Monewada bung me rachana? Elon musk ganai, Youtube ganai
Website ekekata traffic ganne google welata content daala…echcherai…
Thani minihekta mahansi wela podi investment ekak kerela 1million visits/month level eketa scale keranna puluwan. Oka business ekak hetiyata kerana community ekak innewa. (Website flipping)
Godak un fail wenne KW research part eken. Magedi halenewa me kattiya
Reddit/YouTube wage platform ekak market kerena ekai Adsense welata website ekak hadena ekai dekak. Can’t compare.
mama danne na oya daala tiyena screenshot eka boruda nadde kiyela…meka kohomath monthly gaana wenda ba…could be 1 or 2 years income even if it’s true…
habai monthly oya gaana hoyana un innewa 1 site eken…YouTube keroth hoyaganne puluwan..