අසරණ ගැහැණු ළමයෙක්ට WFH ජොබ් එකක්

Micheal Corleon

Well-known member
  • Nov 1, 2022
    1,557
    2,653
    113
    ටයිප් සෙටින්
    Graphic Design
    MS Office සීන්
    පුළුවන් ළමයෙක්ට ගෙදර ඉඳන් කරන්න ජොබ් එකක් දෙන්න පුළුවන් කෙනෙක් ඉන්නවා නම් කියන්න

    එයා ඉන්නේ පල්ලම ( ගිරිඋල්ල පැත්තේ )

    දුප්පත් පවුලක්. සාධාරණ ගානක් ලැබුනොත් ඇති වෙයි.
    රස්සාවක් නැතිවලු ඉන්නේ.
     

    Micheal Corleon

    Well-known member
  • Nov 1, 2022
    1,557
    2,653
    113
    හොඳටම English පුළුවං නම් job එකක් දෙන්න පුළුවන්. හැබැයි ජනවාරි ඉඳලා. Proof reading
    තෑන්ක්ස් මචන්. එච්චර දෙයක් කරන්න බැරි වෙයි As far as i know. රිප්ලයි කරාට තෑන්ක්ස් <3
     
    • Like
    Reactions: Ryan08 and NRTG

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,386
    113
    Kaduwela
    හොදම දේ කෙල්ලට ෆ්රීලාන්සින්ග් ගැන කියලා දෙන්න. ෆයිවර් නැතුව අප්වර්ක් හෝ ඩිරෙක්ට් ම ෆ්රීලාන්ස් කරන්න පටන් ගන්න කියල දෙන්න.
    තාමත් ගේමක් ගහන එකෙක්ට ගොඩ යන්න පුළුවන් එකම ක්‍රමේ ෆ්රීලාන්සින්ග් හරියට කරන්න පටන් ගත්තොත්.
     

    asirir

    Well-known member
  • Jan 31, 2008
    467
    410
    63
    lanka
    හොඳටම English පුළුවං නම් job එකක් දෙන්න පුළුවන්. හැබැයි ජනවාරි ඉඳලා. Proof reading
    මචන් මගෙ අප්පච්චි ඉන්නව. එය ඉස්සර English Teacher කෙනෙක්, හොඳ english දැනුමක් තියෙනවා. Proof read එහෙම හොදට කරන්න පුලුවන්, මොනව හරි වැඩක් තිබ්බොත් කියන්න. sample වැඩක් එවන්න මම කරල එවන්නම්.
     

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    මචන් මගෙ අප්පච්චි ඉන්නව. එය ඉස්සර English Teacher කෙනෙක්, හොඳ english දැනුමක් තියෙනවා. Proof read එහෙම හොදට කරන්න පුලුවන්, මොනව හරි වැඩක් තිබ්බොත් කියන්න. sample වැඩක් එවන්න මම කරල එවන්නම්.
    Simple nam Naha godak novel thama enne. Amazon Dana ewa. Ilaga awurudde mula project enawa. Podi podi ewa thibboth kiyananm
     

    Micheal Corleon

    Well-known member
  • Nov 1, 2022
    1,557
    2,653
    113
    හොදම දේ කෙල්ලට ෆ්රීලාන්සින්ග් ගැන කියලා දෙන්න. ෆයිවර් නැතුව අප්වර්ක් හෝ ඩිරෙක්ට් ම ෆ්රීලාන්ස් කරන්න පටන් ගන්න කියල දෙන්න.
    තාමත් ගේමක් ගහන එකෙක්ට ගොඩ යන්න පුළුවන් එකම ක්‍රමේ ෆ්රීලාන්සින්ග් හරියට කරන්න පටන් ගත්තොත්.
    කවුරුත් නැද්ද බන් පොඩ්ඩක් අත දෙන්න මුල් ටික කියලා දීලා අයි හෑව් නො අයිඩියා ඒකයි

    Moko WFH witharak
    Den pandemic iwarai, gedarin eliyata enna one
    තාත්තා ලෙඩින් මචං. ඒකි සේරම මැනේජ් කරගෙන වැඩේ කරන්නේ. ජොබ කරයි අවුලක් නැතිව. අවට ජොබ්ස් නෑලු එක තැනකට ගිහින් ඒකිගෙන් ලිංගික අල්ලස් ඉල්ලලා මෙකි බය වෙලාලු ඉන්නේ. උඹලා ගොඩක් ඒ අවට නෑනේ ඒකයි WFH මුලට දැම්මේ
    ------ Post added on Nov 5, 2022 at 7:59 PM
     

    dodangodarohan

    Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    Picoworkers.com

    Meke podi podi jobs danawa bn.

    gamaka inna nisa waga karanna puluwan neda bn? JOB karanna one na. Man danna ekek Bulath waga karala hoda ganak hoyanawa.
     
    • Like
    Reactions: Micheal Corleon