ඇඟ පුරා මොලේ තියෙනවා වගේ කියෙව්වා උනාට අමු ගවයෝනෙ බන් මේ 🤭🤭

War Fighter

Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,145
    1
    28,742
    113
    යකෝ මහජන ආරක්ෂක නියෝජ්‍ය ඇමතියා නේද මූ? මූට පුපේ ඇරලා යනකං මූවත් දන්නේ නෑ. දැන්වත් මුන්ගේ ළමයින්ගේ DNA test එකක් කරොත් හොඳයි
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    ආපු දවසෙ තනියම හොරු අල්ලන්න උගෙ පුකේ මයිල්ද හුත්තො? රනිල් ලයි රාජපක්ශලයි හදපු security and staff තමා! ඌ transparent ඒක අගයන්න ඕනි. රෙද්ද අස්සෙ දාගෙන හොරෙන් හුකනවට වඩා.
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,898
    15,708
    113
    Ursa Major
    ආපු දවසෙ තනියම හොරු අල්ලන්න උගෙ පුකේ මයිල්ද හුත්තො? රනිල් ලයි රාජපක්ශලයි හදපු security and staff තමා! ඌ transparent ඒක අගයන්න ඕනි. රෙද්ද අස්සෙ දාගෙන හොරෙන් හුකනවට වඩා.
    You did not get the gist. A crook can deceive an inexperienced minister, who also is a reputed lawyer. Isn't this something we should worry about? Have you ever heard such news before? Imagine that a lawyer instructed his subordinates to issue multiple passports to a single person. That is a huge blunder. Furthermore, those political authority said that they need to curb bureaucracy, which will intensify these problems in the future.
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,145
    1
    28,742
    113
    පාස්පෝට් 17ම තනි එකෙකුගේ නමටද issue කරලා තියෙන්නේ? එහෙමනම් ඒක බරපතල වරදක්. පාස්පෝට් ගත්ත එකාත්, මූ ඇතුළු issue කරපු එවුනුත් හිරේ දාන්න ඕන
     
    • Haha
    Reactions: kinkon and tharakaf