ඇමසින් වර්ජනය කරන්නේ මෙහෙමයි.

lodbrok

Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    ඇමසින් කියන්නේ ඇඩ්මින්ගෙම ෆේක් එකක්. .ඇඩ්මින්ගේ යටි හිතේ තියෙන මඩ ගහන ඒවා අනන් මනන් ඔක්කොම ඒකෙන් කරන්නේ. .:baffled:

    ඇඩ්මින් ප්‍රොෆයිල් එකෙන් එහෙම චාටර් වැඩ කරාම කාඩ් කුඩු නිසා ඇඩ්මින්ගේ හොර වැඩ කරන්නේ ඇමසින් ප්‍රොෆයිල් එකෙන් :baffled:


    :lol::lol:

    6crVUQ9.jpg
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    ඔව් බන් ඔය අපතය දැම්මොත් දාන්නෙ මොකක් හරි කාලකන්නි මගුලක්ම තමා
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මානසික ලෙඩෙක්....
    පොර වරායේ ගුදම් භාරකරුවෙක්. කියන්නේ ලන්ඩන් වල කාඩියොලොජිස්ට් කියලා.
    තේරෙන උන් කියපල්ලා ඕක එන්නේ මේකට ලංකාවෙ දවල් වෙලාවට, මොකද ඔෆිස් එකෙන් ලොග් වෙන්නේ. නැත්තං ඇම්ම ද බං ලන්ඩන් වලට මේ වෙද්දි මළ රෑ. අනික හෘදරේග විශේෂඥයෙක් නං මූට වැඩ නැද්ද? ඒක දාර පොයියක්.
    මූ කිසිම ලෙසකින් කැපී පේන්නේ නැති බයාදු එකෙක්. කිසිම තැනක් සමාජයේ නෑ. ඒ මානසික වියවුල නිසා මේකේ පොරක් වෙන්නයි ඔය කාඩියොලොජිස්ට් කිය කියා දගලන්නේ.
     

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,466
    8,643
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    ȜMA X;20924820 said:
    Yep. අර monsonද ගොන්සන්ද කියන ෂිරිකොතේ කුක්කට වගේ තනියම බම්ප් කර ගන්න දෙන්න ඕනී :lol:


    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    උගේ ඒවා නම් උම බම්ප් කරලා ස්වයං ආතල් එකක් ගන්නවා. monsoon පොන්ස්ට විතරක් පේන සංවර්ධනේ.


     
    ඇමසින්, කිරියේ ඉන්න අපතයොන්ගේ ලොකුම අපතයානේ. උදේ පාන්දරම ඇවිල්ලා කිරියේ රෙනවා. ඉතින් ඕකව වර්ජනය කරන්න ක්‍රම කීපයක්. උඹලාත් යෝජනා ඉදිරිපත් කරපන්.

    උගේ ත්‍රෙඩ් බම්ප් කරන්නවත්, ඒවාට රිප්ලයි කරන්නවත් එපා. උටම බම්ප් කරගන්න දෙන්න

    උගේ ත්‍රෙඩ් එකක් දැක්කොත්, පහළ තියෙන ත්‍රෙඩ් බම්ප් කරලා උඩට ගන්න.
    එක පාරක් නූලක වැටිලා තිබුණා නාසා එකේ තඩි resolution ෆොටෝ වගයක්. සෙට් වෙලා පස් හය දෙනෙක් අදාළ නූල් වලට එහෙම දැම්මොත්, උටත් එපා වෙනවා නූල බම්ප් කරන්න. :D මොකද , එක පාරක් ලෝඩ් වුණාම හොඳ bandwidth කොටසක් ගිහින් ඉවරයි. ඕක තමා කරනවා නම් කොරන්න ඕන දේ. වෙන මොකක් කෙරුවත් වැඩක් නම් වෙන්නෙ නෑ. :D
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    හොඳම දේ තමා comment නොකර ,උගේ එවා බලන්නෙත් නැතුව ඉන්න එක .
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඉදිරියේ රාළ;20926262 said:
    එක පාරක් නූලක වැටිලා තිබුණා නාසා එකේ තඩි resolution ෆොටෝ වගයක්. සෙට් වෙලා පස් හය දෙනෙක් අදාළ නූල් වලට එහෙම දැම්මොත්, උටත් එපා වෙනවා නූල බම්ප් කරන්න. :D මොකද , එක පාරක් ලෝඩ් වුණාම හොඳ bandwidth කොටසක් ගිහින් ඉවරයි. ඕක තමා කරනවා නම් කොරන්න ඕන දේ. වෙන මොකක් කෙරුවත් වැඩක් නම් වෙන්නෙ නෑ. :D
    එපා බං.....
    ඔය පාහරයා නිසා අනිත් උන් ගේ ඩේට ටිකට කෙළ කරන්න ඕන නෑ නේහ්
     
    එපා බං.....
    ඔය පාහරයා නිසා අනිත් උන් ගේ ඩේට ටිකට කෙළ කරන්න ඕන නෑ නේහ්
    එතකොට තමා අනික් උන් උගෙ නූල් වලට හොට නොදා ඉන්නේ. නැත්තම් අනිවා නූල බම්ප් වෙනවා. ඒකම නේ උඹලට වෙන්නත් ඕන නැත්තේ.