොම ෆිල් කරලා තියෙන්නේ.. උප්පැන්නෙයි, උප්පැන්න කොපියයි, ෆොටෝස් ටිකයි, බොඳ වෙච්ච අයි.ඩී එකයි අරගෙනම ගිහින් හම්බ වෙන්න.. ඉතුරු ටික ඉතින් ග්‍රාම සේවගේ අතේ තියෙන්නේ..:)
    ග්‍රාම සේවකගෙන් විස්තර අහන්න එක පාරකුයි, ෆොටෝ ටිකයි උප්පැනෙ කොපියයි අරගෙන තව පාරකුයි යන්න ඕනෙ නැති නිසයි මමත් ගෙදරට මැසේජ් දදා අපේ අම්මගෙන් විස්තර අහ අහ මෙතන දැම්මේ..:lol:


    ela machan
    Thanks
     

    kepu

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo
    නෑ බං ග්‍රාම සේවක පුරවලා භාර දුන්නු ෆෝම් එකේ කේස් එකක් වෙලා තිබුණේ.. ආයෙ ඇවිත් ග්‍රාම සේවකව හම්බවෙලා ආයේ ෆෝම් එක යවලා මොකද්දෝ මළ ඉලව්වක් කරගෙන තිබුණා..
    ග්‍රාම සේවකගේ අතින් තමයි වැරැද්ද වෙලා තිබුණේ..:yes:

    හරි නම් අයදුම්කරු විසින්ම පුරවන්න දෙන්න ඕනේ බන්.අපි ඔය වගේ වැරැද්දක් උනාම බනින්නේ ග්‍රාම නිලධාරිට නේ.එයා ඒක පුරවල දෙන්න ඇත්තේ උඹල පුරවනකොට වරදියි කියල. :oo:
     
    Last edited:

    kepu

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo
    ado mekai seen eka man oya form tika gatta man kiwwa grameta meka yawanna kiyala uu kiwwa ambaneka kal yayi enna eka dawasin karanna yanna kiyala baragatte na. dan seen eka thiynne tikak kal parana system ekata photo gahuwe nov kalin mase. dan aluth system eka nisa aluth photo illaida ban parana photo tike athsan hitan gahala thiynne :baffled: welawak thibbe nathi nisa yanna bari una, gramayat kiwwa kochchara kal giyat kamak na kiyala

    පරණ ෆොටෝස් හරියන්නේ නෑ මචන්.අලුතෙන් ICAO ප්‍රමිතියට ෆොටෝස් ගන්න වෙනවා.ෆොටෝස් 3ක්
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    හරි නම් අයදුම්කරු විසින්ම පුරවන්න දෙන්න ඕනේ බන් :oo:

    එහෙම කළොත් ග්‍රාම සේවක රස්තියාදු වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ..:lol:
    උඹ කියන්නේ මම එක සැරයක් RMV එකේ ට්‍රාන්සර් එකක වැඩකට ගිහින් එතන හිටිය හෙන සෙට් එකකගේ ෆෝම් පුරවලා දෙන්න උනා.. එක්කො වරද්දගෙන, නැත්තං පුරව ගන්න තේරෙන්නේ නෑ.. ඔය වගේ කතන්දර එක්ක වැරදි හොය හොය හදනවට වැඩිය ඒ වැඩේ එයාම කරන එක ලේසි ඇති..:baffled:
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    හරි නම් අයදුම්කරු විසින්ම පුරවන්න දෙන්න ඕනේ බන්.අපි ඔය වගේ වැරැද්දක් උනාම බනින්නේ ග්‍රාම නිලධාරිට නේ.එයා ඒක පුරවල දෙන්න ඇත්තේ උඹල පුරවනකොට වරදියි කියල. :oo:

    අපි බැන්නේ නෑ බං..:)අපේ අම්මා ඉතින් කට්ට කාගෙන ගිහින් වැඩේ කරගෙන තිබුණා.. :(
    ඉලක්කමක් වරදින එක වෙන්න පුලුවන් දෙයක්නේ අපිට උනත්..:dull:
     

    TV Series

    Member
    Oct 23, 2017
    196
    24
    0
    මුලින්ම මචන් උප්පැන්න සහතිකේ ඔරිජිනල් එකයි, ඒකෙම කොපියකුයි, අයි.ඩී සයිස් ෆොටෝස් තුනකුයි අරගෙන ග්‍රාමසේවක මහත්තයව හරි නෝනව හරි හම්බ වෙන්න ඕනේ. අයි.ඩී ෆොටෝස් ගන්නකොට අලුත් අයි.ඩී එකේ ප්‍රමිතියට ෆොටෝ එක ගන්න.. ස්ටූඩියෝ වල උන් සාමාන්‍යෙන් දැන් දන්නවා ඇති සීන් එක..:dull:

    ඊට පස්සේ ග්‍රාම සේවකම අදාළ ෆෝම් ටික පුරවලා එයාම තමයි අයි.ඩී ඔෆිස් එකට තොරතුරු ටික යවන්නේ.. තියෙන අයි.ඩී එක අරගෙන ඒ වෙනුවට තාවකාලිකව අර ගෙනිච්ච ෆොටෝ එක අලවපු චූටි චිට් එකක් දෙනවා ස්ටිකර් එකක් අලවපු.. ඒක තමයි අපේ හඳුනා ගැනීමේ අංකය වෙන්නේ.. ඊට පස්සේ අයි.ඩී එක තැපැල් මාර්ගෙන් ගෙදරට ලැබෙනවා..
    (අපේ අම්මගේ අයි.ඩී එක තැපෑලෙන් ආවේ නැති නිසා අයි.ඩී ඔෆිස් එකටම ගිහින් බැලුවාම තමයි ග්‍රාමසේවක කෙළපු බුල මාට්ටු උනේ ඉලක්කම් වරද්දලා..:( මනුස්සයෙකුට ඉලක්කමක් වරදින එක සාමාන්‍ය දෙයක් කියලා හිතලා හිත හදාගෙන ආයි ග්‍රාමසේවකව හම්බ වෙලා ඒක නිවැරදි කරගෙන ගිහින් තමයි ඈපි අම්මානම් අයි.ඩී එක අරන් තිබුණේ අයි.ඩී ඔෆිස් එකෙන්.)

    එක දවසින් වැඩේ කර ගන්නවනම් අදාළ ලියකිවිලි ටික ග්‍රාම සේවක අපේ අතට දෙනවා තමන්ට අයත් ප්‍රාදේශීය සභා කාර්යාලයෙන් සීල් එකක් ගහගෙන අයි.ඩී ඔෆිස් එකට යන්න කියලා.. ඒ ටික පිළිවෙලට භාර දුන්නාම එක දවසින් ගන්න පුලුවන් ගාණක් ගෙවලා..
    මුලින්ම උප්පැන්නේ එහෙම ලෑස්ති කරගෙන ෆොටෝස් ටික අරගෙන ග්‍රාම සේවකව හම්බ වෙන්න.. එයා වැඩේ කරන හැටි පැහැදිලිව කියලා දෙයි..:)


    bohoma sthuthi saho..godak wadagath matath wagema anith ayatath :)
     

    kepu

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo


    අපි බැන්නේ නෑ බං..:)අපේ අම්මා ඉතින් කට්ට කාගෙන ගිහින් වැඩේ කරගෙන තිබුණා.. :(
    ඉලක්කමක් වරදින එක වෙන්න පුලුවන් දෙයක්නේ අපිට උනත්..:dull:

    :)
     

    killershan

    Well-known member
  • Dec 12, 2007
    5,758
    221
    63
    On my Dreamzz
    Smart card eka ela. udeema yanne onaa Battaramullata (Suru paya) One Day service eken card eka gannewanam. Kohomath Next year old ID card okkoma Smart card walata change kerenewa. Dan kereganne eka hodai