u ube ekada lowanne..ane palayan yanna ..
![]()
තොපි උඩදාගෙන සුද්දගේ පොත්සන් ලොවපු සුද්දගේ අවජාතක පැටවුනේ.

තොපි වගේ කලකන්නි හැත්තක්, රටට කෙලවන්ඩ හදන ඕනේ එකෙක්ගේ ලොවනවා.

u ube ekada lowanne..ane palayan yanna ..
![]()


මමත් අපේ මෝඩ මහින්දයට විරුද්ධයි.ඒත් දැන් මහ රජාට කොන්ද පන තියෙනව නම් කරන්ඩ තියෙන්නේ ඉන්දියානු නිෂ්පාදන ක්රමාණුකූලව රට ඇතුලට එන එක නවත්වන්ඩ ඕනේ.
ඉන්දියානු කසිකබල් මෝටර්සයිකල් , ත්රීවීල් , වාහන වගේ දේවල රටට ගෙන්නන එක සීමා කරපුවම ඔය ඉන්දියන් කාරයන්ගේ උණ බහියි.
ඊලඟට ඔවුන්ට දැනෙන්ඩම චීනය සමඟ සම්බන්ධතා වැඩි කර ගත යුතුයි
එතකොට ඔවුන්ගේ වටේම ඉන්නේ සතුරෝ. චීනය , පකිස්ථානය , බංගලාදේශය , ශ්රීලංකාව.
බලමු මහින්දයට කොන්දක් තියේවිද කියල.![]()






නමුත් ලාවට 2-3 කරා නම් හරි 
මමත් අපේ මෝඩ මහින්දයට විරුද්ධයි.ඒත් දැන් මහ රජාට කොන්ද පන තියෙනව නම් කරන්ඩ තියෙන්නේ ඉන්දියානු නිෂ්පාදන ක්රමාණුකූලව රට ඇතුලට එන එක නවත්වන්ඩ ඕනේ.
ඉන්දියානු කසිකබල් මෝටර්සයිකල් , ත්රීවීල් , වාහන වගේ දේවල රටට ගෙන්නන එක සීමා කරපුවම ඔය ඉන්දියන් කාරයන්ගේ උණ බහියි.
ඊලඟට ඔවුන්ට දැනෙන්ඩම චීනය සමඟ සම්බන්ධතා වැඩි කර ගත යුතුයි
එතකොට ඔවුන්ගේ වටේම ඉන්නේ සතුරෝ. චීනය , පකිස්ථානය , බංගලාදේශය , ශ්රීලංකාව.
බලමු මහින්දයට කොන්දක් තියේවිද කියල.![]()

(රට කමු පුක දෙමු
)
ඕකට කොන්දක් කොහෙන්ද බන් ඕව කරන්න....ගොබ්බය රට කකා පුක දිදි ඉන්න්ව විතරයි....
අර මෝඩ විමල අර ඇමරිකාවට කියන එක ඉන්ඩ්යාවට කියයිද...?(රට කමු පුක දෙමු
)
ඇත්තම කිව්වොත් ඇමරිකාවට වඩා ඉන්ඩියන් එවුනුයි අපේ රටට රට රට විනාශ කරන්නෙ...![]()
un thama LTTE ekata kiri pewwe.
අසල්වැසියා පිටුපායි,... 03-19-2012 04:09 PM ubane yako gona..ara rabuton kiyana paraya kotinta support karanawa thota penne nadda ulamo?![]()
රඹුටන් කියන ඒවා ගැන නෙව්යි මම කිව්වෙ..තෝ අම්මා මතක් කරලා කුණුහරප කියපු එකට..තෝ මෙතන ෆොරම් වල කුණුහරප කිය කිය හිටපන්..ගොනා,..
![]()
තොපි උඩදාගෙන සුද්දගේ පොත්සන් ලොවපු සුද්දගේ අවජාතක පැටවුනේ.![]()
තොපි වගේ කලකන්නි හැත්තක්, රටට කෙලවන්ඩ[/B] හදන ඕනේ එකෙක්ගේ ලොවනවා.![]()

ඔය කියපු කතාවට මම උබේ ජාතකෙත් මතක් කරලා කිවා කියලා හිතාගනින්හොඳ වැඩේ කෙප්ප රජාට. රජාගේ ජාත්යන්තර දේශපාලන දැනුම බිංදුවයි. මුන්ට කිසිම ජත්යන්තර දැනුමක් නෑ.නැත්නම් අර මුලු ලෝකෙම බලාගෙන හිටපු වෙලාවක සරණාගතයන් හිටපු නෝ ෆයර් සෝන් එකට කාලතුවක්කු වලින් ගහයිද?![]()
මහින්දව පැත්තකට දාපන් අපේ ආමි කොල්ලො ගැන හිතපන් 
හොඳ වැඩේ කෙප්ප රජාට. රජාගේ ජාත්යන්තර දේශපාලන දැනුම බිංදුවයි. මුන්ට කිසිම ජත්යන්තර දැනුමක් නෑ.නැත්නම් අර මුලු ලෝකෙම බලාගෙන හිටපු වෙලාවක සරණාගතයන් හිටපු නෝ ෆයර් සෝන් එකට කාලතුවක්කු වලින් ගහයිද?![]()
පුස් මැට්ටො බලපන් මට රෙප් පවර් තියනවද කියලා ....උලමා...


මම නම් උබේ රෙප් කැපුවේ නැ.. 
බලමු.....IPL එකට සහභාගී නොවී අපේ ක්රිකට් ටීම් එකේ එකෙක්ට හරි පිට කොන්දක් තියෙයිද??? සල්ලි වලට දෙක පුයිද කියලා....
උඹල මේ රටේ ඉපදිලත් මේක පාවා දෙන්න හදනකොට, පිටරටවල ඉන්න එවුන් අපිට විරුද්ධ වෙන එක පුදුමයක් නෙමෙයි...![]()


මුන් මහ සක්කිලි හැත්තන්ක් මචන්, මුන්ට දැන් වැරදිලා තියෙනේ අපි යුද්දය කරපු එක, කාල තුවක්කු නෙමේ ගොනෝ ගුවනින් ඇවිල්ල ගැහුවත් පාඩු නෑ තොයි තොගේ මානව හිතවාදී කමයි කොහෙද බන් තිබ්බේ කොටි ගහද්දි එතකොටත් උඹ ඔහොම කිව්වද අනේ කොටි මාමේ අපේ අහිංසක මිනිස්සු මරන්න එපා කියල. පලයන් ගොරකය යන්න. එහෙම ගැහුව්වේ නැත්නම් තොට ලංකාවේ ඇවිදින්න කොටි Passport එකකුත් ගන්න වෙයි.
යුද අපරාද කරපු එවුන්ගේ පව් වලට, පැත්තක ඉන්න cricketers ල මොනවා කරන්නද බන් ?

උබ නෙවෙයිද..මම හිතුවේ උබේ original ID එකෙන් ඇවිත් වැඩේ දෙන්න ඇති කියලා..මම නම් උබේ රෙප් කැපුවේ නැ..
![]()