ඉන්දරජිත් ඉග්නෝ කල යුත්තේ ඇයි?

visalbro

Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    ඔය පොන්නය දැන් කීපාරක් එලෙව්වද? හොර අකුන්ට් හදාගෙන ආපහු එනවා.. මුව පාරේදී අහු උනොත් හෙන පෝරියල් එකක් දෙන්න ඕන.
    මොරටුවෙනම් අහුඋනොත් පුටුවක්භදන්න ගන්නවා
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    pissuda yako, oka goda damme ugema fake tika witharai.
    welawakata uge fake walin utama baninawa, thawath welawaka hoda kiyanawa.
    poddak balapan mama oya conversation quote karala dala thibba
    උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම් 🙄
    :rolleyes2: :rolleyes2: අබුද්ධස්ස කාලෙද මන්ද එන්න යන්නෙ
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,901
    113
    Kandy
    ඔය පොන්නය දැන් කීපාරක් එලෙව්වද? හොර අකුන්ට් හදාගෙන ආපහු එනවා.. මුව පාරේදී අහු උනොත් හෙන පෝරියල් එකක් දෙන්න ඕන.
    මොරටුව කැම්පස් එක ඉස්සරහා ෆ්‍රන්ට් ගේට් එක ගාව දන ගස්සලා කනට දෙකක් දෙමුද කාලකන්නියගේ

    Ignore liat dala tyenne
    ------ Post added on Dec 18, 2022 at 7:26 AM
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම් 🙄
    ඔබට මම හොඳ උත්තරක් දෙන්නම් .. මට ලොකු උවමාවක් තිබ්බා එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ දාන්න්න.. කීප දෙනක් ලොකුවටම පීම් හගගෙන සෙට් වෙලා හිටියා.. ඒක එතනින් ඉවරයි.. මගේ එකවුන් එකේ පලවෙනි ත්‍රෙඩ් 10 බලපන්.. එතනත් මම මලාට මිනිහෙක් කියල දෙන නැති පාඩම් 3ක් යූ ටියුබ් වීඩියෝ දාල තියෙනවා...

    උබල මොනවද තව කෙනෙක්ට කරල තියෙන්නේ?? තව උබට ඕනේ නමුබ මිනිහෙක්ට රුපියල් 10ක් දීපන් මම විස්සක් දෙනවා.. උබ 1000ක් දීපන් මම 2000ක් දෙනවා.. උබ 10000ක් දීපන් මම 20000ක් දෙනවා.. මොකද කියන්නේ?????කරල පෙන්නමුද?? නිකන් හැම වෙලේම නයට කහින්න එපා... වැඩක් කරල පෙන්නපන්...
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔබට මම හොඳ උත්තරක් දෙන්නම් .. මට ලොකු උවමාවක් තිබ්බා එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ දාන්න්න.. කීප දෙනක් ලොකුවටම පීම් හගගෙන සෙට් වෙලා හිටියා.. ඒක එතනින් ඉවරයි.. මගේ එකවුන් එකේ පලවෙනි ත්‍රෙඩ් 10 බලපන්.. එතනත් මම මලාට මිනිහෙක් කියල දෙන නැති පාඩම් 3ක් යූ ටියුබ් වීඩියෝ දාල තියෙනවා...

    උබල මොනවද තව කෙනෙක්ට කරල තියෙන්නේ?? තව උබට ඕනේ නමුබ මිනිහෙක්ට රුපියල් 10ක් දීපන් මම විස්සක් දෙනවා.. උබ 1000ක් දීපන් මම 2000ක් දෙනවා.. උබ 10000ක් දීපන් මම 20000ක් දෙනවා.. මොකද කියන්නේ?????කරල පෙන්නමුද?? නිකන් හැම වෙලේම නයට කහින්න එපා... වැඩක් කරල පෙන්නපන්...

    eda wela hoya ganna deshapalanayata puka denna ponnayanta owa therenne neha ban.

    uge history eka nodanada uba katha karanne.

     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    eda wela hoya ganna deshapalanayata puka denna ponnayanta owa therenne neha ban.

    uge history eka nodanada uba katha karanne.
    ඌට උනත් දැන් යුතුකමක් තියෙනවා මම අහපු දේට උත්තරක් දෙන්න... බලමු?? බලමු දේශපාලන ගනිකාවොන්ට ආතම ගරුත්වය චුට්ටක්වත් තියෙනවාද කියල...
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,735
    113
    මාව මෙන්ෂන් නොකරන නිසා දැන ගන්න ලැබෙන්නෙ නැති, මේ වගේ මම ගැන කියවන thread තව තියෙනවාද බං? මෙන්ෂන් කරගෙන පලයල්ලාකො. 😁
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම් 🙄

    pissuda yako, oka goda damme ugema fake tika witharai.
    welawakata uge fake walin utama baninawa, thawath welawaka hoda kiyanawa.
    poddak balapan mama oya conversation quote karala dala thibba

    Ado that's illegal ban :eek:
     
    Dec 19, 2022
    12
    -9
    0
    Ignore කරලා ගොඩක් කල්. අමුම අමු මානසික රෝගියෙක්.
    @NK123 එකෙන් වරෙන්කෝ :lol:

    ඌට උනත් දැන් යුතුකමක් තියෙනවා මම අහපු දේට උත්තරක් දෙන්න... බලමු?? බලමු දේශපාලන ගනිකාවොන්ට ආතම ගරුත්වය චුට්ටක්වත් තියෙනවාද කියල...
    අනේ නිකන් පම්පොරි නොගහා ඉදපන් රහල්. තොගේ පරණ thread වල තියෙනවා පක. pm දාන ඒවා අපිට පෙන්නේ නැහැනේ. නිකන් පම්පෝරි ගහලා චාටර් උනාම මෙතන බන කියනවා.
    ------ Post added on Dec 19, 2022 at 10:30 AM