බැරි ඇයි කියලා. ඒ කිව්වේ වැඩ කරන වෙලාවට වැඩ කරලා අනිත් වෙලාවට ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන්නේ.
ඉන්න බැරි නෑ ඔක්කොම අමතක කරලා
ජොලියේ ඉන්න කාලයක් යනවා ඒ තත්වෙට එන්න
ඒක මෙහෙම පැහැදිලි කරන්නම්
පොල් කඩන මනුස්සයෙක් ගහෙන් බැස්සට පස්සේ
ගහෙන් වැටෙයි කියලා රිස්ක් එකක් වත් බයක් වත් නැ
එත්
IT වල අපි කොච්චර ටෙස්ට් කරත්
ඒවාට මග ඇරිලා වරදක් වෙන්න ඉඩ කඩ තියනවා
අනික
හිතන්න මොකක් හරි calculation එකක එක සතයක් වෙනස් වෙනවා කියලා
ඔය වරද සමහර විට එක විනාඩියෙන් ගොඩක් තැන් වල සිද්ද වෙලා
වරදේ එකතුව ලක්ෂා ගානක් වෙන්න පුළුවන්
සමහර දාට රැට නින්ද යන්නේ නෑ
මහා පාන්දර ඇහැරෙනවා
අරක මෙහෙම කරන්න තිබ්බේ කියලා
====================
තව දෙයක් තියනවා
මේක මට හිතුන දෙයක් අනිත් අයත් අදහස් දක්වන්න
IT කාරයොන්ගේ පවුල් වල බලන්න ටිකක් වලි වැඩි
ඒ මට තේරෙන විදියට මේ වගේ
හරිද වැරදිද දන්නේ නැ
IT වල
මෙහෙම නැත්නම් මෙහෙම , අරෙහෙම නම් අරෙහෙම වගේ instruction
eg
01 - main බැකප් එක වැඩ කරන්නේ නැත්නම් අහවල් බැකප් එක
02 - මේ connection එක වැඩ කරන්නේ නැත්නම් අහවල් connection එක
03 - මෙච්චර වෙලාවකින් මේ thread එක නවත්තලා අර වැඩේ
04 - 50 ට වැඩි නම් පාස් නැත්නම් ෆේල්
computer එකක් ඕවගේ දේවල් අකුරටම පිලිපදිනවා
IT මිනිස්සු නොදැනීම ඒ දේ සාමාන්ය ජීවිතයටත් යොදාගන්න හිතනවා
wife ට girl ට කියනවා අහවල් වෙලාවට කෝල් කරන්න
හැමදාම එහෙම කරලා එක දවසක් මිස් උන ගමන් වලියක්
ගෙදර එන්න මේ වෙලාව පහු වෙනවා නම් කෝල් කරන්න මම මගට එන්නම්
කොලුත් නෑ ගෙදර අවෙත් නෑ වලියක්
සමහර විට අම්මට තාත්තට අසනීප වෙලා එයා හොස්පිටල් එකට ගිහින්
මේක මට හිතුන දෙයක් අනිත් අයත් අදහස් දක්වන්න
google
side effects to Employees working in IT industry