අළුත් කම්පනියෙ කවුරුත් මාව ගනන් ගන්නෑ 😔

geeko

Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,508
    113
    උඹ ඔතන ඉන්න ගමන් මොකක් හරි වැඩක් කරපන් උන්ට පේන්න, උන්ට වඩා උඹ බිසී වගේ. උඹ උන්ව ගනන් ගන්නේ නෑ වගේ පෙන්නපන්.සරෙන් සැරේ ඔරලෝසුව බලපන් අතේ තියෙන. උබේ ලොකුකම පේන විදිහට හැසිරියන්. මිනිස්සු රස්තියාදු කරන, වැඩක් වෙලාවට කරන්න දන්නේ නැති ධාතු සුනකයෝ. මාස දෙක තුනක් ගියාට පස්සේ කොම්පැනියේ ලොක්කට මේ රිප්ලයි එක පෙන්නපන්
     
    • Wow
    Reactions: Asmodeus

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    Yep still sitting no works :(

    Hybrid බෑලු මෙතන :(

    කීල්ස් එකෙන් බත් එකක් ගෙනාව

    ඒක තමා බං මේ බත් එකක් අරන් ඇවිත් කරන්නෙ

    තේ හදන පොරක් නෑ බං මෙතන තේ බොන්නැති මිනිස්සු ද කොහෙද



    ඉන්නවා ඉතින් බත් එකක් අරන් ආවා චිකන් රෙඩ් රයිස්
    අනේ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබව recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්‍ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    යකෝ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබට recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්‍ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
    att matanam ochchr wela inna be habai
     

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    @Ritigala Jayasena69 ai Hina wenne 🙄 meya 9.00ta gihin thiyenne thama wadi wela, Anika Dan welawa 2i 😒
    යකෝ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබට recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්‍ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
    meka karaganna bari nisa hina giye 😂
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,723
    87,120
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    යකෝ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබට recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්‍ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?

    ඌට ඔයතරං දෙයක් වත් තේරෙන්නෙ නෑ කියලා මට නං තේරිලා ගොඩක් කල්. 😹😹 ඕකට ජොබ් එකත් දීපු එකා ගැනත් මට හිතාගන්න පුලුවන් 🙈😹😹
     

    newbie22

    Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    @nevermindNevergiveup company eka gana thread ekakk damu
    මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
    මුගේ ත්‍රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
    මුගේ ත්‍රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.
    matath hithenne meka thamai seen eka
     
    • Like
    Reactions: newbie22

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    ඌට ඔයතරං දෙයක් වත් තේරෙන්නෙ නෑ කියලා මට නං තේරිලා ගොඩක් කල්. 😹😹 ඕකට ජොබ් එකත් දීපු එකා ගැනත් මට හිතාගන්න පුලුවන් 🙈😹😹
    සිරා බං. මූ මේ වන්දනා ගමනක් ගිය වියලි කලාපෙ ගංකබරයො වගේ ලොබියෙ පැලපදියම් වෙලා බත් මුල් ලෙහාගෙන කාලා 🤣 යන ගමන් reception එකේ කෙල්ලට දණ ගහලා වැදලත් පලයන් @nevermindNevergiveup 🤣 මූට ජොබ් එක දුන්න එකාට ලැට් බාල්දියෙන් ගහන්න ඕන කම්පැනිය වටේ එලව එලව 🤣
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    අනේ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබව recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්‍ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
    මූට හරියට කරන්න පුලුවන් එකම දේ උගෙ කෙල්ලට වෙන උන් උඩ දාගෙන හුකන බලල අතේ ගහන එක විතරයි