අළුත් කම්පනියෙ කවුරුත් මාව ගනන් ගන්නෑ 😔

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,373
    1
    61,975
    113
    Mother Earth
    ප්‍රොජෙක්ට් මැනේජර් අක්කි මගේ චූ එක ඇල්ලුවා කියල ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්. අපි අතේ ගහන්නම්. අඩෝ තාමත් වාඩි වෙලාද ඉන්නෙ ?
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,418
    113
    මැදමහනුවර
    ඌට ඔයතරං දෙයක් වත් තේරෙන්නෙ නෑ කියලා මට නං තේරිලා ගොඩක් කල්. 😹😹 ඕකට ජොබ් එකත් දීපු එකා ගැනත් මට හිතාගන්න පුලුවන් 🙈😹😹
    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවු බං වැඩක් සෙට්වුනා
    මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
    මුගේ ත්‍රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.
    පිස්සුද ගොනෝ මන් ඇත්ත කියන්නේ උඹ ඇත්ත කියද්දි අනිත් උන් කිව්වොත් උඹ කියන්නේ බොරු කියලා?
    කොහොම හරි වැඩක් හම්බුනා ඒක කරලයි මේ ඇවිත් ඉන්නෙ
    matath hithenne meka thamai seen eka
    ඇත්ත බං මං කියන්නෙ
    තවම එතනමද බං 😂😂
    ප්‍රඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් සෙට්වුනා
    ඒක ඉවර කරල මේ ඇවිත් ඉන්නේ
    සිරා බං. මූ මේ වන්දනා ගමනක් ගිය වියලි කලාපෙ ගංකබරයො වගේ ලොබියෙ පැලපදියම් වෙලා බත් මුල් ලෙහාගෙන කාලා 🤣 යන ගමන් reception එකේ කෙල්ලට දණ ගහලා වැදලත් පලයන් @nevermindNevergiveup 🤣 මූට ජොබ් එක දුන්න එකාට ලැට් බාල්දියෙන් ගහන්න ඕන කම්පැනිය වටේ එලව එලව 🤣
    හම්බුනා මොට්සන් ප්‍රඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩේට සෙට්කරගත්තා
    මූට හරියට කරන්න පුලුවන් එකම දේ උගෙ කෙල්ලට වෙන උන් උඩ දාගෙන හුකන බලල අතේ ගහන එක විතරයි
    හම්බුනා ගොනෝ වැඩක් ඒක හොඳට ඉවර කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙ
    ඒක අවුලක් නැ.. සෙට් වෙන්න හොදම පොට් එක තමයි ඔතන
    Bamba?
    වාසනාවට මුට රිප්ලයි කාලේ නැත්තේ
    ඔය කරල තියෙන්නෙ?
    දැන් හතරයි නේ තාම ලොබියේද
    නැබං ප්‍රඩක් මැනේජර් අකකි එක්ක පොඩි වැඩක් කරා
    උබ පොලිසියට ගිහින් report එක ගත්තද? :ROFLMAO:
    HR එකෙන් ඉල්ලපු පොලිස් රිපෝට් නම් ගත්තා ඒක ෆයිල් එක ඉලුලුවොත් දෙනවා
    ඔෆිස් එකේ උන් මූව දාල වහල ගෙදර යනව තව ටිකෙන්
    හම්බුනා බං වැඩක්
    Tama ganan gatte nedda
    ගත්තා බං ප්‍රොඩක්මැනේජ අක්කි වැඩකට
    හම්බුනා බං වැඩක්
    ඇයි උං උඹව ගණන් ගන්නෙ උඹ CEO වෙලාද එතනට යන්නෙ. නෑනෙ.
    ඉවසගෙන හිටපන්.
    අලුත් තැනකට ගිය ගමන්ම ලොකු වෙල්කම් එකක් හම්බෙන්නෙ නෑ.
    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා බං වැඩක් කරා
    දැන් නම් ගෙදර යන උනුත් මුව ලොබියේ පහු කරන් යනවා ඇති :(

    ලැට් එකටවත් ගියාද බං අද?
    වැඩක් හම්බුනා බං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
    ඔව් උඹ හරි.
    මුට මානසික ලෙඩක් තියනව.
    උඹ ගැන වෙන්නැති උඹ ඔය කියන්නේ සමහරවිට
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    වැඩක් හම්බුනා බං

    ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි වැඩක් තියනවා කියලා එන්න කිව්වා

    වැඩක් හම්බුනා මොට්සන්

    වැඩක් හම්බුනා බං

    ඕනි නෑ ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ

    ලැප් දෙන්නෑල්ලු හැමෝම ලැප් අරන් ඇවිත් තියන wifi එක ලැගී හින්දා සමහර උන් hotspot දාගෙන වැඩකරන්නේ

    පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඇවිත් මේ රිප්ලයි කරන්නෙ

    අද ජොයිනින් ඩේට් බං ඉන්ටව් ඉවරවෙලා හුඟක් කල

    වැඩක් හම්බුනා බං

    පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක පොඩි වැඩක් කරා


    හම්බුනා බම් වැඩක් ඒකයි රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ

    ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඬගැවුවා බං

    වැඩක් හම්භුනා බම්

    රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ වැඩක් හම්බුන හින්දා බං ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක

    දැන්නම් චුට්ටක් විතර ෂේප්

    මගෙන්ද ඇවුවෙ?

    යන්නතන් වැඩක් හම්බවෙලා මේ ඉවර කරලා ඉන්නෙ

    බත්කෑවට පස්සෙ ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා වැඩක්කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙ

    යන්නත් වැඩක් හම්බුනා බං

    පුළුවන් වෙන්න දෙන්න එපෑ බං. යන්නත් ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි වැඩකට අඩගැවුවා

    ඒක කාලා හුගක්වෙලා බං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඉන්නෙ

    දැන් ඉඳගෙන නිකන් හිටියට පොඩි වැඩක් කරා බං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක

    මෙහෙ තේ දෙන්නෙත් නෑ හදලා දෙන්නත් කවුරුත් නෑ


    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩක් කල්ලා ඉන්නෙ බං



    හම්බුනා මචං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කිඑක්ක වැඩක්

    ඒවා තව නෑ බං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කනම් වැඩක් සෙට්වුනා

    හම්බුනා බං පොඩි වැඩක්

    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා බං ඉන්නෙ

    Not sure whether they'd pay me timely, they don't have a proper WiFi btw, some guys use their own mobile hotspot

    No smoking mcn

    වැඩක් සෙට්වුනා බං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැහුවා

    මගෙ නම අදුරගත්තනෙ
    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරා මේ දැන් පොඩඩකට කලින්

    තැන නම් හරි මචන් අනික චුට්ටකට කලින් වැඩක් සෙට්වුනා ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක

    ඒක්‍රියන්නෙ වැඩ වැඩිවෙලා burnout වෙයි කියලධ?

    වැඩකට සෙට්වුනා ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක

    හම්බුනා බං වැඩක් පොඩි එකක් හැබැයි


    ලැප ගේන්න බැරිවුනා ලැප් දෙන්නෙත් නෑල්ලු :(

    යන්තං වැඩක් හම්බුනා බං ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක

    ඩම්බුනා බං වැඩක්

    වැඩක් සෙට්වුනා ගොනෝ

    බලමු..

    ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් හම්බුනා බම්

    හම්බුනා බං ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්ක එන්න කිව්ව
    ඒක කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ

    🤔🤔🤔

    weda karapan pako, meke lagala kalakanni wenne nathuwa
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි වැඩක් තියනවා කියලා එන්න කිව්වා
    Athi yantham gada huththak hambela. Dan apita වීර්සාරා වගේ කතා අහන්න පුලුවන්. උබ වෙල්ලම්මා පරාදයි :lol:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මරු මිනිහා කියන්නේ 🤭

    ithin mama office time eke witharai meke inne

    වැඩ දෙන්න කියපම්කො කරන්න
    ප්‍රඩක් මැනේජර් අඩනොගෑව්වනම් ඒකත් නෑ

    project manager lagata eddi photo ekak gahala dapan apita balanna
    ------ Post added on Jan 2, 2024 at 5:24 PM
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    sinhala font nathi nisa copy karala danne pako.
    ehema nathuwa tho wage deshapalakayanta kade yannada kiyanne
    උබට ඒකවත් බෑනෙ
    එක එකාට කුනුහරපෙන් බනින්න විතරයි පුලුවන් කසිප්පු බීපු පිස්සෙක් වගේ
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවු බං වැඩක් සෙට්වුනා

    පිස්සුද ගොනෝ මන් ඇත්ත කියන්නේ උඹ ඇත්ත කියද්දි අනිත් උන් කිව්වොත් උඹ කියන්නේ බොරු කියලා?
    කොහොම හරි වැඩක් හම්බුනා ඒක කරලයි මේ ඇවිත් ඉන්නෙ

    ඇත්ත බං මං කියන්නෙ

    ප්‍රඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් සෙට්වුනා
    ඒක ඉවර කරල මේ ඇවිත් ඉන්නේ

    හම්බුනා මොට්සන් ප්‍රඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩේට සෙට්කරගත්තා

    හම්බුනා ගොනෝ වැඩක් ඒක හොඳට ඉවර කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙ

    Bamba?

    ඔය කරල තියෙන්නෙ?

    නැබං ප්‍රඩක් මැනේජර් අකකි එක්ක පොඩි වැඩක් කරා

    HR එකෙන් ඉල්ලපු පොලිස් රිපෝට් නම් ගත්තා ඒක ෆයිල් එක ඉලුලුවොත් දෙනවා

    හම්බුනා බං වැඩක්

    ගත්තා බං ප්‍රොඩක්මැනේජ අක්කි වැඩකට

    හම්බුනා බං වැඩක්

    ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා බං වැඩක් කරා

    වැඩක් හම්බුනා බං ප්‍රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක

    උඹ ගැන වෙන්නැති උඹ ඔය කියන්නේ සමහරවිට
    ඇති යන්තම් බයේ හිටියෙ ආයේ අර පොටෝ ටික බලන්න වෙයි කියල.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබට ඒකවත් බෑනෙ
    එක එකාට කුනුහරපෙන් බනින්න විතරයි පුලුවන් කසිප්පු බීපු පිස්සෙක් වගේ

    uba wage ledek newe ponnayo
    job ekak ona nam cv ekak dapan
    pp thiyada
     
    • Haha
    Reactions: gamerlk

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    uba wage ledek newe ponnayo
    job ekak ona nam cv ekak dapan
    pp thiyada
    ඉංග්‍රීසියෙන් තියෙන්නෙ, ඒ හින්දා එව්වට වැඩක් නෑ උබට කියවගන්න බෑනෙ
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ane pako. para sinhalunta udawuak karanna giyahamath pake talk
    @EKGuest මූට හොද පඩියක් තියන ජොබ් එකක් හොයලා දියන්. ඔන්ලයින් එකක්නම් ගොඩක් හොදයි