ඇමරිකාවෙ ස්ථීර පදිංචියට Green Card ඇප්ලයි කරමු ❤

Mr.Thor

Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    Monawada oke ahanne fail wenna taram? 🤔
    inna ekage hatiyata tama ban, education background, work background. marry nam marriage eka gana wage prashna ahanne.

    godakma balanne mun denna really married da kiyala. mokada godak un oka win karala deal danwa, USA ekkagena yanna laksha gaanak deela 😁
     
    • Like
    Reactions: shenat

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    inna ekage hatiyata tama ban, education background, work background. marry nam marriage eka gana wage prashna ahanne.

    godakma balanne mun denna really married da kiyala. mokada godak un oka win karala deal danwa, USA ekkagena yanna laksha gaanak deela 😁

    Ithin ekata lankawe legally married kiyala documents tiyenawane. Adala ayathana walin certified copy deela prove karanna kiyanne natte ai?
    Interview kara kiyala boru allanna puluwanda sinhalunge? 🤭
     
    • Like
    Reactions: nalinpr

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    ow interview eke balnne mun denna attatama married da kiyala and USA gihin survive wenna puluwnda kiyala.
    එහෙම බලනවාද බන මම දන්න a/l විතරක් තියෙන එකෙක් ගියා නේ උට එචා සල්ලියක් නැහැ
     

    sk_ralahami

    Well-known member
  • Mar 28, 2018
    3,312
    5,416
    113
    colombo
    Ithin ekata lankawe legally married kiyala documents tiyenawane. Adala ayathana walin certified copy deela prove karanna kiyanne natte ai?
    Interview kara kiyala boru allanna puluwanda sinhalunge? 🤭
    danna widihata parana photos, wedding albums, message history ehemath aran yanawa samahara un. hena gemak denna one Bona fide marriage ekak kiyala prove karanna
    godakma awl yanne lottery eka win kalain passe marry karapu unta mata hitena widihata
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    danna widihata parana photos, wedding albums, message history ehemath aran yanawa samahara un. hena gemak denna one Bona fide marriage ekak kiyala prove karanna
    godakma awl yanne lottery eka win kalain passe marry karapu unta mata hitena widihata

    Ethakota wedding album nathuwa, photos natuwa panala gihin badala inna ewunta hik gawenawa pennanna mukuthma nattan. 🤦‍♂️

    Lottery eka win karata passe badina aya gana nan tikak hari valid point ekak tiyenawa. Eeta kalin ayage owa balana eka wihiluwak.
     

    nalinpr

    Well-known member
  • May 22, 2011
    328
    581
    93
    Ithin ekata lankawe legally married kiyala documents tiyenawane. Adala ayathana walin certified copy deela prove karanna kiyanne natte ai?
    Interview kara kiyala boru allanna puluwanda sinhalunge? 🤭
    Lottery එක වින් කරන්න කලින් බැදලා හිටිය අයට ප්‍රශ්නයක් නැහැ. වින් කරට පස්සේ බැදලා නම් වැඩි පුර හොයයි.

    අනික කව්රු හරි, lottery එක වින් කලා කියලා, ඒ ග්‍රින් කාඩ් එකත් අරන්, තව එකෙක්ට ග්‍රීන් කාඩ් එක අරන් දීලා ගානකුත් හොයාගන්නවා කියලා හිතනවනම් , ඒක මහ මෝඩ කමක්.

    මොකද ග්‍රී න් කාඩ් ඒක ලැබුණා කියලා එයා US citizen කෙනෙක් වෙන්නේ නැහැ අවු 5 ක් ගිහින්, තව ඉන්ටර්වීව් එකක් සමත් වෙනකම් . ඊට කලින් වරදක් කරලා අහු උනොත් , green card එක cancel කරලා, deport කරන්න පුළුවන්. ඔව් ඔව් ජෝඩුව ම.....

    ඒ වගේම තමයි, human trafficking කියන්නේ USA වල බරපතලම වරදක්...
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: shenat

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    එහෙම බලනවාද බන මම දන්න a/l විතරක් තියෙන එකෙක් ගියා නේ උට එචා සල්ලියක් නැහැ
    A Level kalath u forward wela talk krnwanm awlk na.
    magen nm prashna dekai ahuwe 😁
    Ethakota wedding album nathuwa, photos natuwa panala gihin badala inna ewunta hik gawenawa pennanna mukuthma nattan. 🤦‍♂️

    Lottery eka win karata passe badina aya gana nan tikak hari valid point ekak tiyenawa. Eeta kalin ayage owa balana eka wihiluwak.
    ow godam prashne wenne lottery win kalata passe marry karapu unta. anith unta case ekak na.
     
    • Like
    Reactions: Darkseid and shenat

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    interview eke ehe sponsor kenek hari nadayo hari innawada ahanawalu..
    reputable IT company wala wada karapu wage demand job karana unta loku awlak nathuwa athi,..
     

    sk_ralahami

    Well-known member
  • Mar 28, 2018
    3,312
    5,416
    113
    colombo
    Ethakota wedding album nathuwa, photos natuwa panala gihin badala inna ewunta hik gawenawa pennanna mukuthma nattan. 🤦‍♂️

    Lottery eka win karata passe badina aya gana nan tikak hari valid point ekak tiyenawa. Eeta kalin ayage owa balana eka wihiluwak.
    KAwda yako green card win kalain passe panala yanne. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    Koheda iskole/campus giye ahuwa. Eta passe Job eka ahala Software seen eke inne kiwwa vitrai, nikan you are good wage oluwa nod kala.
    eka thama software IT company experiance kiwwama on the spot ok.. wena job karana godak minissungen US wala sponsors la relatives la inawada ahala..