ඒක පාස්වෙනකොට රට බංකොලොත් වෙලා තිබ්බොත් තමා වැඩේ.intew ekakuth tyanavada bn? ekan pass unoth witharada yavanne?
ඒක පාස්වෙනකොට රට බංකොලොත් වෙලා තිබ්බොත් තමා වැඩේ.intew ekakuth tyanavada bn? ekan pass unoth witharada yavanne?
ow interview eke balnne mun denna attatama married da kiyala and USA gihin survive wenna puluwnda kiyala.intew ekakuth tyanavada bn? ekan pass unoth witharada yavanne?
ow interview eke balnne mun denna attatama married da kiyala and USA gihin survive wenna puluwnda kiyala.
apo me ganige kayiwaru wadiyi 'ape amma' ge duwada koheda. typical low educated anaatha naathaඑහෙම එක්කෙනෙක් හම්බුනා
https://m.youtube.com/c/PasanNivasa
inna ekage hatiyata tama ban, education background, work background. marry nam marriage eka gana wage prashna ahanne.Monawada oke ahanne fail wenna taram?![]()
inna ekage hatiyata tama ban, education background, work background. marry nam marriage eka gana wage prashna ahanne.
godakma balanne mun denna really married da kiyala. mokada godak un oka win karala deal danwa, USA ekkagena yanna laksha gaanak deela![]()
එහෙම බලනවාද බන මම දන්න a/l විතරක් තියෙන එකෙක් ගියා නේ උට එචා සල්ලියක් නැහැow interview eke balnne mun denna attatama married da kiyala and USA gihin survive wenna puluwnda kiyala.
danna widihata parana photos, wedding albums, message history ehemath aran yanawa samahara un. hena gemak denna one Bona fide marriage ekak kiyala prove karannaIthin ekata lankawe legally married kiyala documents tiyenawane. Adala ayathana walin certified copy deela prove karanna kiyanne natte ai?
Interview kara kiyala boru allanna puluwanda sinhalunge?![]()
danna widihata parana photos, wedding albums, message history ehemath aran yanawa samahara un. hena gemak denna one Bona fide marriage ekak kiyala prove karanna
godakma awl yanne lottery eka win kalain passe marry karapu unta mata hitena widihata
Lottery එක වින් කරන්න කලින් බැදලා හිටිය අයට ප්රශ්නයක් නැහැ. වින් කරට පස්සේ බැදලා නම් වැඩි පුර හොයයි.Ithin ekata lankawe legally married kiyala documents tiyenawane. Adala ayathana walin certified copy deela prove karanna kiyanne natte ai?
Interview kara kiyala boru allanna puluwanda sinhalunge?![]()
A Level kalath u forward wela talk krnwanm awlk na.එහෙම බලනවාද බන මම දන්න a/l විතරක් තියෙන එකෙක් ගියා නේ උට එචා සල්ලියක් නැහැ
ow godam prashne wenne lottery win kalata passe marry karapu unta. anith unta case ekak na.Ethakota wedding album nathuwa, photos natuwa panala gihin badala inna ewunta hik gawenawa pennanna mukuthma nattan.
Lottery eka win karata passe badina aya gana nan tikak hari valid point ekak tiyenawa. Eeta kalin ayage owa balana eka wihiluwak.
KAwda yako green card win kalain passe panala yanne.Ethakota wedding album nathuwa, photos natuwa panala gihin badala inna ewunta hik gawenawa pennanna mukuthma nattan.
Lottery eka win karata passe badina aya gana nan tikak hari valid point ekak tiyenawa. Eeta kalin ayage owa balana eka wihiluwak.
KAwda yako green card win kalain passe panala yanne.![]()
![]()
ah unta itin shape ne. win karanna kalin marry karalanan awlak naha. apply karanna kalinnan kisima awlak natuwa ati certificate eka tibbama hari atiMn kiwwe kalin badina aya gana ban.
Uben monada ahuweA Level kalath u forward wela talk krnwanm awlk na.
magen nm prashna dekai ahuwe
ow godam prashne wenne lottery win kalata passe marry karapu unta. anith unta case ekak na.
Koheda iskole/campus giye ahuwa. Eta passe Job eka ahala Software seen eke inne kiwwa vitrai, nikan you are good wage oluwa nod kala.Uben monada ahuwe
eka thama software IT company experiance kiwwama on the spot ok.. wena job karana godak minissungen US wala sponsors la relatives la inawada ahala..Koheda iskole/campus giye ahuwa. Eta passe Job eka ahala Software seen eke inne kiwwa vitrai, nikan you are good wage oluwa nod kala.