Oka parana rock band ekaka sinduwak bn.අඩේ මන් මේ සින්දුව කලින් අහල තිබ්බ මන් අසම TV series එකක්නේ සෝන්ග් දෙකම පට්ට
Oka parana rock band ekaka sinduwak bn.අඩේ මන් මේ සින්දුව කලින් අහල තිබ්බ මන් අසම TV series එකක්නේ සෝන්ග් දෙකම පට්ට
අපි දේශීයත්වය ජාත්යන්තර තත්වයට දියුණු කරන්න ඕනා. අපේ ගායක ගායිකාවන්ට මේ vocal range පෙන්නලා දෙන්න ඕනා.Ubata oya pita rata ewa honda na. Deshiya deyak ahagena hitapan.![]()

ඉදිරියේ රාළ;20642194 said:අපි දේශීයත්වය ජාත්යන්තර තත්වයට දියුණු කරන්න ඕනා. අපේ ගායක ගායිකාවන්ට මේ vocal range පෙන්නලා දෙන්න ඕනා.

Anthimata ballo buranawa wage thiyei. Mal sinduwak ahagena hitapan.![]()

අර සිංහල සිංදු ඔපෙරා කෙරුව වගේ නේද බංඉදිරියේ රාළ;20642249 said:අර සිංහල සිංදු ඔපෙරා කෙරුව වගේ නේද බං

මේ වගේ deep එකකින්ද ?Man kiwwe me sinduwa. Meka deep voice ekakin kiwwanam kohomada.

Linde panapan. Ekko muhudatama panapan.ඉදිරියේ රාළ;20645901 said:මේ වගේ deep එකකින්ද ?
![]()

Man kiwwe me sinduwa. Meka deep voice ekakin kiwwanam kohomada.
Muge & chitral ge voice eka hariyai man hithanne. Kasun kiyanna ba.මේක කොහොමද
අළුත් නූනට බලපංකො මේක - නාකි වෙන්න වෙන්න range එක වැඩි වෙන හැටි බලපං කො. මේ සිංදුව මීට කලින් කියපු එවගේ මේ ගාණට තියෙනවද ?lankaweth innawa bn eth hamoma trend ekata duwana nisa aluth dewal enne nh

Not much of a death metal fan.ඉදිරියේ රාළ;20655627 said:

මේවද ?Not much of a death metal fan.
Celtic, Gothic is more of my style.![]()
