ඇත්තටම තැපෑලට මොකද වෙලා තියෙන්නේ? ebay බඩු එන්
ඇත්තටම තැපෑලට මොකද වෙලා තියෙන්නේ? ebay බඩු එන්නේ නෑනේ
මේක US වලින් ship කරේ, තාම නෑ
http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=LJ856203054US
මේකත් නෑ:
Destination Country-Sri Lanka
Original Country-Yanwen[YF003880241YW] To Hong Kong Post Air Mail[YF003880241YW]
2015-08-24 20:00 ShenZhen Despatched from ShenZhen Yanwen Sorting Center
2015-08-24 18:00 ShenZhen Arrived at ShenZhen Yanwen Sorting Center
තව tracking නැති ඒවා ගොඩක් නෑ
මොකද කරන්නේ?
US වල ඉදන් එන්ඩ මෙච්චර කල් යනවද?
Thanks
ඇත්තටම තැපෑලට මොකද වෙලා තියෙන්නේ? ebay බඩු එන්නේ නෑනේ
මේක US වලින් ship කරේ, තාම නෑ
http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=LJ856203054US
මේකත් නෑ:
Destination Country-Sri Lanka
Original Country-Yanwen[YF003880241YW] To Hong Kong Post Air Mail[YF003880241YW]
2015-08-24 20:00 ShenZhen Despatched from ShenZhen Yanwen Sorting Center
2015-08-24 18:00 ShenZhen Arrived at ShenZhen Yanwen Sorting Center
තව tracking නැති ඒවා ගොඩක් නෑ
මොකද කරන්නේ?
US වල ඉදන් එන්ඩ මෙච්චර කල් යනවද?
Thanks
hari santhosai ithin

