සිරාවට බංඕව කරාට කමක් නෑ.... වැඩේ ගොඩක් දුරදිග ගෙනිහින් අත ඇරියොත් ඒවා හෙනගහන අපරාද බන්....
Waaw


hmmmela kollekne oya
සිරාවට බං
uba nam mara porak... danata kello ke denak ohoma da gathhada7++




පට්ටනේ.............![]()
hariyatama hari weradi porakata wade set une. dan ithin mu meka hath olema gaala utath nathi karagena apitat chance eka nathi karanawa
ai moko scene eka pusage??
uu chater dial ekakda?


nodannawa wage ahana heti. oka hena peniyane ban. onna thawa tikakin ey me paththata awama ugenma ahala balapanko.![]()



heheh ...sirawatama ada thama danagatte buwage hati..
thanks kiwwata...
pusa kollanta scene dagena enne nane??
me man wihiluwak kale machan ok sira ganda ehema epa. mage wade ithin uwa bite karana eka thama. katawath karadarayak karana ekeknam newe man hithanne
math wihiluwak kale...pusa ela kolla...
puru puru....myaaaaaaaaw...