බෙල්ජියමට දෙනවලු නෙද බංthawa masa hathai ohoma padu wenne
අපේ පැත්තෙ තියෙනව බැල්ජියං කොටුව කියල ප්රදේශයක්බෙල්ජියමට දෙනවලු නෙද බං
එකත් ඇත්ත මචංමෙහෙමයි. ඔය කම්පයා කිරිම එකකින් එකක් ගලපන්න වැඩක් නැ. දෙකම අනවශ්ය කිසිම වගවිභාගයකින් තොරව වෙන වැඩ. දෙකම නවතින්න ඕනා අලුත් විදිහකට පටන් ගන්න. යමක් ගලපන්න ඕනා ස්ථාවර මිනුම්දන්ඩක් සමග.
අස්වැසුමත් airline වගේමයි. සිවිය පුවර් දාලා ගෙඩිය පිටින් සල්ලි ගන්න අය ලිස්ට් එක දැක්කාම එතන ඉන්නේ හොදම සල්ලි කාරයෝ. හොරු ඔක්කොම.
මෝඩ ජේප්පොනේ මහින්ද රාජපක්ෂට මග පෙන්නුවේ 'රාජ්ය සම්පත්' රැක ගන්න
එදා JVP (NPP) විසින් චන්ද්රිකා මහින්ද ලවා ක්රියාත්මක කරවූ රටේ ආර්ථිකය කඩා වැට්ටවූ මෝඩ ප්රතිපත්ති
https://elakiri.com/threads/එදා-jvp-npp-විසින්-චන්ද්රිකා-මහින්ද-ලවා-ක්රියාත්මක-කරවූ-රටේ-ආර්ථිකය-කඩා-වැට්ටවූ-මෝඩ-ප්රතිපත්ති.2091904/
එහෙමමයි කියන්නත් බෑ නේද බන්? @asanka+++ වගේ උනුත් ඔය ලිස්ට් එකේ ඉන්නවනේඅස්වැසුමත් airline වගේමයි. සිවිය පුවර් දාලා ගෙඩිය පිටින් සල්ලි ගන්න අය ලිස්ට් එක දැක්කාම එතන ඉන්නේ හොදම සල්ලි කාරයෝ. හොරු ඔක්කොම.

එයාලයින් එක පාඩු අකාර්යක්ශමතාව මිසක් අස්වැසුම සමෘද්ධිය නිසා නෙමෙයි.Sri Lankan AirLines කියන්නේ ලංකාවේ ජාතික ගුවන් සේවය .
අවුරුද්ද පුරාවටම ලංකාවට Tourist ලා අදින්නේ Sri Lankan Airline එක . Air Line එකෙන් පාඩු උනත් එන Tourist ලාගෙන් ලංකාවට ලාබයි
අංකාවේ ලංකාවේ අතපය හොදට තියෙන එවුන්ට ආණ්ඩුවෙන් නිකන් සල්ලි දෙනවා කියන්නේ උන් ඒවගෙන් කාලා ගෙදරට වෙලා නිකන් ඉන්නවා
ලංකාවේ වැඩට එකෙක් හොයන්න නැත්තේ උන් සමුර්දිය අරගෙන ගෙදරට වෙලා ඉන්න නිසා
ලෝකේ ගොඩක් National Airlines පාඩුයි ඒත් ඒවට සල්ලි දාලා පවත්වාගෙන යන්නේ එකෙන් රටට එන වාසිය නිසා
අතපය හොදින් තියෙන එවුන්ට නිකං කන්න දෙන එකෙන් කිසිම ලාභයක් නැහැ රටට
Sri Lankan AirLines කියන්නේ ලංකාවේ ජාතික ගුවන් සේවය .
අවුරුද්ද පුරාවටම ලංකාවට Tourist ලා අදින්නේ Sri Lankan Airline එක .
Air Line එකෙන් පාඩු උනත් එන Tourist ලාගෙන් ලංකාවට ලාබයි

Jvp එක මහින්ද ට කියලද airlines අරං හොරා කපන් කියල![]()
ඕතන අවුල තියෙන්නේ අස්වැසුමෙවත් සමෘද්ධි වැඩසටහන් වලවත් නෙමෙයි . ඇත්තම කතාව ලංකාවේ රජයට ඩේටා නෑ . මිනිස්සුන්ගෙ ආදායම් ගැන දන්නෙ නෑ. අදාල අයදුම්කරුගෙ කට වචනෙට කියන ආදායම හරි නැත්නම් ග්රාමසේවක ප්රාදේශීය මංත්රීලගේ රෙකමන්ඩේශන් එකට තමයි ලැබෙන්නෙ. ඇත්තටම මේ වගේ සහනාධාර අනවශ්ය අයට යනවා. අවශ්ය අයට නොළබෙනවා. ඒ වගේම විශාල ආදායම් බද්දක් අහිමි වෙනවා. මම අනන්තවත් දන්නවා ආදායම් බදු ගෙවන්න ඕනේ ලක්ෂයකට වඩා මාසෙට හොයන ඔය එක එක වගාවන්ගෙන් ( තේ කුරුදු වගේ) අස්වැසුම 15000 ගන්න අය.මෙහෙමයි. ඔය කම්පයා කිරිම එකකින් එකක් ගලපන්න වැඩක් නැ. දෙකම අනවශ්ය කිසිම වගවිභාගයකින් තොරව වෙන වැඩ. දෙකම නවතින්න ඕනා අලුත් විදිහකට පටන් ගන්න. යමක් ගලපන්න ඕනා ස්ථාවර මිනුම්දන්ඩක් සමග.
අස්වැසුමත් airline වගේමයි. සිවිය පුවර් දාලා ගෙඩිය පිටින් සල්ලි ගන්න අය ලිස්ට් එක දැක්කාම එතන ඉන්නේ හොදම සල්ලි කාරයෝ. හොරු ඔක්කොම.
අනිත් Airlines වලින් අදින එක නම් ඇත්ත බං ඒ උනාට උන් අදින්නේ උන්ගේ Hub එකට .Airline එක ඇවර කරානම්, ( ග්රවුන්ඩ් හා කේටරින් තියාගෙන. ඒක ලාබයි) ඉතින් ඔය පාඩුවත් නැ. අනිත් එයාලයින් කොහොමත් අදිනවා. අනික ඒවා වලින් ග්රවුන්ඩ් සර්විස් එයා ස්පේස් වලින් අදායම එනවා.
ඔය තරම් ටුයරිස්ලා අදින්න ෆ්ලිට් එකක් නැ එයාලයින් එකට. දැනුත් ප්ලේන් නැති නිසයි ඩිලේ වෙන්නේ. වෙට් හරි ඩ්රයි ලිස් අරන් තව ණය වෙනවට වඩා ඕක ඇවර කරන එක හොදයි.
එහෙම පාඩු පිට දුවන එකක් කියපන්කෝSri Lankan AirLines කියන්නේ ලංකාවේ ජාතික ගුවන් සේවය .
අවුරුද්ද පුරාවටම ලංකාවට Tourist ලා අදින්නේ Sri Lankan Airline එක . Air Line එකෙන් පාඩු උනත් එන Tourist ලාගෙන් ලංකාවට ලාබයි
අංකාවේ ලංකාවේ අතපය හොදට තියෙන එවුන්ට ආණ්ඩුවෙන් නිකන් සල්ලි දෙනවා කියන්නේ උන් ඒවගෙන් කාලා ගෙදරට වෙලා නිකන් ඉන්නවා
ලංකාවේ වැඩට එකෙක් හොයන්න නැත්තේ උන් සමුර්දිය අරගෙන ගෙදරට වෙලා ඉන්න නිසා
ලෝකේ ගොඩක් National Airlines පාඩුයි ඒත් ඒවට සල්ලි දාලා පවත්වාගෙන යන්නේ එකෙන් රටට එන වාසිය නිසා
අතපය හොදින් තියෙන එවුන්ට නිකං කන්න දෙන එකෙන් කිසිම ලාභයක් නැහැ රටට
Malaysian Airlinesඑහෙම පාඩු පිට දුවන එකක් කියපන්කෝ