Display ad nm wadak neubala lakasha ganan katha karnawa mata 60k page viewas wlata ennem 14$![]()
traffic enawanm ekka product sell krnna netnm affiliate offers danna
product ekakin $10 profit tibbat maseta 60k trffic eken 100 denek buy krt $1000
Display ad nm wadak neubala lakasha ganan katha karnawa mata 60k page viewas wlata ennem 14$![]()
කොහෙන් ද visitors ලා එන්නේ. US or Sri Lankan?ubala lakasha ganan katha karnawa mata 60k page viewas wlata ennem 14$![]()
ehama ekak thmai math karnna hitan inne. kochara audience awath lesiyen mun click karnne naDisplay ad nm wadak ne
traffic enawanm ekka product sell krnna netnm affiliate offers danna
product ekakin $10 profit tibbat maseta 60k trffic eken 100 denek buy krt $1000
indian. US enawa. welakata num 50$ wage enawa. habai average enne 15$ vage. kochara audience awath lesiyen mun click karnne. naකොහෙන් ද visitors ලා එන්නේ. US or Sri Lankan?
Adblock wage ewa dagena athi bn unehama ekak thmai math karnna hitan inne. kochara audience awath lesiyen mun click karnne na
indian. US enawa. welakata num 50$ wage enawa. habai average enne 15$ vage. kochara audience awath lesiyen mun click karnne. na
------ Post added on Jul 15, 2022 at 5:31 PM
adblocker dagne enna bari wenna hadla tiyenne. mun lesiyne click karnne na ads ehma isrra vageA
Adblock wage ewa dagena athi bn un
අඩේ මාගෙ දවසට 50 ට වඩා අඩුවෙන් එන site වලත් ඔයිට වඩා හොයනවා නේ.ehama ekak thmai math karnna hitan inne. kochara audience awath lesiyen mun click karnne na
indian. US enawa. welakata num 50$ wage enawa. habai average enne 15$ vage. kochara audience awath lesiyen mun click karnne. na
------ Post added on Jul 15, 2022 at 5:31 PM
mage articles sites nemei. tool base ewwa. godak enne tech ewwo thmai. lesiyen ekai un click karnne natheඅඩේ මාගෙ දවසට 50 ට වඩා අඩුවෙන් එන site වලත් ඔයිට වඩා හොයනවා නේ.![]()
![]()
Ads unit හරියට තියනවා ද බං. ඔය එන උන් advertising, online earning සම්බන්ධ knowledge උන් ද? එතකොට අඩුයි හැබැයි.
Anti-Adblock script ekak dapan. Vignette enable da?mage articles sites nemei. tool base ewwa. godak enne tech ewwo thmai. lesiyen ekai un click karnne nathe
ඉතින් ඒකෙ අවුල මොකක්ද?Askinglot.com වගේ ඒවා බං.
QA site කීවේ නම් ඒවගෙ ඒවා තමයි. හැබැයි Quora නම් spam නෙවේ බං. Aakinglot.com වගේ spam ඒවා බං මම කීවෙ. ඕක විතරයි track උනේ. Askinglot.com හොයන්න යන්න එපා. Google එක එක ban කරා. ඉට පස්සෙ ඔය trick එක එළියට ආවේ.![]()
![]()
Quora වගේ ඒවගෙ User ලා අහන ප්රශ්න වලින් keyword extract කරගෙන content දාන එක ගිය මාසෙන් පස්සේ rank වෙන එක අඩු උනා. දැන් එහෙම වැඩක් නෑ. අලුත් niche හොයාගන්න අරුන් එහෙම කරලා තිබ්බේ නැතුව posts හදන්න keywords research කරන්න නෙවේ.
Niche එක අනුව ගෙවන ගනන් වෙනස් නෙහ්?අඩේ මාගෙ දවසට 50 ට වඩා අඩුවෙන් එන site වලත් ඔයිට වඩා හොයනවා නේ.![]()
![]()
Ads unit හරියට තියනවා ද බං. ඔය එන උන් advertising, online earning සම්බන්ධ knowledge උන් ද? එතකොට අඩුයි හැබැයි.
Anti-Adblock script ekak dapan - dala tiyenne.Anti-Adblock script ekak dapan. Vignette enable da?
Auto Ads walin place wenne. Full screen ads.Anti-Adblock script ekak dapan - dala tiyenne.
Vignette enable da? - mokadda meka
HiveMicro kiyala site ekak thinwa bn eke podi podi wada enawa. dn nm wada adui. wada enakota karanna puluwan. last january wala ape nangi weekly 20000 LKR hewwa ekenData entry, podi excel, word weda tiyena site nadda ban part time hoyana kenekta...
Badu mila nisa unge day to day expense exceed wela lamainge dewal nisa
අවුල කීවේ Google එකෙන් Askinglot.com එක deindex කරපු එක ද? ඒක අනික් site වලින් content උස්සන එක කරන්නෙ. Scrap & AI content ඔක්කොම. Relevant answers නෑ.ඉතින් ඒකෙ අවුල මොකක්ද?
ප්රශ්න අහන්න platform එකක් හදලා දෙන එක ප්රධාන අරමුණ නොවී, ඒකෙ අහන ප්රශ්නවලට අනුව niches, kw හොයාගෙන ඒවට content හදලා මාකට් කරන අරමුණෙන් ඒක කරන එකද?
Niche එක අනුව ගෙවන ගනන් වෙනස් නෙහ්?
ah ekada. eka watila tiyenne. man hitanne articles wage mun gewanne na tool walata.Auto Ads walin place wenne. Full screen ads.
https://support.google.com/adsense/answer/9305577?hl=en#:~:text=Vignette ads are full-screen,wait for them to load.
ආ එල එල. දැන් තේරුනේ සීන් එකඅවුල කීවේ Google එකෙන් Askinglot.com එක deindex කරපු එක ද? ඒක අනික් site වලින් content උස්සන එක කරන්නෙ. Scrap & AI content ඔක්කොම. Relevant answers නෑ.
නැත්නම් වෙන එකක් ද
Un ewa patan ganna kale api school ynwa. balahan e kale patan gatta nm apith sallikarayo thamaLasa kale pbn dan pbn gogle algo eken rank krnne na eka e kale krpu un heww danut krn un innw hoda methods walin
Ewa youtube hoyaganna nam ba , hoyana un innw methods eliyata danne natuwa , youtube unat cashow methods tynw wada karana , krn un kiyanne na . Method eka eliyata enne eka expire unata pase