ekimai mata Fb frnd request eka ewwe.. eeta passe ekimai mawa talk kalee... maath ithin ohe moko kiyala wadeta bassa
meet wennath giya.. habai Fb eke dala thiyena 4to walata wada eki attata hena kathai
so shape eke eda Maharagama film hall ekata aran gihin just gedi witharak athagaala tholak dala ethaninma wade close kalaa... onenam mata eka continue karanna thibba BUT eki moola unata asarana kellek, thattath naa.. pawne ban .. man ehema ballek neweii , datz was ma 1st n only experiences in this subject
Sabaragamu Uni eke Art faculty eke kellek ... hehe 


welcomeඑළකිරියා;10974298 said:ela ela thanks
hikz


ෂා!!හොද උපදෙසක් බලමුකෝ මේකවත් කරලා
දාගන්න



heheh ewa man danne na..marai try karala balamu, kellel liyala chat karala kollek set wunot ubata thamai salakanne
Ela machan.....


Elakiri machn![]()



oya tiyenne wada..mama 1 dawasakata kello 2 nnek dagena tiyenawa baneka dawasinma number ekath gatta
hmm...sira kerena kello na ban FB wela..;Dඋඹ ඔහොම කියයි.උඹලා ඔහොම කරලා ඒකි සිරා ගත්තම තමා කෙල වෙන්නේ...මට එහෙම දෙයක් වෙලා තියෙන නිසයි කියන්නේ....ෆන් එකට කරපං....ෆන් එකට අනුන්ට ගින්දර දියන්....තොපිටත් Return එක එද්දී තේරෙයි..........![]()



එළ..................

bump


okokඋඹට 3ක් ඉන්නවනං මට එකක් දීපන්කො
You must spread some Reputation around before giving it to diazkolla again.![]()
hmmmm atte katawa..eth fb eken kohenda ban sira love kerena kello..කෑප්ටන් Jack Sparrow;10974540 said:ඕව කරාට කමක් නෑ.... වැඩේ ගොඩක් දුරදිග ගෙනිහින් අත ඇරියොත් ඒවා හෙනගහන අපරාද බන්....
thanx ah
heheh thnks- දෙන්න හිතෙනව තොට, ඒත්+
mama kiwwane kollo...me krame hama kellatama hariyanne na kiyala..;Dmath one year walata kalin oya wage kellek set karagaththaekimai mata Fb frnd request eka ewwe.. eeta passe ekimai mawa talk kalee... maath ithin ohe moko kiyala wadeta bassa
meet wennath giya.. habai Fb eke dala thiyena 4to walata wada eki attata hena kathai
so shape eke eda Maharagama film hall ekata aran gihin just gedi witharak athagaala tholak dala ethaninma wade close kalaa... onenam mata eka continue karanna thibba BUT eki moola unata asarana kellek, thattath naa.. pawne ban .. man ehema ballek neweii , datz was ma 1st n only experiences in this subject
Sabaragamu Uni eke Art faculty eke kellek ... hehe
![]()



අනිවා,
මට අත්දැකීම් නෑ ලව් කරල..
ඒත් කෙල්ලන්ට බලුවැඩ කරන උන්ට අනිවා ඒව ඵල දෙනව.
![]()
ඒ වගේම තමයි කොල්ලන්ට බලු වැඩ කරන කෙල්ලන්ටත් හොඳක් නම් වෙන්නෙ නෑ, කවදහරි රිටන් ලැබෙනවමයි!
ඇන්ඩ්, මම ෆේස්බුක් නෑ..



උඹ ඔහොම කියයි.උඹලා ඔහොම කරලා ඒකි සිරා ගත්තම තමා කෙල වෙන්නේ...මට එහෙම දෙයක් වෙලා තියෙන නිසයි කියන්නේ....ෆන් එකට කරපං....ෆන් එකට අනුන්ට ගින්දර දියන්....තොපිටත් Return එක එද්දී තේරෙයි..........![]()
අනිවා,
මට අත්දැකීම් නෑ ලව් කරල..
ඒත් කෙල්ලන්ට බලුවැඩ කරන උන්ට අනිවා ඒව ඵල දෙනව.
ඒ වගේම තමයි කොල්ලන්ට බලු වැඩ කරන කෙල්ලන්ටත් හොඳක් නම් වෙන්නෙ නෑ, කවදහරි රිටන් ලැබෙනවමයි!
ඇන්ඩ්,
මම ෆේස්බුක් වලත් නෑ..හිහී.. හ
රි හරි ඉතින් අපි මොනව කීවත් ඔය වැඩ නවතිනව යැ බං.
ඕන එකක්..
mama kiwwane meka hamotama hariyanne na kiyala..badu wage kellanta tama hariyanne..![]()
හිහී..
හරි හරි ඉතින් අපි මොනව කීවත් ඔය වැඩ නවතිනව යැ බං.
ඕන එකක්..
