මොරටුවෙනම් අහුඋනොත් පුටුවක්භදන්න ගන්නවාඔය පොන්නය දැන් කීපාරක් එලෙව්වද? හොර අකුන්ට් හදාගෙන ආපහු එනවා.. මුව පාරේදී අහු උනොත් හෙන පෝරියල් එකක් දෙන්න ඕන.
මොරටුවෙනම් අහුඋනොත් පුටුවක්භදන්න ගන්නවාඔය පොන්නය දැන් කීපාරක් එලෙව්වද? හොර අකුන්ට් හදාගෙන ආපහු එනවා.. මුව පාරේදී අහු උනොත් හෙන පෝරියල් එකක් දෙන්න ඕන.
pissuda yako, oka goda damme ugema fake tika witharai.
welawakata uge fake walin utama baninawa, thawath welawaka hoda kiyanawa.
poddak balapan mama oya conversation quote karala dala thibba
උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම්![]()
මොරටුව කැම්පස් එක ඉස්සරහා ෆ්රන්ට් ගේට් එක ගාව දන ගස්සලා කනට දෙකක් දෙමුද කාලකන්නියගේඔය පොන්නය දැන් කීපාරක් එලෙව්වද? හොර අකුන්ට් හදාගෙන ආපහු එනවා.. මුව පාරේදී අහු උනොත් හෙන පෝරියල් එකක් දෙන්න ඕන.
ඔබට මම හොඳ උත්තරක් දෙන්නම් .. මට ලොකු උවමාවක් තිබ්බා එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ දාන්න්න.. කීප දෙනක් ලොකුවටම පීම් හගගෙන සෙට් වෙලා හිටියා.. ඒක එතනින් ඉවරයි.. මගේ එකවුන් එකේ පලවෙනි ත්රෙඩ් 10 බලපන්.. එතනත් මම මලාට මිනිහෙක් කියල දෙන නැති පාඩම් 3ක් යූ ටියුබ් වීඩියෝ දාල තියෙනවා...උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම්![]()
ඔබට මම හොඳ උත්තරක් දෙන්නම් .. මට ලොකු උවමාවක් තිබ්බා එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ දාන්න්න.. කීප දෙනක් ලොකුවටම පීම් හගගෙන සෙට් වෙලා හිටියා.. ඒක එතනින් ඉවරයි.. මගේ එකවුන් එකේ පලවෙනි ත්රෙඩ් 10 බලපන්.. එතනත් මම මලාට මිනිහෙක් කියල දෙන නැති පාඩම් 3ක් යූ ටියුබ් වීඩියෝ දාල තියෙනවා...
උබල මොනවද තව කෙනෙක්ට කරල තියෙන්නේ?? තව උබට ඕනේ නමුබ මිනිහෙක්ට රුපියල් 10ක් දීපන් මම විස්සක් දෙනවා.. උබ 1000ක් දීපන් මම 2000ක් දෙනවා.. උබ 10000ක් දීපන් මම 20000ක් දෙනවා.. මොකද කියන්නේ?????කරල පෙන්නමුද?? නිකන් හැම වෙලේම නයට කහින්න එපා... වැඩක් කරල පෙන්නපන්...
ඌට උනත් දැන් යුතුකමක් තියෙනවා මම අහපු දේට උත්තරක් දෙන්න... බලමු?? බලමු දේශපාලන ගනිකාවොන්ට ආතම ගරුත්වය චුට්ටක්වත් තියෙනවාද කියල...eda wela hoya ganna deshapalanayata puka denna ponnayanta owa therenne neha ban.
uge history eka nodanada uba katha karanne.
උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම්![]()
pissuda yako, oka goda damme ugema fake tika witharai.
welawakata uge fake walin utama baninawa, thawath welawaka hoda kiyanawa.
poddak balapan mama oya conversation quote karala dala thibba

ponnayage fake serama ban una. ubata mama dannamko ugema fake ekka uma randu karapuwaAdo that's illegal ban![]()
@NK123 එකෙන් වරෙන්කෝIgnore කරලා ගොඩක් කල්. අමුම අමු මානසික රෝගියෙක්.

අනේ නිකන් පම්පොරි නොගහා ඉදපන් රහල්. තොගේ පරණ thread වල තියෙනවා පක. pm දාන ඒවා අපිට පෙන්නේ නැහැනේ. නිකන් පම්පෝරි ගහලා චාටර් උනාම මෙතන බන කියනවා.ඌට උනත් දැන් යුතුකමක් තියෙනවා මම අහපු දේට උත්තරක් දෙන්න... බලමු?? බලමු දේශපාලන ගනිකාවොන්ට ආතම ගරුත්වය චුට්ටක්වත් තියෙනවාද කියල...
මොකක් ද ඒ කතාවෙ තේරුම?@NK123 එකෙන් වරෙන්කෝ![]()
උපදෙසක් දෙන්නද....??මොකක් ද ඒ කතාවෙ තේරුම?