අහල පහළින් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න.....

ITapathaya

Active member
  • Jul 12, 2011
    396
    25
    28
    38
    Nittambuwa
    math one year walata kalin oya wage kellek set karagaththa ;) ekimai mata Fb frnd request eka ewwe.. eeta passe ekimai mawa talk kalee... maath ithin ohe moko kiyala wadeta bassa :D meet wennath giya.. habai Fb eke dala thiyena 4to walata wada eki attata hena kathai :D so shape eke eda Maharagama film hall ekata aran gihin just gedi witharak athagaala tholak dala ethaninma wade close kalaa... onenam mata eka continue karanna thibba BUT eki moola unata asarana kellek, thattath naa.. pawne ban .. man ehema ballek neweii , datz was ma 1st n only experiences in this subject :) Sabaragamu Uni eke Art faculty eke kellek ... hehe ;)
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    :rofl::rofl:
    එළකිරියා;10974298 said:
    ela ela thanks
    welcome
    :P:P
    ෂා!!:yes:හොද උපදෙසක් බලමුකෝ මේකවත් කරලා :love: දාගන්න:rolleyes:;):lol:

    :yes::yes::yes:
    marai try karala balamu, kellel liyala chat karala kollek set wunot ubata thamai salakanne
    heheh ewa man danne na..
    Ela machan.....
    :love::love:
    Elakiri machn :P
    :love::love::love:
    mama 1 dawasakata kello 2 nnek dagena tiyenawa ban :D eka dawasinma number ekath gatta
    oya tiyenne wada..
    උඹ ඔහොම කියයි.උඹලා ඔහොම කරලා ඒකි සිරා ගත්තම තමා කෙල වෙන්නේ...මට එහෙම දෙයක් වෙලා තියෙන නිසයි කියන්නේ....ෆන් එකට කරපං....ෆන් එකට අනුන්ට ගින්දර දියන්....තොපිටත් Return එක එද්දී තේරෙයි..........:no::no::no:
    hmm...sira kerena kello na ban FB wela..;D:D:D:D
    එළ..................
    :yes:
    :cool::cool:
    උඹට 3ක් ඉන්නවනං මට එකක් දීපන්කො :sorry:
    :no::no:
    You must spread some Reputation around before giving it to diazkolla again. :sorry:
    okok
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;10974540 said:
    ඕව කරාට කමක් නෑ.... වැඩේ ගොඩක් දුරදිග ගෙනිහින් අත ඇරියොත් ඒවා හෙනගහන අපරාද බන්....
    hmmmm atte katawa..eth fb eken kohenda ban sira love kerena kello..

    welcm ah
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    - දෙන්න හිතෙනව තොට, ඒත් ;) +
    heheh thnks
    math one year walata kalin oya wage kellek set karagaththa ;) ekimai mata Fb frnd request eka ewwe.. eeta passe ekimai mawa talk kalee... maath ithin ohe moko kiyala wadeta bassa :D meet wennath giya.. habai Fb eke dala thiyena 4to walata wada eki attata hena kathai :D so shape eke eda Maharagama film hall ekata aran gihin just gedi witharak athagaala tholak dala ethaninma wade close kalaa... onenam mata eka continue karanna thibba BUT eki moola unata asarana kellek, thattath naa.. pawne ban .. man ehema ballek neweii , datz was ma 1st n only experiences in this subject :) Sabaragamu Uni eke Art faculty eke kellek ... hehe ;)
    mama kiwwane kollo...me krame hama kellatama hariyanne na kiyala..;D:D:D:D
    :yes: අනිවා, :D මට අත්දැකීම් නෑ ලව් කරල.. :yes: ඒත් කෙල්ලන්ට බලුවැඩ කරන උන්ට අනිවා ඒව ඵල දෙනව. :yes: :yes: ඒ වගේම තමයි කොල්ලන්ට බලු වැඩ කරන කෙල්ලන්ටත් හොඳක් නම් වෙන්නෙ නෑ, කවදහරි රිටන් ලැබෙනවමයි!

    ඇන්ඩ්, මම ෆේස්බුක් නෑ..

    mama kiwwane meka hamotama hariyanne na kiyala..badu wage kellanta tama hariyanne..:D:D:D
     
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron
    උඹ ඔහොම කියයි.උඹලා ඔහොම කරලා ඒකි සිරා ගත්තම තමා කෙල වෙන්නේ...මට එහෙම දෙයක් වෙලා තියෙන නිසයි කියන්නේ....ෆන් එකට කරපං....ෆන් එකට අනුන්ට ගින්දර දියන්....තොපිටත් Return එක එද්දී තේරෙයි..........:no::no::no:

    :yes: අනිවා, :D මට අත්දැකීම් නෑ ලව් කරල.. :yes: ඒත් කෙල්ලන්ට බලුවැඩ කරන උන්ට අනිවා ඒව ඵල දෙනව. :yes: :yes: ඒ වගේම තමයි කොල්ලන්ට බලු වැඩ කරන කෙල්ලන්ටත් හොඳක් නම් වෙන්නෙ නෑ, කවදහරි රිටන් ලැබෙනවමයි!

    :nerd: ඇන්ඩ්, :yes: මම ෆේස්බුක් වලත් නෑ..
     

    Rushie510

    Member
    Jan 27, 2011
    1,046
    137
    0
    ane manda pirimi nam.. Kello awanka na lu. Boot thiyanne, boru kiyanne kello lu. Honda kello na lu. Kollo nam awankai lu..

    Ehema kiyala kagahana gamanma kiyanawa fun ekata kello 2,3 karanna lu. Badu wage kellanta ehema kalata kamak na lu. Ehema set karagena fun ganna lu. Sira karanna epa lu.

    Ehema baluwoth ithin ara kello boot thibba kiyala kiyana kolloth e 'badu' wala male version ekada kiyala kawuda danne? Eyalawath e kello karanna aththe 'fun' ekata wenna athi. Me theory eke hatiyata eke waraddak na ne? LOL! :lol:

    minissunta amathaka wenawa hamoma hangeem daneem athi manussayo kiyala. Oya badu kiyala 'fun' aran atha arala dana kelloth ara meke boot thread dana kollo wage windawanawa wenna puluwan.

    Pirimi witharak fun ekata ewa kalata kamak na ne, neda? Ganu ewa kaloth un 'badu'. Pirimi ewa kaloth sira dial. Harinam ithin fun ekata mewa karana pirimi bandinnath kawuruth nathi wenna epai. :lol:

    Dan meka kiwwama mage rep kapai. Mata arawa mewa welada kiyala ahai. Habai mama rep deela kaden badu ganneth na. Mata monawath welath na, yasa ageta innawa. Eth me katha dakkama monawa hithannada manda..
     
    • Like
    Reactions: ♥-Aurora-♥