කොයි පැත්තටද මචන් ?![]()
menna thawath kotinta support karana pililayak.naminma penawa demala kiyala.


කොයි පැත්තටද මචන් ?![]()


ඕය දැන් තියෙන chinese investments වලිනුත් සැහෙන්න රජ පවුලට හම්බ වෙනව ලොල්. මොකා ආවත් උන්ට හොඳයි

ඌ උඹට කියන්නේ කුණුහරප (අම්ම සම්බන්ධ) කියන්න එපා කියලාපුස් මැට්ටො බලපන් මට රෙප් පවර් තියනවද කියලා ....උලමා...
ආර්ථික සම්බාදක ගැන කතා කරන්න කලින් ඔය කියන්න බලන්න, අපේ රටට තව කෙල වෙන්න දෙයක් ඉතුරු වෙලා තියෙනවද කියල? දයට කිරුළට කොටි 2000 වියදම් කලේ කාගේ සල්ලිද? එක දවසට ගෑනු 5 දූෂණය වෙනවා. අද පාන් ගෙඩියක් කීයද? ඉතින් තව අපිට මොනවද බන් කෙල වෙන්න තියෙන්නේ?
මචන් ඒක රට ඇතුලේ ප්රශ්නයක්....
උබලගේ ගෙදර අම්මයි තාත්ත්යි රණ්ඩුවෙනකොට බේරන්නේ අල්ලපු ගෙදර මිනිහද???
එහෙනම් උබේ අම්මා *සියෙක් හරි තාත්තා පොන්නයෙක් හරිවෙන්න ඕන....
ANDUWA dan digata harahata chandrikaata meka allagena pahargahanawa...thamange pakshe hitapu naaikaawa bawa amathakada manda??
habei vimukthi kiyanneth vijaya wage avihinsaawaadiyek kiyana ekath amathaka karanna epa..![]()



1948 සුද්දන්ගෙන් නිදහස් ලැබිල, 1956 ඉදන් සිංහල විතරයි කියල පිස්සු නටල, උන්ව මොලේ කලේ කවුද? උඹ හිතන්නේ army එකේ කොල්ලෝ 13 මැරුවේ , උන්ට තිබුන පුකේ අමාරුවට කියලද?එහෙනම් මුස්ලිම් එවුනුත් සිංහල කොල්ලෝ 13 ගැනේ මරන්න එපයි? elakiri එකේ මුස්ලිම් එවුන්ට විරුද්දව යන ජවුසමේ හැටියට, එකත් වෙන්න බැරි නැහැ.
උඹ වගේ එවුන් දන්නේ , කතාවේ එක පැත්තක් විතරයි. අන්න එකයි සිංහල ජාතියේ අවාසනාවත්.
ඉතින් බන් මහින්දත් බලන්නේ මහින්දගේ වාසියනේඔක්කොමල්ල මෙතන තද වෙලා කුන්හරුප කියගන්නවට වැඩිය නරකද අඩු ගානෙ මේ news එකේ source එක වත් check කලොත්? මොකද source එක දල නෑ.
update වැඩේ ඇත්ත වගේ.
http://www.deccanchronicle.com/channels/nation/north/india-vote-against-sri-lanka-pm-603
http://www.ndtv.com/article/india/i...i-lanka-for-alleged-war-crimes-says-pm-187520
දැන් තේරෙනවා නේ international politics වල තියෙන යථාර්තය? හැමෝම බලන්නේ තමුන්ගේ වාසිය තමයි. ඉන්දියාවත් එහෙමයි south indian political parties ඉන්දියාවේ central government එකට support කරන්නේ නෑ කිව්වා ගමන් vote එක ගියා.

menna thawath kotinta support karana pililayak.naminma penawa demala kiyala.![]()

හරි මචන් එහෙනම් මට කියපන් උබ මොකක්ද යොජනා කරන්නෙ කියල මෙ රට අයෙ ගොඩ එන්න නම්?????එක විතරක් මට කියපන් මචන්,,මොකද විවෙචනය කරනවා වගෙම එ විවෙචනය කරන එ වරද නිවෑරදි කරන්නත් පුලුවන් කමක් දෑනගෙන ඉන්න ඔනි නෙ????කියපන් මචන්
හප්පා මෙතන වලියක් නේ.
මගේ අදහස මේකයි.
මහින්දට මම පලු යන්න බැනලා තියනවා . ඒත් මෙ වෙලාවේ අමෙරිකන් ඉන්ඩියන් බල්ලන්ගේ යොජනා වලට විරුද්ධ වෙන්න ඕනේ

අපි එකේ සාමාජික රටක් බවවත් දන්නේ නැද්ද? අපි එකේ සාමාජික රටක් නිසා තමයි, ලංකාවට ඔය සුනාමි වගේ ප්රශ්න ආවම, උදව් හම්බවෙන්නේ. ඉතින් අපි බැඳිලා ඉන්නවා, උන්ගේ charter එකේ රටේ නීතිය සදරනවා ක්රියාත්මක කරන්න, විශේෂයෙන්ම සුළුතර ජන කොටස් ගැන.
UN එකට එකේ ඕනෑම සාමාජික රටක් ගැන ප්රශ්න කරන්න අයිතියක් තියෙනවා. මෙන්න මේක බලපන්, මේ ඉන්දියාව ගැන උන්ට තියෙන ගැටළුවක්
blogs.wsj.com/indiarealtime/.../un-report-criticizes-indias-inequalities/
habei vimukthi kiyanneth vijaya wage avihinsaawaadiyek kiyana ekath amathaka karanna epa..![]()
උබ පිස්සෙක්ද බන්?
මට නං පෙන්නේ, මේ යුද්දේ දිනන එකම තමි අපිට හෙනේට හිටියේ. බලපන් දැන් අපරාද වෙන ප්රමාණය!! දවසකට ගෑනු 5 දෙනෙක් දූෂණය කරනවා, සුදු වෑන් වලින් ඇවිත්, ආණ්ඩුවේ එවුනුත් මහා දවල් උස්සනවා. රට හදන්න ඉන්න හාමුදුරු ගොල්ලම පුංචි ළමයින්ව දූෂණය කරපු කතා, අඩු ගැනේ සතියකට එකක් හරි පත්තරේ යනවා. දයට කිරුල කියල කොටි 2000 ක් නිකරුනේ නාස්ති කෙරුව, ජීවන වියදම අහස උසට ගිහින් තියෙන වෙලාව.
මම නං කියන්නේ, මේ රට හැදෙන්න නම්, ඔය කියන යෝජනාව සම්මත වෙන්න ඕනේ.
මචන් උඹත් අර erozan කියන එක වගේ , අපි එකේ සාමාජික රටක් බවවත් දන්නේ නැද්ද? අපි එකේ සාමාජික රටක් නිසා තමයි, ලංකාවට ඔය සුනාමි වගේ ප්රශ්න ආවම, උදව් හම්බවෙන්නේ. ඉතින් අපි බැඳිලා ඉන්නවා, උන්ගේ charter එකේ රටේ නීතිය සදරනවා ක්රියාත්මක කරන්න, විශේෂයෙන්ම සුළුතර ජන කොටස් ගැන.
UN එකට එකේ ඕනෑම සාමාජික රටක් ගැන ප්රශ්න කරන්න අයිතියක් තියෙනවා. මෙන්න මේක බලපන්, මේ ඉන්දියාව ගැන උන්ට තියෙන ගැටළුවක්
blogs.wsj.com/indiarealtime/.../un-report-criticizes-indias-inequalities/
එකතාව හරියටම හරි. විජය කුමාරතුංග කියන්නේ, මේ රටේ සිංහලයෝ නිසා අනිත් සුළුතර ජාතීන්ට ප්රශ්නයක් වෙලා තියෙනවි කියල, බොහොම හොදින් තේරුම් ගත්ත කෙනෙක්.
මම අහල තියෙනවා, එකලු ඒ මනුස්සයව වෙඩි තියල මරල, එක JVP උඩ පටෙව්වෙත්